The Demon, Olijfje, Robbie en Puntmuts!

Gestart door The Demon, 01-03-2011 22:21:39

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Walter soms vraag je jezelf af in wat voor wereld we leven, laat jullie niet door derden van het pad af jagen en volg de weg die jullie goed vinden.

De eerste vier regels van je post zijn prachtig, denk terug aan alles wat jullie gedeeld hebben. Dat kan niemand jullie afnemen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

The Demon

Helemaal gelijk Henk.

Waar ik alleen niet met mijn pet bij kan is dat een moeder in staat is om van allebei haar kinderen te stelen en ze ook nog eens uit elkaar drijven.
En dat alles om eigen gewin wat er niet inzit.

Groet,
The Demon.

BBS

Aasgieren zijn er altijd Walter en Thea, en ze komen vaak ook uit onverwachte hoek. :-[
Maar ik denk dat Sonja er in dit geval het grootste slachtoffer van gaat worden, als schoonmoe haar zin door drijft. Ongewild komen jullie nu in een positie waar je liever niet in wilt komen.

Wij wensen jullie heel veel sterkte toe met het maken van de juiste (moeilijke) beslissing ;)
Volvoloos....

olaf ovlov

Hoi, Demon

Die verhalen zullen nooit vervelen, zijn juist de mooiste herinnerringen..... Helpen juist bij de verwerking, houd je kop ook in de goede richting. Zodat je door kan gaan..... ben zelf tegen de muur aan gelopen! heeft maanden geduurd voor ik erover heen was.
lekker de verhalen vertellen dan gaat het sneller beter.
Veel sterkte Olaf

UserID6342

Citaat van: The Demon op 21-02-2014 21:31:36
Helemaal gelijk Henk.

Waar ik alleen niet met mijn pet bij kan is dat een moeder in staat is om van allebei haar kinderen te stelen en ze ook nog eens uit elkaar drijven.

Groet,
The Demon.
Iedereen die een aantal begrafenissen / crematies heeft meegemaakt, herkent dit Walter.  Het is onvoorstelbaar hoe mensen kunnen veranderen ineens.  Ik heb het hier in 2011 2x gehad bij het overlijden van Ron en Es en dan nog op een iets meer onbeschoftere wijze als jullie nu.  Mensen zijn rare wezens...

The Demon

Citaat van: Dirk342 op 22-02-2014 08:05:48
Citaat van: The Demon op 21-02-2014 21:31:36
Helemaal gelijk Henk.

Groet,
The Demon.
Iedereen die een aantal begrafenissen / crematies heeft meegemaakt, herkent dit Walter.  Het is onvoorstelbaar hoe mensen kunnen veranderen ineens.  Ik heb het hier in 2011 2x gehad bij het overlijden van Ron en Es en dan nog op een iets meer onbeschoftere wijze als jullie nu.  Mensen zijn rare wezens...
Ik heb er al teveel meegemaakt Dirk, meer dan me lief is net als jij.
Maar een moeder die altijd roept en doet alsof ze het beste voor heeft met haar gehandicapte dochter en dan dit flikt uit eigen belang........... :eusa_hand: :eusa_naughty:

Ferry was nog geen 20 uur overleden toen Thea haar aan de telefoon had, weet je wat ze zei?
"Dat is mooi dan krijg ik de helft van zijn pensioen"!!!!!!!! Waar zit je met je hoofd?
Nu is het zo dat ze dat niet krijgt want dat is iets dat Ferry wel heeft geregeld, ze krijgt geen rooie cent.

Wij willen het zo afhandelen dat Sonja niet voor verrassingen komt te staan en iedereen een mooie herinnering aan Ferry krijgt en er dus ook geen onverwachte kosten voor de rest van de familie, maar die "k*ttekop" denkt alleen maar aan zichzelf.
Dat ondertussen de kosten alleen maar oplopen gaat ze dus ook gewoon merken, want ik ben er klaar mee.
Niet goedschiks? Dan maar kwaadschiks!

Groet,
The Demon.

UserID6342

Walter, het is geweldig dat Ferry dit zelf al heeft kunnen regelen ! Put hier kracht uit en sta erop dat het ook zo word uitgevoerd !  Is voor Sonja en jullie het beste, heel simpel.

Jeff, Jessica en ik hebben hier 'familie' zien veranderen van volstrekte waardeloze figuren naar aasgieren pur sang...  Geloof me, met die gasten ben je liever geen familie van...

Als je wilt lullen of koffie wilt, weet je me te vinden !

Broabander

Brrr ik krijg echt de rillingen van dit soort gieren, dat iemand zichzelf tot zo een niveau kan verlagen voor een paar knaken, en al helemaal als die persoon over de rug van haar eigen dochter wil gaan... Heel veel sterkte Walter en Thea en ik vind het oprecht heel nobel dat jullie proberen Sonja hier zo goed mogelijk uit te laten komen, op dit moment willen jullie waarschijnlijk absoluut niet met zoiets banaals als een moeilijke erfenis bezig zijn...
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

rogerV701998

Citaat van: Dirk342 op 22-02-2014 18:51:48

Jeff, Jessica en ik hebben hier 'familie' zien veranderen van volstrekte waardeloze figuren naar aasgieren pur sang...  Geloof me, met die gasten ben je liever geen familie van...

Dat is toch hetzelfde Dirk? :eusa_think:

Heb de laatste jaren pa, schoonpa en schoonma begraven. Gelukkig geen ervaringen zoals hier beschreven. Geen discussie, ruzie of wat ook. Het kan dus ook anders.

The Demon

Als je wilt lullen of koffie wilt, weet je me te vinden !
Dat weet ik zeker Dirk, en zal ook zeker niet schromen om er gebruik van te maken.
Citaat van: Broabander op 22-02-2014 19:10:57
Brrr ik krijg echt de rillingen van dit soort gieren, dat iemand zichzelf tot zo een niveau kan verlagen voor een paar knaken, en al helemaal als die persoon over de rug van haar eigen dochter wil gaan... Heel veel sterkte Walter en Thea en ik vind het oprecht heel nobel dat jullie proberen Sonja hier zo goed mogelijk uit te laten komen, op dit moment willen jullie waarschijnlijk absoluut niet met zoiets banaals als een moeilijke erfenis bezig zijn...
Er is geen erfenis, alles wat er is, is oude troep om het maar even bot te zeggen.

Wat zal, bijvoorbeeld, een Hammond orgel dat vervuild/vergeeld is door de nicotine opbrengen?

Ferry heeft alles bij leven weggeven, aan Thea, aan Sonja en iedereen die goed voor hem was.

Groet,
The Demon.

The Demon

Citaat van: rogerV701998 op 22-02-2014 19:22:09

Jeff, Jessica en ik hebben hier 'familie' zien veranderen van volstrekte waardeloze figuren naar aasgieren pur sang...  Geloof me, met die gasten ben je liever geen familie van...

Dat is toch hetzelfde Dirk? :eusa_think:

Heb de laatste jaren pa, schoonpa en schoonma begraven. Gelukkig geen ervaringen zoals hier beschreven. Geen discussie, ruzie of wat ook. Het kan dus ook anders.
Nee, is niet hetzelfde, een waardeloos figuur heb je niets aan, kan niets en doet niets.
Een aasgier weet ineens alles beter en probeert alles, kortom er kan toch iets (verkeerds) uitkomen.

Groet,
The Demon.

P.S. Wel fijn om te horen dat het anders kan.

rogerV701998

Laat ik het anders zeggen: in mijn ogen is een aasgier een waardeloos figuur. Zo is het toch hetzelfde. ;D

The Demon

Citaat van: rogerV701998 op 22-02-2014 19:47:38
Laat ik het anders zeggen: in mijn ogen is een aasgier een waardeloos figuur. Zo is het toch hetzelfde. ;D
Je hebt helemaal gelijk.

Groet,
The Demon.

The Demon

Daar is ie weer!!!!!!! ;D

Na een periode van op en neer gaande emoties en mensen die moeilijk doen over iets wat heel simpel opgelost kan worden, pakken we de draad langzaam maar zeker weer op.
Afgelopen week voor de laatste keer de deur dichtgedaan bij schoonpapa  :'( niet wat Thea en ik voor ogen hadden maar het is niet anders.

Omdat het gewoon lekker lenteweer is dit weekend ben ik toch eindelijk maar eens begonnen aan het nodige onderhoud van het wagenpark want dat lag door alles een beetje (boel) stil.

Vandaag dus de endlinks, ook wel stabilisatorkoppelstangetjes genoemd, van Olijfje vervangen.
Dat het nodig was heb ik al eerder gemeld, want links was de kogel er al uit gekomen en had ik de boel op een CreaBea manier vastgemaakt maar om nu te zeggen dat dat echt een oplossing is......... :eusa_think:............Nee!!!!!!
Een klusje van niks eigenlijk, behalve als je buurman je weer komt storen met een koud pilsje  :eusa_whistle: maar dat is normaal hier, zodra het zonnetje tevoorschijn komt en voldoende warmte produceert komt iedereen gezellig naar buiten  :eusa_dance: en dat maakt wonen hier zo leuk.

Goed, nadat alles gemonteerd was heb ik even een klein rondje gereden, en wat een zaligheid weer, geen zoekerig gedrag meer, geen gerammel en geen getrek met remmen, mission completed!

Wel een ergernis opgelopen, want ik ben nog geen 10 minuten weg met de proefrit en kom terug in een vrijwel lege straat qua auto's en wat zie ik?
De man met de grootste plaat voor zijn kop en het kleinste piemeltje (en dus vandaar die grote Kia Opirus) heeft zijn auto pal voor mijn garage geparkeerd  >:( En dat terwijl hij gezien heeft dat ik aan het sleutelen was toen hij wegging en dus de rest van de straat vrij was (zelfs voor zijn deur).
Normaal gesproken zou ik hem vriendelijk vragen om hem te verplaatsen maar door alle stress heb ik momenteel een redelijk kort lontje en aangezien ik weet wat zijn eerste reactie zou kunnen zijn, heb ik het maar even gelaten voor wat het is, een stukje zelfbescherming zullen we maar zeggen.
Ik heb er nog maar een biertje bij gepakt met buurman Herman en in het zonnetje nog even lekker zitten kletsen.

Morgen Olijfje maar eens in bad doen en het interieur weer eens onder handen nemen want het lijkt wel een zwijnenstal momenteel.

Zo nog even wat kleine boodschappies doen hier bij de buurtsuper en dan lekker eten en met het mooiste van de erfenis van Ferry op de bank..........................

Groet,
The Demon.

Douwe

Walter, geniet van elkaar zou ik zeggen.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996