Amerikaanse blinkers

Gestart door Sem, 20-04-2004 17:03:08

Vorige topic - Volgende topic

Peth©oni

Kost aardig centje...  ;D org. volvo is wel wat duurder, die van mij komen van een volvo dealer in de Us vandaan, maar je kunt ze zo hier bestellen.
Ik zou zeggen bel een dealer vraag naar het magazijn en geef de onderdeel nummers door.....  ;)

En witte knipperlichten mag dus!!!

Edwin

Hier nog een foto in het donker. Het gele is nu beter te zien.

gr. Edwin.  8)

Peth©oni

Heeel vet, ik gheb ze dus in het wit... thanks ;) ;D

martijn.

Sem

Nee.. nee.. oranje!  ;D ;)

Sem

Edwin

Hierbij dan de foto's van de Amerikaanse blinkers van Sembo.

Ziet er goed uit!

gr. Edwin.  8)

martijn.

Die amerikanen monteren allemaal europese blinkers, en hier in europa monteren ze amerikaanse omdat ze dat mooier vinden??

Reitse

ehm... mis ik de "hoeklichtjes" bij Sem's lampen?

Sem

Hey gaaf..! :D
Bedankt Edwin.

Je mist inderdaad nu die hoeklichtjes Reitse, want er zit nu een dublolamp in i.p.v. twee aparte lampjes voor stads- en knipperlicht.
Wat je overigens op de foto ziet branden is het stadslicht en niet het knipperlicht.
Als het knipperlicht zou branden zou de foto mislukken, omdat ze zo vel branden. (31W...!! :o)

Sembo.

Nogmaals bedankt voor het plaatsen van de foto's Edwin.

Reitse

Oke, dan snap ik het weer :D

HJ850

Citaat van: Edwin op 29-04-2004 18:48:28
Hierbij dan de foto's van de Amerikaanse blinkers van Sembo.

Daar gaan we nog maar een keer... Amerikaanse knipperlichten.

Ik vind die steadyburners oranje aan de zijkant ook erg mooi.
En dan wit glas voor de knipperlichten.

Maar volgens mij is dit niet leverbaar voor de (hogere) 91-93 850 modellen, omdat die nooit in de US zijn geleverd.
Of kwam die modificatie met kleinere (smallere) koplampen en bijbehorende knippers later? En dus eerste US modellen wel met het hogere model knipperlichten? Ik heb dus een 1992 GLT, vandaar.

BenC70ES

De eerste modellen zijn zeker wel in de US geleverd hoor, en dus ook met die lelijke oranje reflector erin  :P

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

HJ850

Citaat van: BenC70ES op 03-02-2007 12:42:28
De eerste modellen zijn zeker wel in de US geleverd hoor, en dus ook met die lelijke oranje reflector erin  :P

Euh wacht even, voor de mensen die wel deze units hebben:
er zit toch ook een lampje in zijkant achter dat oranje stukje? Ik zie namenlijk dat de behuizing van mijn huidige daar op voorbereid lijken.

BenC70ES

Volgens mij zit er geen lampje, maar een soort uitsparing waardoor het licht ook opzij doorlaat...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!