The Demon, Olijfje, Robbie en Puntmuts!

Gestart door The Demon, 01-03-2011 22:21:39

Vorige topic - Volgende topic

olaf ovlov

Gecondoleerd, heel veel sterkte! zoiets is altijd anders....
Olaf

JvW

hathü

fbm

Miel850

Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Boeijke

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

)()()sT

blauweroffel

razorx

Citaat van: The Demon op 11-02-2014 17:02:50
Lieve allemaal,

Hartelijk dank voor jullie condoleances en warme reactie, zowel hier al via PB, mail en andere wegen, we waarderen het echt.

Maar wat een rollercoaster zitten we weer in, ik dacht dat ik na het overlijden van mijn vader, 7-1-'99, wel wist hoe ik ermee om moest gaan..........Niet dus!

Maar waar ik me nog het meest druk om maak is het feit dat er nu al figuren zijn die over spullen, geld of zelfs de erfenis beginnen............DE MAN IS GVD NOG GEEN 24 UUR DOOD!
Waar halen ze de arrogantie vandaan, de afgelopen jaren keken ze amper naar hem om.

Groet,
The Demon.
Als eerste natuurlijk sterkte gewenst jullie beiden.

Wat het veel moeilijker maakt, zijn, je noemt het al, de parasieten.
Ik blijf me keer op keer verbazen hoe slecht sommige mensen kunnen zijn en het nog voor zich zelf kunnen verantwoorden.

Ik zeg het heel cru: Dat zijn nou de potentiele NSB-ers, foute bankdirecteuren of wat dan ook op een kleiner niveau.

Het is afschuwelijk als je zo iets aantreft. Alsof je een beerput opentrekt.

Trek je eigen juridische plan als dit nodig is en je de energie hiertoe kan opbrengen.

Het gemene is dat dit soort ellende meer energie kan kosten dan het verlies zelf.

Sterkte!

Yits.

-edit- Maar er zijn ook principes: Als je het kan opbrengen, aanpakken. ;)

The Demon

Vandaag zijn we bij het uitvaartcentrum geweest en hebben we hem gezien.
Hij ligt er netjes bij, net of hij elk moment weer wakker kan worden.

Alleen viel op dat zijn linker mondhoek hangt, dat was niemand opgevallen omdat hij zijn baard sinds 3 maanden liet staan, maar dat duidt er op dat hij zeer waarschijnlijk een herseninfarct heeft gehad.

Morgen gaan we met de zus van Thea, Sonja, die is gehandicapt en ook al is ze 35, ze heeft het verstand van een kind van 8-9 jaar.
Ze wil papa nog één keer zien maar niet waar iedereen bij is.

Nogmaals dank allemaal voor de steunbetuigingen via welke weg dan ook, we waarderen het enorm.

Groet,
The Demon.

TonV70R

Gecondoleerd met het verlies en heel veel sterkte de komende tijd.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

jrkalf

Walter,

Ik lees het bericht nu pas, maar ook vanuit deze hoek gecondoleerd en veel sterkte gewenst voor jou, Thea en de hele familie.

Jelle
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

weyert

erg veel sterkte gewenst, excuses voor de late reactie
v70 tdi 1998

triton

Professioneel raddraaier