2 maal olielekkage (met foto's)

Gestart door fredtref, 10-03-2011 17:14:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

UserID6342

Citaat van: fredtref op 01-04-2011 11:36:52
He Ewout,

Dat zou mooi zijn, ik moet nog steeds even goed zoeken, ik had op het forum een goede pomp gekocht en betaald, alleen voor dat de pomp afgestuurd zou worden heeft de verkoper hem aan iemand anders verkocht ??? , ik heb wel gelijk mijn geld terug gestort gekregen maar blijf het nog steeds vreemd vinden, dus verder op zoek nu.

Groet,  Fred
Die verkoper was ik dus......  Even om het verhaal compleet te maken, komt een klant met een TDI voor een dynamowissel, blijkt dat de stuurpompretourleiding is afgebroken waardoor a) pomp bijna leeg stond en b) alle ATF zo de dynamo in is gelopen waardoor deze overleden was.  Nu kan ik natuurlijk net doen of ik gek ben en bij die beste man alleen de dynamo erop knutselen en weg te sturen.  Echter zo werk ik niet.  Hoe vervelend dan ook, ik had geen keuze om de reeds ingepakte pomp weer uit te pakken en bij deze man te monteren. Ik had namelijk maar 1 stuurpomp liggen voor een diesel en die was in principe dus al verkocht aan Fred.

Uiteraard heb ik Fred meteen zijn centjes teruggestort zoals het hoort. Ook in dit soort situaties is het bij mij (niet gebruikelijk hoor) dat nood wetten breekt.  Heb de situatie dan ook meteen aan Fred uitgelegd en uiteraard mijn excuses aangeboden.  Ik had ook gehoopt op wat begrip in deze, omdat Fred het zelf ook niet zou willen als ik zo met zijn auto zou omgaan.  Dus plof, dynamo erop, gekke Henkie spelen en gewoon wegsturen, wetende dat die man thuis nog niet eens haalt door een vastgelopen pomp en de week later weer terugkomt ivm een dynamo die naar zijn moer is omdat de olie er zo oploopt als hij de pomp gaat bijvullen met ATF.

Ewout Schalkwijk

Tsja, dat klinkt weer als een klassiek voorbeeld waar eigenlijk beide kanten goed verdedigbaar zijn en tegelijk het voor beide kanten erg vervelend is.
Fred: ik hoop dat je snel een nieuw exemplaar vindt. Dirk, ik snap heel goed dat je in deze situatie deze oplossing hebt gekozen, anders benadeel je de volgende nog zwaarder.

Lastig.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein