1 uur na aankoop van prachtige 850 de wegenwacht bellen :-(

Gestart door floris83, 01-03-2011 21:50:15

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Beunmaat en ik varen voor anthony verder ik als 3e wtk hij als 2e stuurbinkie
en thijst5 vaart voor de hal als 4e stuurman.

En volgens mij zitten er hier nog wel een paar  ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

stap

gefeliciteerd met jouw mooie 850!

Wel een beetje lullig van de anwb.. Afgelopen najaar stond ik met een auto (geen volvo :eusa_whistle:) stil die ik nog geen uur had. Maakte de betreffende wegenwachter helemaal niets uit, hij vond het een leuke puzzel. Voorkeursbehandeling? Misschien was het verschil dat ik niet afgesleept hoefde te worden? Nou ja, gauw vergeten en nu volop genieten!

floris83

ow jee ben ik tussen de zeelui beland??? ;-) Maar dan is de sludge afgifte wel bekend bij jullie. Dat doe ik als schipper op een tankertje van 55 meter week op week af. Maar binnenkort op de strek amsterdam antwerpen rotterdam, wel bij een andere werkgever haha!

Tja 'mijn'wegenwachter kon alles doen, behalve een ambulance regelen. Maar ik vertelde het opt werk gister en onze chaufeur zei gelijk: had je ff moeten bellen, dan had ik je opgehaald met de ambulance......... hij moest er toch wezen die dag....... potverdriedikkeme!

Ondertussen heb ik hier ook veel berichten gelezen over de leerlooier enzo, dus ik gaat maar ff kijken als ik de naad kan dichten die los zit op de bestuurders stoel en dan verven die stoelen. eerst maar weer een weekje "uitrusten" aan boord.

Fixut maris

JvW

Ha, dan ben je op dit moment een collega van me. Ik werk vanaf 1 maart ook bij Martens Cleaning. Als je een keer in Nieuwdorp bent kom je maar een keer naar boven in het kantoor. Dan kunnen we even kennismaken.