De naam is barry

Gestart door BarryB, 13-03-2011 23:31:28

Vorige topic - Volgende topic

BarryB

Goede dag iedereen op het forum, de naam is barry woonachtig in numansdorp zuid holland.

Nu drie weeken in het bezit van een 854R black stone met 167dkm op de klok prima auto.

Na aankoop heb ik al een aantal dingen vervangen zoals vacuumslangen distributieriem (distributieriem heb ik vervangen omdat er geen vervang datum bekent was) alle rollen en waterpomp is mee vervangen, heel de ontsteking is ook vernieuwd.

Wat nog gedaan moet worden, onderstel nalopen en de PU draagarm bussen monteren KW schroefset variant 2 en daar gaan we dit weekend aan beginnen.

verder heb ik nog een leuke set big-brake op de kop getikt, en dat was het wel z'n beetje.

Gr ;)

Peter360

Welkom Barry, heb je ook foto's van je roffel?

BarryB

Nog niet, heb er nog niet eens meegereden, hij is bij ons ingerolen door een man van 68 die de eerste eigenaar was.

Foto's komen na dit weekend wandt dan kan ik met de auto gaan rijden (staat nog niet op naam) en er zit nog geen apk op.

M a r c

Wow!  Ze zijn er nog met lage kms  :D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

BarryB

Citaat van: M a r c op 14-03-2011 00:17:59
Zijn er nog wel hoor (niet veel) we hebben nog een 854 T5 R (94) in onderhoud met 110dkm zéér mooi ding.

850estatetdi

hey barry welkom hier op het forum en veel plezier met je auto

gr barry

T W R 850

Citaat van: BarryB op 14-03-2011 00:27:11
Zijn er nog wel hoor (niet veel) we hebben nog een 854 T5 R (94) in onderhoud met 110dkm zéér mooi ding.

854....CY... 110dkm....LX-NT-.. ;)

KoningKuit

Welkom hier Barry.

Ben ook benieuwd naar de foto's

BarryB

Citaat van: T W R 850 op 14-03-2011 08:10:12
Citaat van: BarryB op 14-03-2011 00:27:11

854....CY... 110dkm....LX-NT-.. ;)
Nee, ook een black stone, wordt gebruikt als zondag auto door die mensen 3000 km per jaar.

grijzev70tdi

Ken er ook nog een T-5R BS 855 met 170 dkm. Word niet meer gebruikt. Staat wel in een verwamde showroom ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

BarryB

Jammer alleen dat het er steeds minder worden.

Als wij een 850 binnen krijgen via een inruil met een lage km stand dan gaan ze op transport naar afrika of naar morocco.

Ze leveren hier niks meer op, heel jammer maar je hebt al een ''nieuwe'' auto voor 8000 euro en die zijn dan ook nog eens wegenbelastingvrij en zonder BPM.

Deze heb ik gelukkig kunnen redden van de ondergang en voor een mooie prijs kunnen krijgen anders was hij nu in afrika.

Vandaag ook nog even een oliewissel gedaan met een nieuw filter.

en morgen na werktijd nog een nieuwe interieurfilter en de achterwielophanging rubbers vervangen.

BarryB

Zo, rubbers zijn vervangen was nodig ook en hij heeft weer APK.

Vandaag ook de IPad op de ECU aangesloten.

Zaterdag weer verder.

EdenAli

Stel je ruilt een CY in ruilen we gewoon om met de mijne
Kan het altijd proberen ;D

dita

Welkom Barry!
foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto's foto'sfoto's foto's foto'sfoto's foto's foto'sfoto's foto's foto's  8)
oja en veilige km's gewenst!
Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

V70 classic

Welkom hier op dit forum

Ronald
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.