Waar ben jij te spotten vandaag?

Gestart door petrolhead, 01-03-2011 20:55:59

Vorige topic - Volgende topic

leons850

Dit weekend te spotten richting België naar Limburgse LPG techniek.
En in Antwerpen.

Met de V70N met sticker. ;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

UserID25761

leons850

Citaat van: NickGR op 04-08-2016 13:31:51
Citaat van: leons850 op 04-08-2016 13:29:59
Met de V70N met sticker. ;D

wees er maar zuinig op  ;)

De vrouw rijdt er mee, gaat dat dan lukken? ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

The Demon

Vanaf 16:00 uur ongeveer undercover richting Schiphol.  ;D

BBS

Volvoloos....

The Demon

BBS

Citaat van: The Demon op 04-08-2016 19:16:55
Citaat van: BBS op 04-08-2016 17:15:42
Welke vlucht Walter?
hv1571
en hoe laat was de piloot van plan om het Nederlandse voorlopig te gaan verlaten?
Volvoloos....

clubman

Op de camping met de dop 2.5 T  onderweg de rechter homokineet gesneuveld :-[ weet iemand nog een goed adres in om helmond om dze evt te laten maken ???

UserID6342

Wat is er precies kapot en wat doet hij precies ?

clubman

Brommen bij optrekken en bij constant is het stil en bij sturen  naar links bromt en rommelt het ook en bij de andere kant opsturen niet..

UserID6342

Kan ook nog je wiellager zijn dus....

clubman

kan ik dat contoleren zo snel ? Als het een wiellager is dan zou dat steeds harder meebrommen als je harder rijd toch?

hendrik75

Niet vandaag maar morgen te spotten: 12:00 vertrek vanuit Leiden over de oost naar Bourtagne Groningen, zondag weer terug, ws over de west (Frl, afsuitdijk, N-H)

Een aardig rondje noord NL dus, ik ben benieuwd of ik iemand spot of dat ik gespot wordt in 17-XB-TF

peteRRR

Citaat van: clubman op 05-08-2016 10:22:10
kan ik dat contoleren zo snel ? Als het een wiellager is dan zou dat steeds harder meebrommen als je harder rijd toch?

Even de krik er onder en het wiel rustig rond draaien en es goed luisteren/voelen of je kan traceren waar het vandaan komt
en of er speling op het wiel is te vinden evt,..beetje uitproberen.
Kan ook zijn dat je niets hoort of wat en enkel als de boel onder druk komt is het wel te horen.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

diederickvolvo

Vandaag in de diesel over de A4 naar rotterdam en over woerden terug 😊