Wegmisbruikers

Gestart door Johann, 27-04-2004 19:14:57

Vorige topic - Volgende topic

Fokke 01.01.005

SBS? wat is dat eigenlijk?

ABS heet dat toch!
AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

jan-willem

4 motoragenten gaan er als een speer vandoor
ik dacht ik zet de achtervolging in en speel dat er een camera onder
mijn achteruitkijkspiegel zit .
Langs het apeldoornskanaal rijden de heren snelheden waar in het programma  wegmisbruikers het rijbewijs gelijk ingetrokken  zou worden .

Ze zien mij niet of willen mij niet zien hoewel geel toch opvalt

Ik wil ze inhalen maar mijn vrouw noemt me een kleuter , ik denk dat ze gelijk heeft.

rare wereld !

jan-willem

LekkeRRRR

Het feit dat mr. Spee in bijna elke uitzending verschijnt om toelichting te geven betekent dat justitie in het tonen van dit soort idioot weggedrag op TV een middel ziet om draagvlak te krijgen/houden voor een harder en strenger optreden op dit punt. Het Jackass-effect is blijkbaar niet groot genoeg om idioten dit soort exposure te onthouden.
Ik probeer mijn kinderen telkenmale duidelijk te maken dat hetgeen ze op TV zien absoluut geen afspiegeling is van de normale maatschappij. Dat dit uitschieters zijn en daarom blijkbaar interessant om bij ons de huiskamer binnen te rollen.
;)/jan

Johann

Citaat van: LekkeRRRR op 28-04-2004 00:19:29
Het feit dat mr. Spee in bijna elke uitzending verschijnt om toelichting te geven betekent dat justitie in het tonen van dit soort idioot weggedrag op TV een middel ziet om draagvlak te krijgen/houden voor een harder en strenger optreden op dit punt. Het Jackass-effect is blijkbaar niet groot genoeg om idioten dit soort exposure te onthouden.
Ik probeer mijn kinderen telkenmale duidelijk te maken dat hetgeen ze op TV zien absoluut geen afspiegeling is van de normale maatschappij. Dat dit uitschieters zijn en daarom blijkbaar interessant om bij ons de huiskamer binnen te rollen.
;)/jan

Dat die golf bestuurder uit z'n dak gaat is natuurlijk een slechte zaak. Alleen al al die rode stoplichten.
We hoeven echt niet heiliger te zijn dan de paus en ik denk dat veel mensen bij de club en op dit forum weten wat het is om die snelheden te rijden...

Ik heb vandaag nog 245 km/h op de teller gehad maar wel op de snelweg en dan ook nog in Duitsland waar je volledig legaal tussen de diesels met een gangetje van 200 km/h in de rij gaat. En dan ook nog met een auto die redelijk grote remmen heeft...

Het zijn hele hoge snelheden. Heb je dit wel eens op een 80 km/h weg gereden? En dan helemaal op een weg zoals deze op TV te zien was met die S bocht en die kruizingen? En AL DIE TEGENLIGGERS die in beeld waren ?????  Echt verschrikkelijk dat de politie er gewoon op blind gaat met groot gevaar voor veel mede weggebruikers, echt bij de beesten af. Dat ze dan die VW bestuurder er even in moeten wrijven dat hij een gemiddelde van 207 had gereden, als je na een paar rode stoplichten zo ver achterop geraakt dan moet je ook het snot voor de ogen rijden om dat gastje weer in te halen en dan gaan ze zelfs nog over de 220 km/h. Niet gek dat je op 207 gemiddeld uit komt..
En dat alles in een citroen C5 die zeker weten een allerbelabberste "sport"auto is en bij een noodsituatie gewoon niet te houden is. Zelfs niet door meneer agent die een keer een slipcursus heeft mogen volgen.

De golf was te ver weg.

Peth©oni

Citaat van: BartT5R op 27-04-2004 22:43:25
Melkkoeien zijn we, en we lopen allemaal het gevaar gepluimd te worden.

Gaan ze lekker TV beeldenmaken en mensen uitlokken, nou, knappe politie hebben jullie.

Zoals gezegd, nederland kan er ook wat van, dan maar hopen dat die bermgraaiers en sensatie zoekers de gekke koeien ziekte krijgen.....

Koos Spee (d) is roomser dan de paus maar zeker ook roomser dan een pakkie boter, hij glijdt namelijk overal tussen door..... zelf na een repramande !!!!

Koos is een echte folks frient......

Peth©oni

Bijna elke politie mannetje is een eigen politie staat..... hij mag dat van Koosje  ;)

nOOb

Citaat van: Johann op 28-04-2004 00:50:43
Zelfs niet door meneer agent die een keer een slipcursus heeft mogen volgen.

De golf was te ver weg.

Agenten hebben idd geen terdege rijvaardigheidsopleiding gekregen om als een soort volleerde rodeorijders de wildste achtervolgingen in te zetten.
Pas geleden was er een krantenartikel die liet uitschijnen dat er enorm veel politiewagens in de prak werden gereden juist tijdens deze interventies.
Heb bewuste uitzending gemist.

Reitse

Hmm... Meen me toch te herinneren dat verkeersagentjes juist wel extra rijvaardigheidstrainingen krijgen, en dan vooral dat ze in moesten kunnen zien dat achtervolgen op bepaalde momenten niet zo heel slim was...
Hang echter een camera in een auto... (ik denk alleen al even aan de powerslides - of pogingen daartoe -  op Lelystad toen er een fotograaf in de buurt was)

Vogel

CiteerKoos is een echte folks frient......

Moet je is "Koos Spee" in google invullen  ;), geeft leuk leesvoer en je ziet gelijk hoe populair onze folks frient is  ;D
Forget the rest, Volvo is the Best

denkweb

Dat is iets wat ik van mijn eigen aanhouding afgelopen week niet snapte. Men had mij al staande kunnen houden bij de eerste meting waarbij ik, na correctie, 154 km/u reed. Waarom komen ze je dan niet (op een totaal lege snelweg) voorbij om je staande te houden en blijven ze achter je tot je (na het behalen van de 200km/u) het gas loslaat omdat je het welletjes vindt?

Heb de neiging om dit eens aan de off. van just. te vragen, maar denk dat ik maar beter niks kan zeggen en naar het bezwaarschrift ga verwijzen :P

Je hebt naar mijn idee twee soorten hardrijden:
- Te hard rijden
- Onverantwoord te hard rijden

Helaas maakt justitie daar geen onderscheid in.

mehn

Kennis van me was laatst geflitst in Zeeland, hij reed 87 op een 80 weg, na correctie bleef er 83Km over, vinden julliedat normaal in Holland 30 euro boete voor 3 KM.

Je zegt het zelf al; hij reed 7 km te hard. Als hij 87 reed had hij minstens 91 à 92 km/h op de teller. Dus moet 'ie niet klagen.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

HaRdCoRe-WeZ

Citaat van: mehn op 28-04-2004 10:16:14
Kennis van me was laatst geflitst in Zeeland, hij reed 87 op een 80 weg, na correctie bleef er 83Km over, vinden julliedat normaal in Holland 30 euro boete voor 3 KM.

Je zegt het zelf al; hij reed 7 km te hard. Als hij 87 reed had hij minstens 91 à 92 km/h op de teller. Dus moet 'ie niet klagen.

Dus jij vind dit soort boetes normaal? Teller kan dan wel afwijken, maar ik zit niet continu te kijken hoe hard ik rij. Misschien had hij wel net een tractor ingehaald???

martijn.

Dit is een nutteloze discussie.(zoals elke discussie over ons rechtsysteem).
We maken ons weer kwaad  en we kunnen er niets aan doen.
De politie mag alles, want het brengt geld in de schatkist.

IK vindt het huffters.

Paul_H

Ik weet niet of het jullie inderdaad is opgevallen, maar ze blijven soms wel een half uur à een uur achter iemand aanzitten. Tot dat de gene de leuke grens van Rijbewijs inbeslagnemen heeft gepasseerd.

Over die Golf, dat is echt gekke werk! Welke idioot 220km/u gaat rijden op een N-weg! Ze hadden gewoon assistentie moeten vragen, zoals bij die motorrijders. En de weg laten blokkeren! Heel simpel!! Want wat die C5 inderdaad doet, is nog gevaarlijker! Want die C5 zit vol met 2 agenten en 2 cameramensen, Golfje in zijn eentje.

En ik rij ook niet altijd netjes mijn snelheid, maar op zo'n N-weg!!!

En die KOOS SPEE... Dat is zo'n malloot die alleen alle rechtboeken uit zijn hoofd weet, en nog nooit in aanmerking gekomen is met de werkelijke wereld!

Ik vind dat ze netzoals deze agenten op het matje geroepen moeten worden!!

© Telegraaf

thecrew

Citaat van: Paul_H op 28-04-2004 13:16:36
Ik weet niet of het jullie inderdaad is opgevallen, maar ze blijven soms wel een half uur à een uur achter iemand aanzitten. Tot dat de gene de leuke grens van Rijbewijs inbeslagnemen heeft gepasseerd.

C5 zit vol met 2 agenten en 2 cameramensen, Golfje in zijn eentje.

Nou daar zitten er echt geen 2 in hoor ;D ( Cameramensen ) en ik kan het weten ;D ;D