The Demon, Olijfje, Robbie en Puntmuts!

Gestart door The Demon, 01-03-2011 22:21:39

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

BBS

wij gaan zo uitchecken..... :eusa_whistle: komen zo jullie kant op....
Volvoloos....

The Demon

Zo, Bert-Jan (BBS) en zijn lieve vrouwtje Jennie zijn weer op weg naar Hoogeveen.

Zij waren het weekend hier in Haarlem, en wij hebben ze op sleeptouw genomen.
Ze verbleven in hotel Die Reackse omdat wij helaas geen logeerkamer hebben.

Gisteren hebben we lekker door de kou het centrum van Haarlem verkent/onveilig gemaakt  :evil:.

B-J wil niet graag op de foto maar zoals jullie zien is het toch gelukt  ;D
Op weg naar huis nog even wat gedronken bij Roemer op de Botermarkt en B-J geprobeerd op de gevoelige plaat vast te leggen.

Achter de menukaart kon hij zich goed verschuilen  >:(
Maar toen hij een foto van mij maakte lukte het toch enigzins (beetje bewogen  ::))

Alhoewel het nog lang geen pasen is moest hij toch een "zakje" paaseitjes kopen in de snoepwinkel waarvan ik de naam niet noem in verband met de reclamecodecommissie van dit forum  :P

'sAvonds zijn we weer de stad in gekuierd naar Bruxelles een leuk, goed en betaalbaar eetcafé.
We hebben heerlijk gegeten en ontzettend gelachen, vooral om de opmerking:"Free Willie"  ;D.
Ik ga daar verder niet over uitwijden in verband met de goede zeden  :eusa_whistle: dat mag B-J zelf doen.

Zou dat ene biertje wel goed gevallen zijn, wie zit er nu met oorwarmers op in een restaurant?

Vandaag zijn we naar de Beverwijkse Bazaar (beter bekend als "De Zwarte Markt") geweest.

Ik heb ze eerst even opgepikt uit het hotel want het regende en ze hadden de paraplu in de auto laten liggen die hier (gratis) voor de deur stond  :eusa_wall:, je laat je vrienden niet doorweekt beginnen aan de dag. (Zie de conversatie van 09:42 tot 09:54 in dit Blog, zij zaten toen aan het ontbijt dus B-J is niet forumverslaafd hoor  :eusa_shifty:

We waren er rond een uur of 11 en dat is een mooie tijd om aan te komen, het is dan nog niet zo druk en je kan dan ook lekker dicht bij de ingang parkeren  :eusa_dance:.

Lekker rond gesnuffeld aldaar en ook nog wat leuke spulletjes gescoord, een hapje gegeten en toen het hoogtepunt van de dag  ;D

Bert-Jan en Jennie vastgelegd toen ze poseerden voor een karikatuur tekening van hun beide (hij bleef eindelijk rustig zitten)  ;D

Rechts onderaan deze foto zie je een glimp van de tekening (negeer a.u.b. het handgebaar van B-J), het is echt een leuke tekening geworden, knap dat je zoiets in ongeveer 5 minuten kan tekenen  :eusa_clap:.

Op de parkeerplaats hebben we afscheid genomen en afgesproken dat Thea en ik een keer naar Hoogeveen komen om daar de boel een weekend op stelten te zetten  :evil:

Op de parkeerplaats stond er ook ineens een 854 naast Olijfje met een beste bende op de hoedenplank  :eusa_naughty:.

Ik heb de foto ook al in "Wie ben jij" geplaatst, dus als het iemand van hier is komen we daar snel genoeg achter  ;D.

Met Milo gaat het goed, hij eet en gaat netjes op de bak  :eusa_clap: maar alleen als er niemand is.
Gisteravond zat ik nog wat te forummen  :eusa_whistle: en hoorde ik hem zich tegen de bank omhoog werken, toe ik keek stak zijn koppie net boven de rand uit met zo;n blik van:"Oeps,....er is nog iemand,....moet ik nu weer wegduiken of toch verder omhoog komen? Ik laat me maar weer zakken!" En hij zakte langzaam weer naar beneden, ik kan een lachbui niet echt onderdrukken  ;D

Bert-Jan en Jennie, het was ontzettend gezellig en leuk, we doen het zeker weer een keer over!

Tot zover dan maar weer, ik neem zo een lekker glaasje van de lekkere whiskey die Bert-Jan en Jennie mee genomen hebben ter gelegenheid van ons twaalf en een half jarig huwelijk, proost op jullie gezondheid!

Groet,
The Demon, Thea en Milo.

UserID6342

;D ;D ;D BJ op een foto is vrij uniek te noemen, laat staan op een tekening ;D

Fijn dat jullie het zo naar de zin gehad hebben Walter, altijd leuk  :eusa_dance: :eusa_dance:

The Demon

Ik was ook erg verbaasd Dirk, maar Jennie wilde die tekening dus is wel duidelijk hoe hij aan dat kale plekkie op zijn hoofd komt  ;D

Groet,
The Demon.

UserID6342

;D Hij het thuus helemaal niets te zeggen joh, Jennie maakt de dienst uit ;D

BBS

Ondanks dat we nu glorieus op de foto op het forum staan, hebben we een leuk maar vooral gezellig weekend gehad in Haarlem
We gaan het geheid nog een keer over doen, maar dan met de sleurhut in Spaarnwoude
Ontzettend veel gelachen samen en bovenal een ontspannend weekend gehad
De foto's hier in dit blog spreken voor zich denk ik... ;) :D
Volvoloos....

The Demon

Jullie zijn gelukkig weer heelhuids thuis  :D

Voordat we Haarlem weer onveilig gaan maken doen we eerst Hoogeveen even op de grondvesten trillen, goed?

Groet,
The Demon.

BBS

Citaat van: The Demon op 27-01-2013 18:59:58

Voordat we Haarlem weer onveilig gaan maken doen we eerst Hoogeveen Camping in Duitsland even op de grondvesten trillen, goed?

Groet,
The Demon.
;)
Even iets aangepast....

Doen we daar bij de BBQ en lekker vleesch en daarna bij een vuurtje in de vuurkorf voorzien van een lekker natje en droogje :eusa_drool: :D
Volvoloos....

Douwe

Citaat van: BBS op 29-01-2013 20:59:26

Voordat we Haarlem weer onveilig gaan maken doen we eerst Hoogeveen Camping in Duitsland even op de grondvesten trillen, goed?

Groet,
The Demon.
;)
Even iets aangepast....

Doen we daar bij de BBQ en lekker vleesch en daarna bij een vuurtje in de vuurkorf voorzien van een lekker natje en droogje :eusa_drool: :D

sjips, heb ik het feestje in Haarlem toch gemist.Maar ik probeer er op de camping zeker bij te zijn. ;)
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

The Demon

Citaat van: Douwe op 29-01-2013 21:37:38

Groet,
The Demon.
;)
Even iets aangepast....

sjips, heb ik het feestje in Haarlem toch gemist.Maar ik probeer er op de camping zeker bij te zijn. ;)
Dat krijg je als je je auto zomaar in elkaar laat drukken, dan heb je even wat andere priorieteiten als een gezellig weekend Haarlem.
Maar je bent altijd welkom Douwe.

Groet,
The Demon.

Douwe

Citaat van: The Demon op 29-01-2013 21:41:31
Citaat van: Douwe op 29-01-2013 21:37:38

Groet,
The Demon.
;)
Even iets aangepast....

Dat krijg je als je je auto zomaar in elkaar laat drukken, dan heb je even wat andere priorieteiten als een gezellig weekend Haarlem.
Maar je bent altijd welkom Douwe.

Groet,
The Demon.

Het zou mij niks verbazen als jij en BJ een collega hebben ingehuurd om mijn mooie altijdrijdende kilometerkoning te ruineren :evil: :evil:.
Zodat ik andere dingen te doen had ipv feestjes.Maar, de DOP'er is onverwoestbaar en gaat naar de 850.000 kilometer ;D ;D
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

pwberg

Citaat van: Douwe op 29-01-2013 21:53:59
Maar, de DOP'er is onverwoestbaar en gaat naar de 850.000 855.000 kilometer ;D ;D

;D
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

The Demon

Er is eigenlijk niet veel te melden vanuit hier, Olijfje doet wat ze moet doen en dat geldt ook voor die gekke Doperwt.

Vandaag mijzelf wel even nuttig gemaakt door de garage eens wat uit te ruimen (wat kan een mens een troep verzamelen zeg  :eusa_doh:)

De bedoeling is dat er 1 auto binnen komt te staan en dan niet vanwege het weer maar meer om financiële redenen.
Er wordt hier met parkeervergunningen gewerkt door de gemeente, nu is 1 vergunning nog wel te doen met € 75,-- per jaar maar de vergunning voor de tweede auto ligt gewoon op € 150,-- en nog een paar grijpstuivers  :o
Aangezien ik elke dag met Olijfje weg ben tussen 07:00 uur en 17:00 uur en de vergunningplicht loopt van 06:00 tot 21:00 uur is dat een redelijk dure aangelegenheid.
Doperwtje staat het grootste deel van de week stil want Thea gaat op de fiets naar het werk (anders moet ze ook nog een hele dag parkeergeld betalen) en zelfs als ze gaat lopen is ze sneller als met de auto.
Nou hoor ik mensen denken:"Waarom heb je Doperwtje dan nog?"
Omdat Thea op vrijdag met haar vader boodschappen doet en omdat ze dan ook zelfstandig naar de concerten/optredens van het zangcluppie kan als ik nog aan het werk ben of andere verplichtingen heb.

Als ik thuis ben kan en mag ze altijd Olijfje meenemen maar ze heeft het niet zo op zo'n grote auto, vooral met parkeren heeft ze moeite en ze weet dat ik liever geen krassen of iets wil hebben, dus vandaar die Doperwt.

Over krassen gesproken, ik ben erachter dat katten niet van een glad gepoetste motorkap houden want ik heb drie krassen van kattenpoten op mijn motorkap staan, dat zag ik vandaag nadat ik Olijfje gewassen had.
Nu heeft de buurman 2 katten die niet binnen mogen omdat zijn zoontje allergisch/astmatisch is en deze beetsjes liggen in deze tijd dus graag op de motorkap van een auto die net aankomt (snap ik wel, is lekker warm).
Die beestjes kunnen er niets aan doen en ik denk dat buurman Peter er ook niet veel aan kan doen maar ik zit wel met de schade  >:( eruit poetsen gaat hem niet worden want het is echt door de blanke lak heen en deels door de kleurlak.
Misschien toch eens naar Steve (Driven2Shine) voor advies, maar als die katten er weer op springen en wegglijden en dus de nagels uitzetten voor grip (waarom hebben ze geen winternagels?) ben je weer terug bij af.
Dus tips zijn altijd welkom.

Nou tot zover dan maar weer even, ik ga douchen en dan lekker mijn mandje in.

Allen een goede nachtrust toegewenst en morgen gezond weer op (naar Sonja Barend)!

Groet,
The Demon.

The Volvoboy

Whahaha, winternagels ;D Wel balen van de schade... :-\ Heb je er een foto van?
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km