Haus Enzian, nieuwe forumsponsor

Gestart door Ben, 23-02-2011 11:57:05

Vorige topic - Volgende topic

Ben

Zin in een vakantie in de bergen?
Vanaf nu kun je terecht bij onze forumsponsor Ivo Hof in Oostenrijk.
In het pittoreske Rauris zwaait hij de scepter over Haus Enzian.

Huis Enzian ligt in het centrum van Rauris direct tussen de Kreuzboden Stoeltjeslift en de Hochalmgondelbaan naar het prachtige ski- en wandel gebied in de ongerepte natuur van het Nationaalpark Hohe Tauern. Vier stijlvol ingerichte vakantiewoningen bieden plaats aan 10, 6 en twee maal 5 personen. Komt u genieten van de zuivere alpenlucht in het mooie Rauriserdal. Wellness für alle Sinne!

Omgeven door indrukwekkende natuur zijn er in de zomer eindeloos veel mogelijkheden voor mountainbikers, wandelaars & hikers, badgasten, paardrijders, vissers en vakantiegangers die eenvoudigweg van een rustige en ontspannen tijd genieten willen.

's Winters wordt het gebied door een dik pak sneeuw omgetoverd in een wintersportparadijs. Dan is het heerlijk skieën, snowboarden, langlaufen, rodelen of winterwandelen in het sneeuwzekere Rauris. Alpin pur het hele jaar door!

Van harte aanbevolen!

www.enzianrauris.at

jrkalf

Gefeliciteerd Ivo met je mooie stulpje...

Over 2 weken naar de wintersport kom ik bijna bij je langs gescheurd. Ik zit een klein uurtje verderop in Obertauern.
Ziet er leuk uit, misschien iets voor volgend jaar.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

wepster

een grote aanbeveling dit adres .
ben er vorig jaar een week geweest ( veelte kort ) en lkan enkel zeggen zeermooie omgeving goede restaurants en zeker fijne gast heer en vrouw ( zelfs de huisdieren zijn tegek en lekker spontaan )

ivo san  :eusa_clap:

oja die 2 blondjesook natuurlijk  ;D

ief

Ik ga er bijna van blozen..... :eusa_shifty:
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Youk

Afgelopen maandag een reis geboekt voor einde mei begin juni naar ... jawel Rauris.  Moet wel toegeven dat het niet bij jullie is, maar in een hotelletje.  :-[

Misschien dat ik dan eventjes langskom.  Tenminste als ik mag  :eusa_pray:

ief

Citaat van: Youk op 24-02-2011 21:05:10
Afgelopen maandag een reis geboekt voor einde mei begin juni naar ... jawel Rauris.  Moet wel toegeven dat het niet bij jullie is, maar in een hotelletje.  :-[

Misschien dat ik dan eventjes langskom.  Tenminste als ik mag  :eusa_pray:
Tuurlijk mag je langskomen, waar ga je logeren?
Volvo 850 Clublid

Youk

We gaan logeren in Hotel Sonnhof, van bij jullie gezien is dat achter de kerk als ik het goed voorheb.  We hebben dit gevonden via het reisbureau.  Op zondag 29 mei komen we aan en op zondag 5 juni gaan we terug naar huis.

We hebben al enkele ideetjes voor uitstappen.  Zo willen we zeker naar de Großglockner toe, en willen ook een keertje met de autotrein in Böckstein mee (doen we dan wel in combinatie met een uitstap).  en was het niet in Kaprun waar je met een platform omhoog kan?

Misschien wel interessant om te weten, zijn er die periode soms bepaalde liften gesloten?

Ben eigenlijk wel een beetje jaloers dat je in zo'n prachtig land woont.  Oostenrijk is gewoonweg heerlijk.

ief

Oostenrijk is zeker een heerlijk land, maar zo zijn er nog wel meer fijne landen om te wonen.
Sonnhof ken ik, wordt als ik mij niet vergis uitgebaat door een Hongaarse familie.
Kijk voor de lol eens op zoover.nl, dan weet je gelijk hoe of wat.
Maar het is 750 meter bij ons vandaan, dus een bezoekje lijkt mij geen probleem.
Tips hebben we ook genoeg voor, dus je hoeft je niet te vervelen als je hier bent.

servas!

Ivo
Volvo 850 Clublid

Youk

Zo, sinds afgelopen nacht terug uit Rauris.  Wel 14 uur onderweg geweest, met alle wegenwerken / ongelukken / slecht weer wat we zijn tegen gekomen.  Hebben slechts een paar korte pauzes achter de rug.  De rit naar daar was op 11,5 uur inclusief pauzes die meer en langer waren.

Mijn logeer adres was dus niet Haus Enzian, maar ik ben wel even langs gegaan.  Ik werd er zeer vriendelijk ontvangen en heb van Ivo even een rondleiding gekregen.  Ik moet zeggen: echt wel in orde hoor die appartementen.  Als ik ooit eens in die omgeving een verblijfplaats zoek met een aantal mensen dan weet ik waar ik moet zijn.  :eusa_clap:

Trouwens, we zijn nog naar de Maiskogel Alpin-Coaster gegaan, en die is wel leuk.  Mijn nichtje (5 jaar) vond het het leukste van heel de reis.  :eusa_dance: