gloeiplugkabel

Gestart door Ewout Schalkwijk, 28-02-2011 08:38:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elianmars

Heb je verwarming voor je ruitensproeivloeistof, gezien de rode draden bij het motorkapscharnier?

Ewout Schalkwijk

#31
Nee, dat zijn die extra kaarsjes op m'n grille. :eusa_whistle: Totaal 530Watt.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

toppertje

als je die "lampjes" een tijdje laat branden,dooit de sneeuw vanzelf
voor je op de weg ;D

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 13-03-2011 22:16:07
Nee, dat zijn die extra kaarsjes op m'n grille. :eusa_whistle: Totaal 530Watt.
http://www.woont-in-noorwegen.nl/ting_og_tang/lyskaster.jpg


Ah, ok. Die zitten dus aan de grill vast en niet op de bumper.

Garrett

Zitten de koplampruitenwissers onder het steunpunt i.p.v. er op.
Dan kunnen ze niet heen en weer.

gr Garrett

Ewout Schalkwijk

#35
Citaat van: Garrett op 15-03-2011 20:41:03
Zitten de koplampruitenwissers onder het steunpunt i.p.v. er op.
Dan kunnen ze niet heen en weer.

gr Garrett

Hoezo? Kun je dat zien op die foto? De wissertjes doen het gewoon hoor, zoals je ziet moet ik ze nog wel eens gebruiken.





Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

toppertje

volgens mij moet jij de wasborstel eens gebruiken ;D
zo te zien is hij nog net zo vies als toen  hij hier
op de oprit stond :eusa_silenced:

Garrett

Ik dacht het te zien, maar ik had het verkeerd.

Gr Garrett :'(

Ewout Schalkwijk

Neeeeeeeeeeeee, hij is anderhalve week geleden door mij persoonlijk voorgewassen en daarna door de borstels gegaan. Hij zag er goed schoon uit. Maar ook hier loopt de winter op z'n eind en dan met dat vele sneeuw en ijs wat smelt, en de vele tonnen zout die nu eindelijk echt actief worden.....

Afijn, zie hier het resultaat. :eusa_wall:

In de zomer is het op alle landwegen vaak zo droog dat het net zo stoft als een woestijn. Ach de lak is ook niet meer zo mooi, dus als die altijd een beetje vuil is valt het niet zo op.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

toppertje

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 15-03-2011 21:45:54
Neeeeeeeeeeeee, hij is anderhalve week geleden door mij persoonlijk voorgewassen en daarna door de borstels gegaan. Hij zag er goed schoon uit. Maar ook hier loopt de winter op z'n eind en dan met dat vele sneeuw en ijs wat smelt, en de vele tonnen zout die nu eindelijk echt actief worden.....

Afijn, zie hier het resultaat. :eusa_wall:



In de zomer is het op alle landwegen vaak zo droog dat het net zo stoft als een woestijn. Ach de lak is ook niet meer zo mooi, dus als die altijd een beetje vuil is valt het niet zo op.


Ewøut


eerlijk is eerlijk,hij staat er wel stoer op! :eusa_clap:

Garrett

Wat zijn de 4 ringen onder je nummer plaat.
Ik heb ze niet, zelf gemonteerd?

gr Garrett

V70 classic

Citaat van: Garrett op 16-03-2011 18:37:40
Wat zijn de 4 ringen onder je nummer plaat.
Ik heb ze niet, zelf gemonteerd?

gr Garrett

Da's de koppakking die eruit ligt  :eusa_liar: .

grts
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Garrett

Ha ha,

Dan heeft tie toch 1 cilinder minder.

gr Garrett

jrkalf

Het lijkt op een custom jalouzie tegen steenslag tegen de condensor... al moet ik zeggen dat die 4 gaten idd meer aandoen aan een koppakking dan een daadwerkelijke bescherming van de condensor die er achter ligt.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Ewout Schalkwijk

Leuk bedacht al die antwoorden, maar allemaal fout. Die plaat met vier ringen is/was een beugel voor vier extra lampen. De vorige eigenaar had die er in gezet en blijkbaar ook weer verwijderd. Je komt die lampen hier in NO en ook in Zweden overal tegen. Liever had ik het originele roostertje er weer in, maar nog niet gevonden.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein