injectorrail loshalen - brandstofdrukregelaar testen

Gestart door dirkvis1968, 04-02-2011 22:07:34

Vorige topic - Volgende topic

maruska

Ludo, niet iedereen heeft een geldboom in de tuin staan zoals jij blijkbaar doet vermoeden..
/ontopic weer chat-slaafjes
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

cas

je zegt niets? ( kuch 12 duizend 747 berichten...  :eusa_think:  )

je zegt een hoop, de post hierboven van jou over wat een utrasoon bad doet, heeft dat verder enige toegevoegde waarde? zou dat bedrijf het heel veel anders doen? hun eigen soort reinigingsmethode hebben ontwilkkeld? etc etc. en dan de tips op MP? volgens mij moet je dan naar geergerd off topic  ;D
of kom met een goede onderbouwing en niet vermoedens.

maakt mij niet zo heel veel uit, maar dan kan t forum toch net zo goed op slot en gaan we gezellig allemaal naar de Dealer als we een probleem hebben. en hoeven we elkaar ook niet meer te helpen.
en een rapportje. Wat stond er op die van jou? die van mij zegt dat ik 497 pk heb  ;D

nogmaals om het on topic te houden, Dirkvis 1968 Stuur ze maar op, baad het niet dan schaad het niet. Bestel zelf even de rubbertjes, stuur ze mee, dan knoei ik die er ook wel voor je op.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Ludo

Citaat van: maruska op 11-03-2011 10:18:13
Ludo, niet iedereen heeft een geldboom in de tuin staan zoals jij blijkbaar doet vermoeden..
/ontopic weer chat-slaafjes

Kom zeg, dat heeft toch niks te maken met een geldboom.
In mijn tuin staat er ook geen hoor.

Soms moet je gewoon wat verder kijken dan je neus lang is.
Voor iets meer dan zo'n apparaat (waar je wel wat mee kan doen, maar niet precies weet wat) heb je zelfs nieuwe injectors, incl meetraport en garantie...

Ludo

Citaat van: cas op 11-03-2011 10:25:14
de post hierboven van jou over wat een utrasoon bad doet, heeft dat verder enige toegevoegde waarde?

of kom met een goede onderbouwing en niet vermoedens.

Ja, meer lezen en minder lullen.
Dan kom je tegen waarom het zo belangrijk is.

cas

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....