Nieuwe methode tegen flitsen en andere 1 aprilgrappen....

Gestart door Laserblue, 31-03-2011 20:00:57

Vorige topic - Volgende topic

Douwe

Citaat van: )()()sT op 01-04-2011 07:12:51
Citaat van: 850estatetdi op 31-03-2011 23:25:26
idd dit klopt me vader heeft het zelfde gehad ik had ze bus mee naar huis genomen vanaf het weste naar hengelo toe omdat we een bank hadden gekocht kreeg netjes een brief van meneer belasting binnen waar de rit heen ging,na dat me vader zij van nergens heen kwamen ze netjes aan met 2 foto`s en hij is mooi aan geslagen daar voor

En terecht, is gewoon fraude  :evil:

;D

En je zat bij die locaties zeker niet binnen de 500 km privé/jaar zeker ;)

En waar tank jij?? :angel:
Als jij in Duitsland of Belgie tankt is dat eigenlijk ook belastingontduiking :eusa_naughty:, op het moment dat je alleen de grens overgaat om te tanken.

Helaas is het voor mij te ver ;)
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Walter

iemand de Heineken Senseo ook besteld? Hoop 'm vandaag binnen te krijgen!  ;D

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Laserblue

Citaat van: VolvoMafia op 01-04-2011 08:48:48
iemand de Heineken Senseo ook besteld? Hoop 'm vandaag binnen te krijgen!  ;D

de Beertender bedoel je?  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Jack v

nee hoor die is er de heineken senseo. staat hier al in de keuken
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Laserblue

The Eruption of Mount Edgecumbe
1974: Residents of Sitka, Alaska were alarmed when the long-dormant volcano neighboring them, Mount Edgecumbe, suddenly began to belch out billows of black smoke. People spilled out of their homes onto the streets to gaze up at the volcano, terrified that it was active again and might soon erupt. Luckily it turned out that man, not nature, was responsible for the smoke. A local practical joker named Porky Bickar had flown hundreds of old tires into the volcano's crater and then lit them on fire, all in a (successful) attempt to fool the city dwellers into believing that the volcano was stirring to life. According to local legend, when Mount St. Helens erupted six years later, a Sitka resident wrote to Bickar to tell him, "This time you've gone too far!"

Laserblue

V70R-obert

Onze kinderen moesten een paraplu en zonnebril meenemen naar school omdat Piet Paulusma op het schoolplein zou komen om zijn weerpraatje te houden. Vanochtend liepen er zo'n 270 kinderen met paraplu's en zonnebrillen in- en rond de lokalen. Goede grap wel, al heeft onze zoon hem nog steeds niet door, zal later ook wel een Volvo kopen ;)

Spin!

En kom maar met de verhalen / uitgevoerde grappen / ingetrapte grappen!

Ik nog niks ontvangen, wel uitgevoerd. Een collega van mij heeft vandaag een schikking gekregen voor te hoge snelheid bij wegwerkzaamheden á 1500 euro.

Hij is er behoorlijk ziek van.  ;D Ik ga hem zo uit zijn financiele problemen helpen!

www.vm-parts.nl

Jack v

Hier moesten ze allemaal met een mondkapje op school komen , omdat er een steenmarter op de plafonds van de school zou zitten en ze deze vandaag met bestrijdingsmiddelen zouden verwijderen.
Goeie grap het waren allemaal mondkapjes vanmorgen en de directeur is gistermiddag platgebeld met verontwaaardige ouders die niet snapten dat het  een 1 aprilgrap was.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Laserblue

van een leverancier vanmorgen:

as a 'thank you' to all the customers who have offered their support, we have created an offer, just for you. This incredible 2 for 3 offer is for one day only and never to be repeated. Simply buy two of any item and pay for three. At the checkout, enter the code 'APRILTOOLSDAY' and you will be charged for the extra item - click here to start shopping!