The Demon, Olijfje, Robbie en Puntmuts!

Gestart door The Demon, 01-03-2011 22:21:39

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Als we terug zijn B-J, internet is hier niet echt snel  :eusa_shifty:, en het eten is alweer op  ;D

Ciao,
The Demon.

The Demon

Ja hoor!!!!!!!!!!!!

We zijn er weer  :eusa_dance:
De reis ging een half uur sneller dan de heenreis, 12 uur precies  ;D en echt niet te hard gereden hoor  :eusa_whistle:

Nu even een borreltje en dan douchen en misschien nog wat fotootjes voor jullie uitzoeken en uploaden als ik tenminste niet overvallen wordt door slaap of iets anders dat mij naar bed lokt  :angel: :evil:

Groet,
The Demon.

The Demon

Zo, Thea ligt al op 1 oor, die is doodop van die rit van vandaag.
Ik begrijp dat wel als je er de hele tijd naast zit te niksen en je kan niet slapen in een rijdende auto, dus ik zal haar maar niet in de billetjes gaan knijpen vanavond.

In plaats daarvan ga ik jullie maar even pesten  ;D :evil:

Zoals eerder al gemeld is de heenreis zeer voorspoedig verlopen en kwamen we in een zonovergoten Italië terecht.
Die zon was wel wat lastig op het laatste deel van de reis, we moesten een afslag hebben maar door de laagstaande zon recht in ons poffertje  8) konden we niet goed zien of we nou deze of de volgende moesten nemen  >:(, de borden waren gewoon niet te lezen en je kon bijna niet verder zien dan je motorkap.
Uit voorzorg de eerste maar genomen met het idee van:"Ik kan altijd nog even terug", en ja hoor het was de verkeerde maar ook weer niet want nu kwamen we op een andere, en ook nog snellere en goedkopere (lees: 1 X tol minder), manier op de juiste weg.

Na aankomst heeft onze goede vriend Michéle The Demon eerst voorzien van een heerlijk koud pilsje  :eusa_dance: en omdat ik toch geen meter meer zou rijden die dag zijn dat er een paar meer geworden  :eusa_whistle:.
Daarna heeft hij ook nog een heerlijke maaltijd bereid en dat ging er wel in moet ik zeggen.
Na het eten is Thea samen met hem nog even gaan luisteren en overleggen over een muzikaal project waar we al een tijdje mee bezig zijn, ik kan en mag hier verder niets over zeggen behalve dat als het lukt er een paar grote namen op hun neus staan te kijken, dus ik hou verder mijn mondje dicht hierover :eusa_silenced: :eusa_shhh:.
Ik nam ondertussen even plaats op de bank om "STOP Politie" te kijken op RTL7, maar ik moet zeggen dat ik er weinig van gezien heb  :eusa_shifty: de binnenkant van mijn ogen was blijkbaar spannender  :eusa_shifty:.

Vrijdag lekker op een natuurlijke manier wakker geworden oftewel, kraaiende hanen en kwetterende vogels, en dan kijk je naar buiten en dan zie je ongeveer dit:

Na de koffie en het ontbijt zijn Thea en Michéle weer even wat gaan oefenen en heb ik de vloeistoffen van Olijfje gecontroleerd en dat was allemaal in orde op de stuurbekrachtiging na die was iets onder peil maar niet schrikbarend, ik had deze voor vertrek ook niet gecontroleerd moet ik eerlijk bekennen  :-[.

'sMiddags zijn we in Olijfje gestapt met z'n driëen om op zoek te gaan naar het Kasteel Maribolo in een nabij gelegen dorpje, Thea en ik zijn al 2 jaar op zoek want als je de bordjes volgt kom je over een berg en onderaan staat weer een bordje dat je de berg op moet  :eusa_doh:, dus of het kasteel is op miraculeuze manier verdwenen of die bordjes kloppen niet.
Michéle was er ook nog nooit geweest, sterker nog, hij wist niet van het bestaan, dus hij ging mee op zoek.
Onderweg, halverwege de berg en de bordjes, heeft hij het gevraagd aan een ouder vrouwtje die met haar tuin bezig was.
Zij wist ons (of liever Michéle) te vertellen, en aan te wijzen, waar het kasteel was, je kon het zo zie liggen vanaf dat punt.
Wij die berg weer af en bij het kasteel aangekomen bleek dat het gesloten was en dat er een bordje staat dat niet helemaal de goede kant op wijst zullen we maar zeggen  >:(, prutsers die Italiaanse bordjesplaatsers.

Afijn, we besloten om dan maar naar het grote winkelcentrum van Pinerolo te gaan.

Ja daaag, ik rij het dorpje uit naar de weg die richting Pinerolo gaat, ongeveer 75 meter voor de verkeerslichten rij ik over een put (die iets verzakt was) en toen kwam er een hoop kabaal onder Olijfje uit  :o, WAT HEB IK NOU WEER?
Het klonk als de uitlaat en na wat gasgeven was het zeker de uitlaat  >:(.
Nou ja ik hoef het verder niet te vertellen want dat heb ik al gedaan vrijdagavond maar omdat de foto daarbij een crappy phonepic is nu een beter plaatje van Olijfje zoals ik het liever niet zie  :eusa_naughty:

Uiteindelijk is het goed gekomen al heb ik wel iets ontdekt vandaag op de terugreis.
Als ik de motor afzet klappert de uitlaat ergens tegenaan, ik hoorde dat vandaag voor het eerst en geef het doorhangen van de kont van Olijfje de schuld door de spulletjes die we mee hebben genomen, maar het moet niet mogen dus van de week er maar even onder kruipen, misschien dat het tweede deel van de pijp iets gedraaid zit of uit een rubber is gefloept.

Zaterdag zijn Thea en ik alsnog naar dat winkelcentrum gegaan en heeft Thea nog wat leuke dingetjes gescoord (het was de eerste dag van de uitverkoop).
'sAvonds zijn we gedriëen naar een chinees shushi/wok restaurant geweest en hebben we ons buikje rond gegeten.
The Demon aan de shushi:

Thea heeft voor het eerst een oester gegeten:

Michéle vond het ook erg lekker:

Na thuiskomst hebben we nog wat TV gekeken en moe maar voldaan ons bedje ingegaan.

Vanmorgen om 06:30 uur ging het wekkertje en na het inpakken en alle andere gebruikelijke ochtend rituelen zijn we om 08:00 uur weer richting Haarlem in Ollanda vertrokken en om 20:00 uur zijn we weer in ons eigen Casa aangekomen.
Buurmeisje Sophie heeft Droppie (het konijn) de afgelopen dagen met heel veel liefde verzorgt en daar zijn wij haar dankbaar voor en Droppie helemaal.

Tot zover helaas zijn er niet meer (toonbare) foto's maar we gaan vaker dus dat komt wel goed.

Groet,
The Demon.

grijzev70tdi

Was wel bliksembezoekje! Mooi verhaal, dat wel
Grolsch, het klinkt al lekkerder

The Demon

Het was inderdaad een bliksembezoekje, maar we hebben er alledrie van genoten.
Alleen die uitlaat was even niet voorzien, maar dat was nou ook weer geen grote kostenpost.

Groet,
The Demon.

UserID6342

Fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn Walter.

Douwe

Mooi dat jullie het weer naar jullie zin hebben gehad.
Wat de bordjes in Italie aangaat:Dat is 1 grote puinhoop.
Wij zouden de Vesuvius bezoeken, en volgden netjes de borden en ook wij kwamen overal behalve bij de Vesuvius.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

BBS

Trouwens Walter, leg de foto's alvast maar klaar van Italië we willen natuurlijk alles weten en zien :eusa_whistle:
Ook de smeuïge verhalen en avonturen die je daar beleeft hebt ;D

P.S. Jennie wilde graag hebben dat onze wagen in de garage kwam te staan. Ze heeft een hekel aan in een koude wagen instappen... ;D
Moet je die meuk maar ff op straat zetten of in je slaapkamer ;D

En het scheelt natuurlijk krabben :eusa_whistle: ;D
Volvoloos....

The Demon

Hallo vriendjes en vriendinnetjes....

Het is er dan toch van gekomen.......we hebben gezinsuitbreiding.

Zijn naam is Milo en hij is 3 jaar oud.

Thea kwam hem op het spoor via Facebook.
Hij woonde in een huis waar nu een drieling rondrent en dat beestje alleen maar aan de staart trekken en dergelijke, een onhoudbare situatie dus.

De arme jongen is dus volledig gestresst en momenteel verbergt hij zich onder de televisiekast.
Er staan brokjes en een bakje vlees (waar hij stiekem al een klein hapje van heeft gegeten) voor hem klaar alsmede een splinternieuwe kattenbak dus hij heeft zijn natje en zijn droogje.
Als je hem te pakken hebt (in de goede zin des woords) blijft hij redelijk rustig bij je zitten, maar als je hem op de grond zet kruipt hij gelijk onder de kast of achter de bank (net wat dichterbij is).
Duidelijk is gewoon dat hij geterrorriseerd is door die drie koters, dat zagen wij gisteren al toen we gingen kijken, die kids (en dat waren er toen maar 2, de derde zat in bad) vlogen als een squadron F-16's achter het beestje aan.

Nu maar hopen dat hij snel de rust vind hier en gewoon weer kat kan zijn.

Anders nieuws:

Morgen komen BBS en zijn wederhelft naar Haarlem, we zijn voorbereid op een gezellig weekend.
Eerst lekker koffie doen, dan de stad maar eens door (Haarlem is per slot van rekening de gezelligste winkelstad van Nederland) en dan zien we wel.
Zondag staat een bezoek aan de Beverwijkse Bazaar (ook bekend als "De zwarte markt") op de agenda.
Eventuele foto's van dit gebeuren gaan we natuurlijk plaatsen zodat niemand iets ervan mist.

The Volvoboy

Leuk voor jullie Walter! :D Dat het arme beestje maar rustig bij mag komen bij jullie :)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

WYD

Wat is hij leuk getekend! Zal even moeten wennen, maar als hij van de rust gaat genieten zal hij dubbel zoveel liefde terug geven  ;)
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

The Demon

Het is echt een scheet, het lijkt net of hij een emmer verf over zijn koppie heeft gehad.
Als hij de rust heeft gevonden zal ik wat betere foto's maken en plaatsen.

Groet,
The Demon.

Broabander

Hier zit er ook zo een Walter, een Turkse Van, toen hij hier begin december binnen kwam is hij 3 dagen alleen 's nachts onder de bank uit gekomen en als je hem wilde aaien dan schrok hij en sprintte er vandoor. Inmiddels gaat hij alleen nog maar bij bezoek even onder de bank en komt hij daarna naast je liggen. Waar je vroeger een haal te pakken had als je aan zijn buik kwam, gaat 'ie nu spinnend op zijn rug liggen.

Oppakken vind hij nog ateeds niet fijn maar als het functioneel is (even van de bank af zetten, of van de kledingkast af plukken) dan blijft je vel intact.

Dus ik hoop dat hij bij jullie ook langzamerhand weer rustig kan rehabiliteren ;)
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

StefanCJ

widebody

Leuk beestje, Walter. Veel plezier en dat jullie maar veel liefde mogen geven aan en krijgen van het diertje.

Veel plezier dit weekend. Zal wel een feest worden, twee chauffeurs bij elkaar. Dan weet ik al genoeg ;D.