Met wat voor Volvo rijdt u?

Gestart door Serge, 09-08-2002 23:44:27

Vorige topic - Volgende topic

Serge

Met wat voor een baksteen rijdt u?
W h e n   i n   d o u b t,   t e l l   t h e   t r u t h.  (Mark Twain)

SIPS Master

Met een baksteen kom je niet ver. Een 850 wel.

;D ;D ;D ;D
Up the Irons!

Robinson

Een iets gestroomlijndere baksteen.
V70 2.4T

Rene

Een iets gestroomlijndere snelle baksteen ;D ;D ;D
V70 R AWD+

Edwin

Met een baksteen die 255 kmp/u op de teller doet!!
En die stakker op de duitse Autobahn met z'n blauw rokende Corrado G60 voor mij maar denken dat ie sneller was.......NOT!

gr. Edwin 855 T-5 mèt Simons sportuitlaat èn K&N luchtfilter..... voorlopig.

SIPS Master

lol

:D
Up the Irons!

phil

en toch blijft het volgens mijn vrouw een rijdende melkdoos, welliswaar een snelle: 270km/h ++ ; ik durf niet harder!

Johann

Phil,

Geeft niets, die van mij haalt 263 (begrenzer) en 't hoeft van mij ook niet harder.
230-240 is snel genoeg en om harder te rijden heb ik toch meer onderbroeken nodig dan ik nu in de kast heb liggen dus dan gaat 't toch een dure hobby worden... ;D

denkweb

Een brik bedoel je, afgeleid van het Engelse Brick??

Nee ik rijdt volvo, en jij??

Mellow_yellow

CiteerPhil,

Geeft niets, die van mij haalt 263 (begrenzer) en 't hoeft van mij ook niet harder.
230-240 is snel genoeg en om harder te rijden heb ik toch meer onderbroeken nodig dan ik nu in de kast heb liggen dus dan gaat 't toch een dure hobby worden... ;D

Hmmm Johann, als jij met 277pk al 263 km/uur haalt... Wat moet mijn T-5R etje dan wel niet doen met 308pk?  ;)

Johann

CiteerHmmm Johann, als jij met 277pk al 263 km/uur haalt... Wat moet mijn T-5R etje dan wel niet doen met 308pk?  ;)

Als ik naar Zippo z'n 850 kijk dan moet 280-290 (we hebben het natuurlijk over 't tellertje welteverstaan) haalbaar zijn maar ik denk dat jij daar met een grote doos met onderbroeken op de achterbank net niet aan komt... ;D ;D

Mellow_yellow

Ik doe gewoon een Pamper aan.....  ;D

ruuds70

CiteerHmmm Johann, als jij met 277pk al 263 km/uur haalt... Wat moet mijn T-5R etje dan wel niet doen met 308pk?  ;)

Psst, Marc, soms ligt het niet aan motorvermogen maar aan waarnemingsvermogen. na de schaal van de snelheidsmeter neem je een duimstokkie...

Johann

CiteerPsst, Marc, soms ligt het niet aan motorvermogen maar aan waarnemingsvermogen. na de schaal van de snelheidsmeter neem je een duimstokkie...

Heb je een goeie duimstok? (moet wel een beetje rond weglopen natuurlijk  ;D)

denkweb

En dat met een volle tank :-)

Maarre, droogt dat snel, die lijm die de wijzer op zn plek houdt!

En wanneer worden jullie verplicht begrensd??

Ohnee, tis geen Audi he...