Schade herstellen

Gestart door robert31, 06-03-2011 21:43:20

Vorige topic - Volgende topic

robert31

Hallo allemaal,
Na anderhalf jaar geleden een bmw uit de weg geduwd te hebben op een kruispunt had ik zelf ook behoorlijke schade.
Inmiddels zit er weer een nette motorkap, spatbord koplamen ed op. Wat ik alleen jammer vind is dat de rechter balk waar de bumper op zit ingedrukt is. Er zit een kreukelzone in. Dat deuk je niet meer uit, waardoor de bumper ook niet goed past. Ook staat de neus nog iets om naar links waardoor de naden niet netjes lopen. Bij de plaatwerkerij willen ze de boel wel richten, kosten 500ex. Wat ik me alleen afvraag of ze deze kreukelplek weer oplappen of dat er ook nieuwe delen te koop zijn die er dan aangelast worden.
Ik heb al gezocht op het internet maar daar kan ik niks vinden. Graag wil ik de boel weer netjes hebben maar dan ook gewoon zoals het hoort en dan niet alleen het zichtwerk. Daar ben ik eigenlijk een beetje bang  voor als ik hem zomaar wegbreng. Op zich is de auto het waard want met slechts 155000 km erop hoop ik er nog lang mee te rijden. Weten jullie een adres waar je wel deze stukken kan kopen?{als ze er zijn}
Alvast bedankt, Rob

mjansen

een goede schadehersteller heeft geen nieuwe delen nodig om een kop om te trekken en de kreukelzone trek je weer op zijn plek. Ik spreek uit ervaring (schadehersteller ;D)