Voorstellen

Gestart door kaleidoscoop, 23-02-2011 23:25:46

Vorige topic - Volgende topic

kaleidoscoop

Hi, ben nieuw hier en (nog) geen bezitter. Ik ben op zoek naar een goede aanschaf. Ik heb een aantal 850's bekeken en gereden (2.5 20v en T5R) en heb naar mijn idee een heel redelijke 2.5 20v gevonden:

http://auto.marktplaats.nl/volvo/419924613-volvo-850-850-glt-2-5i-20v-estate.html

Ik heb dealer bezocht, kwam zeer betrouwbaar over, boekje e.d. erbij (alleen ben ik in mijn hart wel behoorlijk verliefd op de T5R  :-\). Alles op en af moet de bovenstaande wagen €4.000,- kosten.

Vraag, wat vinden jullie van deze wagen? En met welke prijs moet ik rekening houden als ik een betrouwbare TR5 wil aanschaffen?

Groet, Erik

jrkalf

Tja, blind op een marktplaats aanbieding zonder foto's kan je helemaal niets zeggen.
Volg de checklist die is opgesteld in de algemene rubriek en je komt een heel eind om te bepalen of het een redelijke auto is voor die prijs.. echter 4000 voor een 2.5i_20v is HEEL VEEL GELD!

een beetje T-5 die onderhoudt nodig heeft en LPi aan boord heeft is al voor 1.250,- te vinden.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Misha

Welkom!

Mijn eerste ongenuanceerde reactie : duur. Erg duur. 
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Veel geld voor een "gewone" 850.

Bovendien, als je hart uitgaat naar een T-5R, ga daar dan naar op zoek. Voor een beetje meer kun je ook het topmodel van de 850 aanschaffen.

UserID6342

De eerste reactie is veels te duur, zonder de auto ook maar gezien te hebben, zeker voor een '94er.  Maar het kan een uitzonderlijk plaatje zijn dat kan ik zo niet beoordelen.

v40pokemon

Het nadeel is dat veel handelaren nu een auto van 15 jaar of ouder als een goudmijntje zien vanwege de aantrekkelijke bijtelling.  :eusa_naughty:

Miel850

Op de website van het bedrijf is ook weinig te zien (error).
Voor dat geld koop je er ook twee in prima staat.

Ik zeg staan laten die bak.  :eusa_snooty:

p.s. welkom
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

kaleidoscoop

Dank voor alle reacties. Ik had idd het idee dat het aan de prijzige kant was. Kreeg wel een goede indruk van het bedrijf en de wagen (ben er langs geweest), maar ga liever voor een T5R. Ik wil hem zakelijk kopen (vandaar die 15 jaar  ;D). Ben op zich niet vies van wat werk, maar wel een beetje bang voor een kat in de zak. Mocht iemand weet hebben van een betrouwbare aanbieding hoor ik het graag.

Alvast bedankt!

kaleidoscoop

Ha vergeten, moet wel een station zijn, geen sedan.

v40pokemon

Citaat van: kaleidoscoop op 24-02-2011 09:22:41
Dank voor alle reacties. Ik had idd het idee dat het aan de prijzige kant was. Kreeg wel een goede indruk van het bedrijf en de wagen (ben er langs geweest), maar ga liever voor een T5R. Ik wil hem zakelijk kopen (vandaar die 15 jaar  ;D). Ben op zich niet vies van wat werk, maar wel een beetje bang voor een kat in de zak. Mocht iemand weet hebben van een betrouwbare aanbieding hoor ik het graag.

Alvast bedankt!

Zoek s ff op het forum. Er staat genoeg geschreven over wat het kost om een T-5(R) rijdend te houden. Ik dacht ook een koopje te hebben. Uiteindelijk heb ik nog bijna 4x de aanschafprijs betaald in een jaar  :o
Maar ja, dat maakt de bijtelling van 24euro weer goed  :angel: :eusa_whistle:

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

kaleidoscoop

Heb daar idd gekeken, dit vind ik natuurlijk erg mooi.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,47595.0.html

Prijs is alleen n beetje boven budget.

jrkalf

Citaat van: kaleidoscoop op 24-02-2011 09:59:38
Heb daar idd gekeken, dit vind ik natuurlijk erg mooi.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,47595.0.html

Prijs is alleen n beetje boven budget.
Vindt iemand die veel van Volvo 850's weet. Voor je het weet heb je een mooi chassis gekocht waar je nog flink aan moet knutselen (jaja, ik ben er ook zo eentje). Ik heb m'n aanschafbedrag in het eerste jaar in de auto moeten gieten om hem op orde te krijgen... (oja, ik heb hem in april pas een jaar).
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

kaleidoscoop

Hmm, dat is idd wat ik bedoel. Heb je bij autos die hier op het forum worden aangeboden meer zekerheid?

jrkalf

Citaat van: kaleidoscoop op 24-02-2011 11:41:33
Hmm, dat is idd wat ik bedoel. Heb je bij autos die hier op het forum worden aangeboden meer zekerheid?
Er is vaak van de auto's op het forum meer terug te vinden van de onderhoudshistorie. Verder kan je natuurlijk altijd even kijken wanneer de APK keuring is geweest. Als deze net een week ervoor is geweest, dan zit het redelijk snor maar moet je wel de opmerkingen even goed doornemen als deze er zijn... en anders kan je altijd een anwb aankoop keuring laten verrichten. Kost wat, maar scheelt een hoop gezeur.
shRek is verkocht!
---