wel of geen xenon met org koplampen

Gestart door marcos45, 24-02-2011 18:16:11

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: verburgh op 25-02-2011 01:10:15
Voor 125 euro heb je een pilot set, dan weet je gewoon zeker dat je goed zit voor een paar jaar.

Ik zou zelf nooit voor die goedkope xenon gaan maar dat is persoonlijk.

Ik zou voor SPY of pilot gaan ;)

Tuurlijk zou je dat doen, anders zou je impliciet zeggen dat je de verkeerde set gekocht hebt.

Wij van WC eend, adviseren WC eend...

verburgh

Maak jij er weer van :P

Of heb je die ook getest?

-D©©©L-

Peter360

Ik heb denk ik de beste kwaliteit gevonden van Pilot http://www.nltuning.nl/virtuemart/pilot-xenon-hid/vmcchk/ met gratis led stadslichten erbij. Kan ik beter de gewone Xenon doen of de Bi-Xenon?

)()()sT

Citaat van: verburgh op 24-02-2011 22:50:56
Er zit ook verschil in setjes he, ik heb een set van 250 euro van spy, en die is echt niet geel

http://i55.tinypic.com/2uj3wno.jpg

Ow my god.... EEN FOTO VAN DE C VAN ROY  :o

;D

Waar haal jij Pilot voor €125,-? Op de sites en winkels zitten ze rond de €200,-

@ Peter360: jij hebt H1 ;)

BBS

Citaat van: mevita op 25-02-2011 00:44:38
let op dat je een set neemt met canbus i.v.m lampje blijft branden in dashboard kapotte lamp, en neem niet die dikke ballasten maar de dunne slimline digitale die zijn minder storingsgevoelig,

gr mevita

Hier snap ik dus geen snars meer van ??? Een wagen uit 1996/1997 heeft toch geen canbus?
Waarom zou je dan wel een Xenon setje nemen met canbus?
Volvoloos....

)()()sT

Citaat van: verburgh op 25-02-2011 01:00:18
Jij moet H4 hebben ;)

Nee dus.... alter 2 is H1  8)

En Peter, neem geen 8000k; veel te Johnny-blauw  ;D

BBS: canbus heb je idd. niet nodig...
Wat betreft de ballasten: ik heb een 2,5 jaar oude set van Pilot. Met de toen pas geïntroduceerde slim-ballasten had ik opstartproblemen. Na montage van de oude dikke exemplaren was dat voorbij. Tegenwoordig zou het wel goed moeten gaan...

mevita

Citaat van: )()()sT op 25-02-2011 08:36:05
Citaat van: verburgh op 25-02-2011 01:00:18
Jij moet H4 hebben ;)

BBS: canbus heb je idd. niet nodig...
@J()()sT waarom blijft bij mij dan de lamp defect branden in de tellerklok?
je hebt dan toch in ieder geval die nodig waar die weerstanden inzitten om het spanningsverlies 55w contra 35w op te vangen, sommige hebben geluk en brand het lampje niet maar bij andere blijft het branden met de gewone setjes

gr mevita

LPGLE

Citaat van: )()()sT op 25-02-2011 07:10:48

Waar haal jij Pilot voor €125,-? Op de sites en winkels zitten ze rond de €200,-
Ben ik ook heel benieuwd naar ???

Pilot is zeer strikt in prijzen oorlog .

marcos45

Wordt weer interessant wel/geen canbus.

850estatetdi

)()()sT

Bij een goed setje heb je het niet nodig (sowieso dus niet bij de wat oudere auto's zoals de onze).
Ik ken meerderen met Pilot xenon en die hebben géén last van het brandende defect-lampje.

LPGLE

Citaat van: )()()sT op 25-02-2011 09:28:04
Bij een goed setje heb je het niet nodig (sowieso dus niet bij de wat oudere auto's zoals de onze).
Ik ken meerderen met Pilot xenon en die hebben géén last van het brandende defect-lampje.

de nieuwe platte ballasten van pilot heb je zeker geen kabeltje meer nodig , voor welke auto dan ook .

BBS

Stel dat ik opsafe zou willen spelen en in een 1997 V70 een xenon setje wil plaatsen. (gaat ook gebeuren ;))
Kun je dan ook een setje aanschaffen en monteren die wel van een canbus is voorzien, maar die canbus niet aansluiten?
Gaat dat werken of niet ???
Volvoloos....

-D©©©L-

Citaat van: BBS op 25-02-2011 09:32:00
Stel dat ik opsafe zou willen spelen en in een 1997 V70 een xenon setje wil plaatsen. (gaat ook gebeuren ;))
Kun je dan ook een setje aanschaffen en monteren die wel van een canbus is voorzien, maar die canbus niet aansluiten?
Gaat dat werken of niet ???

Wat zou je willen met een canbus aansluiting op je voorschakelapparaten/ballasts ? Zolang er geen CAN-bus master is die er mee kan communiceren voegt het echt helemaal niks toe.
Ik krijg het idee dat velen hier geen flauw idee hebben wat een CAN-bus nou eigenlijk is.