Wie kent het bedrijf Wheelcare?

Gestart door 850 amateur, 24-03-2011 18:24:53

Vorige topic - Volgende topic

850 amateur

Wie heeft er ervaring met het bedrijf wheelcare http://www.wheelcare.nl/id22.htm in Zeeland. Ik moet twee velgen laten richten en ik ben daarom op zoek naar een goede richter. Als iemand een ander goed adres heeft in de omgeving van Nijmegen die niet te duur is, dan hoor ik het graag. Alvast bedankt. ;)

UserID6342

Wheelcare is best goed, Velgendokter in Uden is vele malen beter.

850 amateur

Heb je hier zelf ervaring mee Dirk? Ik heb in het verleden eens velgen in Uden laten opknappen en dat was inderdaad best netjes., Duurde alleen wel erg lang (2 weken). Nu hoor ik minder goede geluiden met name bij het richten van velgen. De wijchensebandencentrale komt er ook niet meer. Het poeder coaten laten ze nu bij Coating plus in schaijck  Vandaar mijn oproep.

UserID6342

Velgendokter is idd niet echt snel te noemen maar wel goed.  Heb er vorig jaar mijn eigen 17" laten richten en recht maken nadat ik met een 120-130 km/h op een drempel was geknald.  Velg is super geworden en je ziet er (bijna) niets meer van.  Ik kreeg zelfs de verontschuldigingen aangeboden omdat ze er 2 minieme putje in hadden gemaakt (als je het niet weet / voelt, zie je het ook niet)

Vroegah bij Wheelcare wel eens wat laten doen, maar vond het resultaat toch minder als bij de Velgendokter.  Het poedercoaten vind ik een losstaand iets om eerlijk te zijn.  Richten en weer goed rond maken daarvoor ga je in mijn ogen naar de Velgendokter, voor coaten zou ik een ander bedrijf opzoeken.

Wout309t

Het gekke is dat ik van meerdere mensen hoorde dat de velgedokter helemaal niks is...
Het zal wel per geval verschillen.. ;)
2011 V70 2.0T R-Design MT

850 amateur

Citaat van: Dirk342 op 27-03-2011 08:57:09

Het poedercoaten vind ik een losstaand iets om eerlijk te zijn.  Richten en weer goed rond maken daarvoor ga je in mijn ogen naar de Velgendokter, voor coaten zou ik een ander bedrijf opzoeken.

Poedercoaten is inderdaad een losstaand iets. Dus het uitgangspunt is inderdaad het richten.
En ik heb ook van meerdere mensen verschillende verhalen gehoord over de velgendocter. Het blijft denk ik een discussie van verschillende ervaringen worden.

henry classic v70

Er zit ook een bedrijf in Nijkerk die kromme/kapotte velgen repareert.
http://www.wheeltrim.nl/
Misschien dat Emiel iets meer over dit bedrijf weet
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

mehn

Citaat van: henry classic v70 op 28-03-2011 12:09:20
Er zit ook een bedrijf in Nijkerk die kromme/kapotte velgen repareert.
http://www.wheeltrim.nl/
Misschien dat Emiel iets meer over dit bedrijf weet

Daar ben ik 6 jaar geleden geweest met mijn Columba's. Die zijn bij Wheeltrim naar tevredenheid gericht en gepoedercoat.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

henry classic v70

Ik heb er al eens een flinke kromme velg heen gebracht (van een golf IV) en was na "behandeling" weer kaars-recht en hoor eigenlijk nooit negatieve berichten over dit bedrijf.
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Emiel

Wij doen regelmatig zaken met Wheeltrim. Dik in orde hoor, velgen komen als nieuw terug.

M a r c

Citaat van: Dirk342 op 26-03-2011 18:34:57
Wheelcare is best goed, Velgendokter in Uden is vele malen beter.

Echt niet... Wheelcare is een stuk beter.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Wibren

Mijn pegs ook laten behandel bij Wheeltrim, als nieuw terug gekregen.
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

san

Mijn velgen ook laten richten en asgat laten uithonen,zeer netjes terug.Laten coaten in Heerde.

850 amateur

Ik ben naar wheelcare gereden en moet zeggen dat de man meteen heeft gekeken of hij de vlgen kon richten. Antwoord was positief dus ik heb ze hier achtergelaten. Beging volgende week zou hij ze klaar hebben. Ben benieuwd naar het resultaat.

riQue

Citaat van: 850 amateur op 01-04-2011 17:27:32
Ik ben naar wheelcare gereden en moet zeggen dat de man meteen heeft gekeken of hij de vlgen kon richten. Antwoord was positief dus ik heb ze hier achtergelaten. Beging volgende week zou hij ze klaar hebben. Ben benieuwd naar het resultaat.
Even een bump van dit topic. Wil mijn Volans ook laten herstellen (stoeprandschade) en poedercoaten in dezelfde matte donkere kleur.
Hoe zijn jouw wielen uiteindelijk teruggekomen van Wheelcare?