Specificaties Italiaans ingebouwd Alarm

Gestart door Jelmer, 27-08-2002 08:28:14

Vorige topic - Volgende topic

Jelmer

Wie o wie heeft er de beschrijving of specificaties van een in Italie ingebouwd volvoalarm ? het schijnt dat er nogal wat ex-italianen hier in nederland rondrijden....

en anders : is er een site van italiaanse 850-liefhebbers ?

Jelmer

Paco

heb geen specificaties van een italiaans alarm, maar wel een ex-italiaan... namelijk een 850 T-5R Estate, 2.0Liter blok met 245/250 pk!!! (belastingtechnisch voor de italianen, tot 2 liter veeeel minder belasting betalen geloof ik). toch nog een bijzonder T-5R toch... zijn maar weinig zware, snelle auto's met een 2 literblok!!!

Paco

jep, een 2 literblok... voor de rest helemaal exact hetzelfde als een nederlandse T5R. Reden voor het 2 liter blok is puur zoals ik al zei voor de belasting... auto's worden voor de italiaanse markt aangepast (optie "tot" 2 liter) voor de belasting...

doordat de T5R wel 0,3 liter mist zal hij wel iets opgekieteld worden denk ik... weet ik ook niet pcies hoe dat zit.
Wel heeft hij nog gewoon zijn 245/250 pk. Graag zou ik ook hier meer specificaties van hebben op zwart/wit, maar helaas kan niemand me hier nog mee helpen, zelfs de volvo-dealers niet. Zit trouwens een moooooi geluid in de auto, maarja, in welke 850 zit dat niet.

Paco

de vorige eigenaar (bedrijf in italie) heeft me dit wijsgemaakt. dat het dus een 2 liter is... is ook zo, en dat ie weer wat gekieteld is om terug te komen tot zijn originele vermogen, pcies aantal pk is niet duidelijk en weet ook niemand, op zwart/wit tenminste. Volvo dealer zei wel dat ze deze auto's in italie weer probeerden op te voeren naar het originele vermogen, maar ook zij geen feiten op papier. Rollenbanktest zou uitslag geven. Ik ben waarschijnlijk niet de enige italiaanse in ned, aangezien ik wel eens een ander te koop heb zien staan uit italie. Misschien iemand van dit forum? Hoor het graag!

210 pk lijkt hij mij niet te hebben, want het verschil van de 2.5 20v en de T5R is bizarrr, terwijl de 2.5 20v al een behoorlijke 170 pk heeft en redelijk vlot is. Maargoed, het fijntjes weet ik er zelf ook nie van (helaas  :-/)

Paco

T5   2.0 ---> 210    T5   2.3 ---> 225
T5R 2.0 ---> ???     T5R 2.3 ---> 250

zou de T5R kruislinks gezien nou niet 233,3 pk hebben???

heb ik dus geen rollenbank voor nodig, doe het zo ff uit de losse pols  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Johann

Had die ook niet gewoon 225 PK?

s©ub@

maar kunnen we nu weer ff terug naar dat alarm??

ik heb er ook zo'n italiaans ding inzitten en ik heb er geen afstandsbediening ofzo bij dus weet ik nog niet eens of het bij mij werkt...

iemand??
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

s©ub@

staat alleen met hele grote letters op de hoorn dat het een "original vouw wee und audi" part is  :o

de rest van het spul is italiaans
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!