boordcomputer

Gestart door andre1981, 23-02-2011 23:22:04

Vorige topic - Volgende topic

andre1981

Hallo,

Ik heb even een vraagje: Mijn boordcomputer geeft op 3 standen DISC weer....
Heeft iemand een idee wat dit is en/of het verholpen kan worden?

Alvast bedankt
groetjes, André

haasje

Slechte verbinding in de schakelaar. Probeer eens de schakelaar een aantal keer op en neer te draaien, soms helpt dit om de contacten wat schoon te krijgen.

jrkalf

Mogelijk even kijken naar je INFO knop. Misschien is intern op het printplaat het koper versleten en maakt deze geen contact meer?
---
Lekker snel haasje :)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

haasje

Citaat van: jrkalf op 23-02-2011 23:25:39
Mogelijk even kijken naar je INFO knop. Misschien is intern op het printplaat het koper versleten en maakt deze geen contact meer?
---
Lekker snel haasje :)

Soms, heel soms doe ik mijn naam wel eens eer aan :D

andre1981

ik ga dadelijk eens proberen of het werkt als dit niet het geval is kan ik m makkelijk eruit halen voor binnen in te kijken of is dit sterk af te raden.

alvast bedankt André

andre1981

ik heb net de info knop los gehaald en nou zie ik dat er geen stekker meer zit maar ze hebben gewoon de draadjes met van die schuifjes die je ook op luidsprekers hebt zitten vastgemaakt en nou zitten er 3 kabeltjes niet aangesloten en er is ook geen plaats voor is er een mogelijkheid dat het hier aan ligt en kan ik dit verhelpen.

bvd André   ??? ???

thuur

Kun je daar een foto van maken?

Gr ???

andre1981

bij deze de foto's

André

haasje

Alles is gewoon aangesloten. Het is alleen geen originele kabel die ze gebruikt hebben.