Waar ben jij te spotten vandaag?

Gestart door petrolhead, 01-03-2011 20:55:59

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

leons850

Citaat van: grijzev70tdi op 15-03-2015 02:13:37
Citaat van: leons850 op 12-03-2015 23:59:00
Citaat van: grijzev70tdi op 12-03-2015 23:31:15
Kom je bij me langs? Gezellig :P

Zet de koffie maar klaar. K app wel.

niks gezien

Ging ook niet helemaal lukken, ben niet verder gekomen dan Deventer gezien de hoeveelheid werk een beetje verkeerd ingeschat was.
Misschien ergens anders komende week. Maandag eerst die puinhoop regelen.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

widebody

A76, A2, A27, A28 en de parkeerplaats van het Nationaal Militair Museum.

A28, A27, A2 en A76 en thuis.

ALs veteraan gratis toegang :eusa_dance:. Als ik had moeten betalen was ik ook gewoon gegaan ;).

Chris

Citaat van: widebody op 27-03-2015 07:09:36
A76, A2, A27, A28 en de parkeerplaats van het Nationaal Militair Museum.

A28, A27, A2 en A76 en thuis.

ALs veteraan gratis toegang :eusa_dance:. Als ik had moeten betalen was ik ook gewoon gegaan ;).

Leuk :)! Ik moet er ook nog steeds keertje heen, op zich toch leuk met gratis toegang ;). Ik zou laatst een dagje gaan, maar dat ging door omstandigheden niet door.

Ben wel benieuwd. Hoorde van een collega dat met name de collectie die uit het arsenaal uit Delft is gekomen nu weinig betekenis meer heeft. In het arsenaal was het mooi volgtijdelijk opgezet met een route, nu staat een en ander 'gewoon' her en der in een hal.

Galactica

Zoetermeer-A12-Jaarbeurs Utrecht en v.v.

heutink

;D
vanavond voor de buis een potje voetbal kijken, maar morgen
Enschede...Schoorl en weer terug
:D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

Jurijn R

Bij ons op het werk komt er wel af en toe een oplegger van Kamphuizen in Barneveld? Iemand hier bekend mee? weet niet echt iets dichter.

BBS

Citaat van: Jurijn R op 28-03-2015 20:46:03
Bij ons op het werk komt er wel af en toe een oplegger van Kamphuizen in Barneveld? Iemand hier bekend mee? weet niet echt iets dichter.

Amerongen-Kamphuis?
Volvoloos....

Jurijn R

Denk Kamphuizen.
Ze komen wel vaker naar Oostende

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

heutink

Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

cornelis-b

Citaat van: heutink op 04-04-2015 10:33:56
Citaat van: cornelis-b op 04-04-2015 09:24:06
Zaanstad ---> Enschede VV

???
en wat kom je hier doen dan ?
:D

Set Volans ophehaald ;D

Vandaag Zaanstad ---> Waalwijk VV
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Dikkie

Mooie 2e paasdag.. vanmiddag Den Helder - Muiden en vice versa!

Zonder stickers ben ik toch herkenbaar, met links 2 perfo's en rechts 2 stalen velgen.. :P
Huidig: V70 T-5 2.3 automaat 019 zwart 1998
Voorheen: V70 T-5 2.0 handbak 426 grijs 1997
Overige speelgoed: Suzuki Swift 2006, Yamaha XJ900S Diversion 1996, DAF YA126 1955, DAF YB626 1968, Dodge WC52 1945

petrolhead

Niet vandaag, maar morgen.
In de ochtend naar Harrie Arendsen in Doetichem voor Powerflush en airco check. Daarna richting Hoogeveen om Perfo's op te halen voor de 245 bij BSS.
Hoop nog live Bert Jan te ontmoeten want hij maakt veul uren in zijn vragt waggel.
Denk het niet.

BBS

Citaat van: petrolhead op 04-06-2015 18:23:39
Niet vandaag, maar morgen.
In de ochtend naar Harrie Arendsen in Doetichem voor Powerflush en airco check. Daarna richting Hoogeveen om Perfo's op te halen voor de 245 bij BSS.
Hoop nog live Bert Jan te ontmoeten want hij maakt veul uren in zijn vragt waggel.
Denk het niet.

Ik leg ze klaar voor je. Hoe laat denk je langs te komen? Ik moet morgen weer werken en ik hoop je in het echie te zien, maar denk het van niet helaas..... ;)
Volvoloos....