Nieuwste lid stelt zich voor

Gestart door KoningKuit, 03-03-2011 09:05:40

Vorige topic - Volgende topic

rogerV701998

Wat zou Misha hierop te zeggen hebben? :eusa_think:

KoningKuit

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

KoningKuit

En dan, te zeggen over welke velgen?

Jack v

Dat weet je maar nooit :evil: hij kan soms op een vreemde manier uit de hoek komen ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

KoningKuit

Ben benieuwd.. Merk wel dat er weinig sympathisanten sympathisanten  zijn, wat betreft de velgen

Sbv

Kwa velgen zou ik voor Volans gaan

JayJ

Volans.. hands down. Een R zonder volans is geen R. Mijn 10 cent.

Welkom trouwens! Wel mooie auto hoor hehe!
Draait nu 296pk, 508Nm en een emmer op 1

MikeyQR

Welkom op 't forum ;)

Citaat van: Powerpete op 03-03-2011 15:34:10
bij deze Km stand vermoed ik de schakelkabeltjes...

de T5-R is de versie voor de R en daar horen de wielen onder die je er nu onder hebt liggen.. de Volans zijn super gewild omdat die niet in imitatie worden gemaakt en alleen maar origineel bij volvo zijn te bestellen, en dus duur zijn schrik niet als ze 350 euro per velg kosten !!

en ja de R is de laatste versie gemaakt van de 850, dikste motor in jouw geval 250 PK, en een top van 250 Km/h  in 96 kostte een volle R (alles drop en dran) een luttele 55000 euro !! dus die zijn wel gewild en is redelijk lastig een nette met een lage Km stand te vinden...

Het is niet T5-R  :eusa_naughty: maar T-5R  8)

En ja, ik ga ook voor de volans onder de 850R 8) , en dat zegt iemand (ik dus) die ook 18'' inch onder z'n 850R had. :eusa_whistle:

KoningKuit

Citaat van: MikeyQR op 03-03-2011 19:51:26

En ja, ik ga ook voor de volans onder de 850R 8) , en dat zegt iemand (ik dus) die ook 18'' inch onder z'n 850R had. :eusa_whistle:

geen Volan's dus

Elsje

Citaat van: Sbv op 03-03-2011 19:00:52

Staat setje op MP let wel op de bandenmaat

MikeyQR

Citaat van: KoningKuit op 03-03-2011 19:55:15
Citaat van: MikeyQR op 03-03-2011 19:51:26

geen Volan's dus

Die 850R heb ik al weer een tijdje terug verkocht, de volans had ik er nog bij en die zitten er nu nog onder denk ik  :eusa_think: .

Ik rij nu een T-5R de voorganger van de 850R en bij mijn T-5R zitten er af fabriek Titan velgen (5 spaaks) onder 17'' inch deze hou ik er dus ook onder  8)

Overgens is een T-5R vanaf 11-1994 tot eind 1995 gemaakt in beperkte oplagen en ook maar in 3 kleuren, CY cream yellow (geel), BS black stone (zwart) ,  DOP dark olive paerl (groen).

Die van jou is niet in beperkte oplagen gemaakt, wel is de 850R 1 jaar
geproduceerd van 1996 tot 1997 en ook in bepaalde kleuren gemaakt, wit (kom je heel zeldzaam tegen),  rood, zwart, grijs, en groen. (niet alle kleur namen weet ik  :eusa_shifty: )

KoningKuit

Citaat van: Elsje op 03-03-2011 19:58:22
Citaat van: Sbv op 03-03-2011 19:00:52

Staat setje op MP let wel op de bandenmaat

grote kans dat dat de mijne zijn

grijzev70tdi

Ziet er zo op 1 foto netjes uit. Alleen jammer van die peg's. Volans veeeuuul mooier. Zou je wat meer foto's van de volvo kunnen maken? Is het trouwens een 2,0 of een 2,3?
Veel plezier met je R
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Powerpete

CiteerHet is niet T5-R  eusa_naughty maar T-5R  Cool
sorry... ging vanmiddag op de zaak ff snel, zal t nooooooit meer vout doen..  ;D

ik denk dat in aantallen de R in de buurt komt van de T-5R zijn alleen in wat meer kleuren gemaakt, uit hoofd 5 verschillende.. een T-5R was full option, bij de R moest je dat er allemaal bij kopen, schuifdak electrisch verstelbare stoelen, koplampwissers enz...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)