Waar ben jij te spotten vandaag?

Gestart door petrolhead, 01-03-2011 20:55:59

Vorige topic - Volgende topic

rammstein01

Citaat van: Sbv op 27-07-2011 14:13:10
Citaat van: rammstein01 op 27-07-2011 13:53:23
Bij Bluekens Oosterhout voor de jaarlijkse misschien Aanzienlijke Prijzige Keuring. Neehoor, gewoon het broodnodige 140 beurt en wat zaken die echt moeten.
dan spot ik je net niet vandaag. Morgen ben ik waarschijnlijk bij de buren van Bluekens in Oosterhout. Kom er bijna wekelijks

Dat kan maar 2 dingen betekenen. Of het zit goed, of het is goed mis :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray:

Nee, morgen is de S70 er voor een half jaar niet te spotten. Of is dit de goden verzoeken????

Sbv

Ik werk bij het bedrijf wat ernaast zit. Het is een van de vestigingen en daar kom ik dan ook bij regelmaat.

FGG

Rondom Schiphol, na half vijf achtereenvolgens op de A4, de A10 en de A1. Vanavond op de route van Hengelo naar Haulerwijk en terug.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

rammstein01

Citaat van: Sbv op 27-07-2011 14:30:39
Ik werk bij het bedrijf wat ernaast zit. Het is een van de vestigingen en daar kom ik dan ook bij regelmaat.

Okay duidelijk. Misschien een volgende keer of elders enroute.

StefanCJ

Bij Bluekens Oosterhout voor de jaarlijkse misschien Aanzienlijke Prijzige Keuring. Neehoor, gewoon het broodnodige 140 beurt en wat zaken die echt moeten.

Ik zag je auto al niet staan vanmorgen in Utrecht ;)

rammstein01

Citaat van: StefanCJ op 27-07-2011 14:47:20

Ik zag je auto al niet staan vanmorgen in Utrecht ;)

Hoi Stefan, en dat zal morgen ook niet het geval zijn. Pas vrijdag mag het andere blik weer naast 'm staan. Maar wel op respectabele afstand.

StefanCJ

Aha, maar dan ben ik er niet om 'm te spotten  ;).

Vulk

Kortrijk - Kuurne - Maastricht - Kuurne - Kortrijk!

mehn

Landgraaf - Maastricht - Landgraaf!

:eusa_whistle:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

StefanCJ

Wat een afstanden weer vandaag Maikel!

Vanmiddag tussen 1630 en 1730 : Heerlen - Cadier en Keer - Heerlen.

Vulk

Ik ben gisteren 5x op de foto gezet in het centrum van Maastricht met een reuze Nijntje-knuffel!
Een bak bier voor wie me die foto kan scoren!

Misha

Citaat van: Vulk op 07-08-2011 10:01:45
Ik ben gisteren 5x op de foto gezet in het centrum van Maastricht met een reuze Nijntje-knuffel!
Een bak bier voor wie me die foto kan scoren!
Bel KLPD even anders ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

petrolhead

Zo dadelijk van Arnhem naar Veenhuizen en laat in de middag weer terug.

Spin!

Het valt me op dat ik zo weinig 850/x70 zie rijden hier in de omgeving Den-Bosch/Eindhoven. Rij toch dagelijks rond prime-time op de A2, A59 en A50 (ri Arnhem) met Banaantje T-5R en zwarte R-sedan (look-a-like). En sta dan op de parking rond Eindhoven Airport...moet toch opvallen?

Enige forumsticker die ik zie is op de oude V70 van Marc-O...en die knul weet van geen toeten of blazen als het om stickers gaat ;D

www.vm-parts.nl

StefanCJ

Ik spot in de omgeving van Utrecht ook bar weinig forumstickers. Ik rij gemiddeld zo`n 800km per week maar spot nauwelijks iemand.

Ontopic: vanavond rond 19.00 vertrek vanuit Heerlen richting Zuid-Frankrijk.

:eusa_dance: