YoeriR zijn kachel en blower problematieken.... nieuw probleem!

Gestart door YoeriR, 28-02-2011 20:30:10

Vorige topic - Volgende topic

YoeriR

heej mensen,

mijn blower in mijn auto, doet het niet, stand 1,2,3 en 4 doen het niet :-\ :(
ik heb de zekeringen gechecked en die zijn nog heel, alle zekeringen zijn nog heel...

wat kan het allemaal zijn??? en hoe repareer ik dit???
ik ben niet technisch aan gelegd dus mocht er nog een "how to" op het forum staan, kunnen jullie mij linken????

ik moet nu met raam open rijden omdat anders mijn ruiten beslaan en dat is toch wel erg koud :P

greetz,

Yoeri

UserID6342

Kachelmotor of kachelweerstand defect.

YoeriR

waar zit dat? en hoe vind ik dat?

Bas850

Op het forum, met de zoekmachine  ;D ;D ;D
"to finish first, you first have to finish"

cas

bovenin topic airconditioning staat een HOW TO kachelmotor troubleshooting  ;D  even bestuderen en dan vind je wel antwoord op je vraag hoop ik.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

YoeriR

ik heb trouwens geen climate control of airconditioning... dus gewoon een simpele verwarming en koeling

YoeriR

ik heb gekeken naar de how to alleen kom ik er niet echt uit wat het noou is en hoe ik het kan vinden

YoeriR

met name dat hoe ik het kan vinden... vind ik wel handig ;) :P waar zit bijvoorbeeld je kachel weerstand ;)
en hoe weet ik of die kapot is en niet mijn kachelmotor

cas

Citaat van: YoeriR op 28-02-2011 21:00:34
met name dat hoe ik het kan vinden... vind ik wel handig ;) :P waar zit bijvoorbeeld je kachel weerstand ;)
en hoe weet ik of die kapot is en niet mijn kachelmotor

Weet je zeker dat je het topic wel hebt gelezen?  ???

Citaat van: cas op 28-02-2011 20:48:29
bovenin topic airconditioning staat een HOW TO kachelmotor troubleshooting  ;D  even bestuderen en dan vind je wel antwoord op je vraag hoop ik.

Citaat van: YoeriR op 28-02-2011 20:49:21
ik heb gekeken naar de how to alleen kom ik er niet echt uit wat het noou is en hoe ik het kan vinden
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

YoeriR

Hij is gefixed! Het relais is vervangen en nu doet ie t weer^^

YoeriR

Later weer dit probleem gekregen en in de zomer kreeg ik het toch best warm, heb mn dashboardkastje eruit gehaald en een flessendop er tussen gezet, werkt weer als een tiet.

Ander probleem nu: mn knop voor de warmte regulatie, bestuurderszijde, zit vast. Knop eruit halen en aan het witte dingetje proberen te draaien werkt ook niet...
Hulp?

Vulk

Wat heb je juist gedaan met dat dashboardkastje? Waar heb je een flessendop tussen gestoken?

YoeriR

Het geen waar ik mn spullen in leg eruit gehaald zodat ik bij de kachel motor en weerstand kon, de dop heb ik achter het contactje gezet.

YoeriR

Ideeën om te zorgen dat mn knoppen t weer normaal doen?

thuur