The Demon, Olijfje, Robbie en Puntmuts!

Gestart door The Demon, 01-03-2011 22:21:39

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Even voor de duidelijkheid we zijn niet met die (goed)gelovigen gaan eten maar met een paar mensen die naast ons kwamen staan en waar wij gewoon een goede klik mee hadden.

Citaat van: Tiago op 06-08-2013 19:58:28
Het probleem dat ik door de bank heb met religieuze mensen, is dat ze zo hard hun best om jóu te doen luisteren naar hún overtuigingen en... nog harder hun best doen om níet te luisteren naar de jóuwe!
Je kan het niet doeltreffender verwoorden Tiago  :eusa_clap:

Groet,
The Demon.

Tiago

I do beg your pardon!
Je had het over "naast mijn tent". Vandaar misschien het misverstand.
Have a good one!

The Demon

No problem Tiago, het kwam, zoals wel vaker, weer eens een beetje rottig mijn strot euh vingers uit waar door dit soort misverstanden kunnen ontstaan.

Vandaag was een drukkende dag wat het weer betreft, er was regen voorspeld en dat hing ook wel degelijk in de lucht maar om nou te zeggen dat het een zondvloed was........... :eusa_think:.........nee.
Op ons ritje terug naar de camping heb ik de ruitenwissers slechts 2 minuten aan gehad en boven op de berg aangekomen bleek er geen druppel gevallen te zijn.

Gezien het feit dat het voor ons ook een beetje een budgetvakantie is zijn we naar Pinerolo gereden om daar bij de diverse supermercato's de beste producten voor de laagste prijs te krijgen voor ons avondmaal (Gloeiende....hebben die refo's toch hun invloed?  :eusa_naughty:)
Nee hoor, het is gewoon een feit dat als je shopt bij de diverse winkels je de goede producten tegen redelijke prijzen kan krijgen.

Voorbeeld, we hadden een wippie op het programma staan vanavond, NEEEEE! dat zijn een soort hotdog worstjes met de merknaam Wippies en die verkopen ze bij de In's, stelletje vunzen  :eusa_doh:

Terug naar het voorbeeld, we wilden daar toch wel iets van een lekkere salade bij hebben, kom je bij de CarreFour kost een bakje van 200 gram salata russia (soort huzaren salade) gewoon € 4,97  :o
Kijken we bij de EuroSpin, 500 meter verderop, kost datzelfde bakje € 2,15 dus je snapt waar wij het gekocht hebben  ;)
Voordeel is dat wij via onze vrienden hier de betere en goedkopere winkels weten te vinden natuurlijk.
Over betere winkels gesproken.......de Volvo in Turijn heeft wel een beetje afgedaan voor mij momenteel, als ik morgen geen bericht heb dat ze de thermostaat hebben kunnen ze de handel op een plekje steken waar de zon niet schijnt.

Vrijdag gaan we naar de camping waar Thea vroeger altijd met haar vader kwam om Guisseppe en Augusta te zien en 20 haringen af te leveren want daar is Guisseppe gek op en hier kan je ze niet krijgen.
Hij weet al van het probleempje van Olijfje en heeft al gezegd dat als het niet lukt met de Volvo in Turijn hij zaterdag een nieuwe thermostaat en sensor in huis kan hebben, en nog origineel ook  :eusa_dance: hij heeft een eigen garagebedrijf.
Ik had dat natuurlijk al gelijk kunnen regelen maar hij heeft voor het eerst in 5 jaar weer eens vakantie en ik wil hem er dan niet mee belasten zoals je kan begrijpen, het betekent namenlijk dat wij op zaterdag terug moeten naar zijn garage in Milaan en ik kan me voorstellen dat hij daar niet echt op zit te wachten.
Kortom het gaat goed komen.

Ships!.........mijn biertje is op, nu moet ik dus opstaan en weer de koelkast induiken voor een nieuwe  :eusa_doh: wat is vakantie toch zwaar...................... :eusa_whistle: :angel:

Groet,
The Demon.

Julius C.

Citaat van: The Demon op 06-08-2013 17:44:19
Ik heb een goddelijk lichaam Julius, alleen jammer dat het Boeddha is  ::)

Groet,
The Demon.

Ik dacht dat je Hindoe was...
Je lijkt zoveel op Gandhi namelijk!  ;D
Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...

knoertS70

Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

The Demon

The Demon

Al hadden jullie een stille hoop dat we het niet zouden redden..................het is weer gelukt zonder noemenswaardige complicaties  :evil: ;D

Natuurlijk had ik dat gevalletje van een duikende temp-meter op de Autobahn maar verder ging alles gewoon zoals het door The Demon gepland was.

De Volvo dealer in Turijn kan wat mij betreft beter de toko sluiten want ik heb niets meer gehoord van hun over de thermostaat die ik samen met een sensor had besteld.
De sensor was binnen en de thermostaat liet nog even op zich wachten is het laatste bericht wat ik van hun gehoord heb.
Onze vriend Guisseppe had al aangeboden om de handel te bestellen maar dan moest ik weer van Ponte Tresa naar Milaan en dat in zijn eerste vakantie in 5 jaar  :eusa_naughty:
Dat wilde ik hem niet aandoen en toen we hem troffen op de camping heeft hij (bij hoge uitzondering) even (2 uur  :eusa_think:) met Olijfje mogen rijden en na overleg heb ik besloten om gewoon terug naar Nederland te rijden want daar lag immers een gebruikte originele temperatuursensor in het bakje met reserveonderdelen.
Sep zei ook dat het niet de thermostaat was maar de sensor omdat hij bij een warme motor (fan sloeg gewoon aan) ging verrijken alsof hij koud was.

Gisteren dus maar eens de sensor erbij gepakt en het thermostaathuis open gemaakt om deze te vervangen, ik bleek nog een Gates 90o thermostaat te hebben liggen dus die ook maar gelijk vervangen.
Na alles weer dicht gemaakt te hebben de motor gestart en stationair laten draaien om te kijken of er lekkages waren of andere niet geplande voorbodes van ellende.
Niets van dat alles en na ongeveer 3 uur afkoelen heb ik een kwart litertje KVS toegevoegd zodat alles weer op peil stond.
Het enige was dat ik het aluminium ringetje van de sensor niet had, die van de oude was niet meer te gebruiken maar ik heb er (voorlopig) een rubber ring tussen gestopt.
Eerst maar eens kijken hoe Olijfje zich gaat gedragen en dan misschien toch maar een nieuwe sensor met aluminium ringetje erin frummelen.

Vandaag nog even een rondje gereden (ongeveer 30 Km) en geen lekkage kunnen ontdekken dus dat zit wel goed (voorlopig).

Morgen de wielen er eens aftrekken om de remmen schoon te maken en op de juiste punten te voorzien van kopervet want het piept als een dolle sinds die bergwegen in Italie.
Gelijk mijn (Immi) Pegs er weer onder met de Avon banden want die Uniroyal Rainsport is het echt niet voor mij :eusa_naughty:

Olijfje op de camping in Cumiana.

Over camping gesproken, onze caravan die nu nog in de stalling staat gaat waarschijnlijk permanent naar de Italiaanse Alpen als we tot een deal komen met de betreffende camping, maar daarover later meer.

Groet,
The Demon.

UserID6342

Fijn dat jullie weer thuis zijn Walter en Thea.

hertogjan6

weer veilig aangekomen in het nederland grilletje ziet er goed uit  ;)

~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

The Demon

Thanks Dirk, alleen zit Thea alweer in Bulgarije met haar zuignap..eeuuuuhhhhhh....vriendin voor wat zaken.

Er lopen een paar projectjes zoals je weet en daar is dit weer een onderdeel van, duim maar voor ons dat het uitpakt zoals wij in gedachten hebben dan komt alles goed.

Groet,
The Demon.

The Demon

Citaat van: hertogjan6 op 17-08-2013 20:42:44
weer veilig aangekomen in het nederland grilletje ziet er goed uit  ;)

Mooi hé, ben er echt blij mee en dat TWR logootje in het hoekje geeft hem net wat extraas.

Groet,
The Demon.

P.S. Dat andere is nu geregeld.  ;)

hertogjan6

Citaat van: The Demon op 17-08-2013 20:47:21
Citaat van: hertogjan6 op 17-08-2013 20:42:44
weer veilig aangekomen in het nederland grilletje ziet er goed uit  ;)

Mooi hé, ben er echt blij mee en dat TWR logootje in het hoekje geeft hem net wat extraas.

Groet,
The Demon.

P.S. Dat andere is nu geregeld.  ;)
kheb alles al gelezen ;) hou hier aardig vaak/veel de boel in de gaten  :eusa_shifty: ;D

TWR embleem (sticker?) maakt hem idd helemaal af  ;)

Gr Leroy

The Demon

Nee is geen sticker maar een origineel embleem wat op de achterklep van een T-5R zat.

Gedraag ik me zo verdacht dat je me in de gaten moet houden? Mijn schoonmoeder zou met JA antwoorden  :-\

Groet,
The Demon.

hertogjan6

Citaat van: The Demon op 17-08-2013 20:54:27
Nee is geen sticker maar een origineel embleem wat op de achterklep van een T-5R zat.

Gedraag ik me zo verdacht dat je me in de gaten moet houden? Mijn schoonmoeder zou met JA antwoorden  :-\

Groet,
The Demon.
hahaha nee joh ik bedoel heel het forum ;D heeft niks met die omstandigheden te maken ;)

The Demon

Weet ik ook wel jongen, was een geintje mijnerzijds.

Groet,
The Demon.

P.S. een close upje van het logootje.