soort T5R velgen

Gestart door micha, 22-08-2002 17:21:11

Vorige topic - Volgende topic

Rene

Heb nog Comet's in de aanbieding 16",
maar daar gaan we weer..... de verkoopafdeling is ergens anders.

Mellow_yellow

CiteerMasItaly President.

Heeft Marc H. volgens mij ook maar dan 5 gaats.

Ik heb zelf de Big Manager maar die heeft een klein detail verschil met deze velg in de buitenrand.

kijk maar

Correctie. Die velgen op de foto zijn de Masitaly Big Manager, die heb ik dus ook maar dan in 18". Het verschil zit hem in het punt waar de spaak overgaat in de velgrand. Bij de nieuwste, de President, gaat dit helemaal vloeiend en bij de Big Manager zit er duidelijk zo'n hoekje in (net als op de foto). Volgens mij zijn die velgen op de foto trouwens wel een ander merk, al zien ze er identiek uit als de Masitaly's.  :)

Rudi

CiteerGisteren zag ik een blauwe 855 met een soort titan velgen er onder, maar ze waren toch iets anders. Het hart was het zelfde (of bijna het zelfde) maar waar de spaken bij de band komen was het wiel anders. Op één van de spaken stond een R. Weet iemand wat voor velgen dit zijn? Mvg micha

Naam weet ik niet,maar het zijn de originele R-velgen die alleen onder die laatste uitvoering van de V70R horen[Modeljaar 2000,bouwjaar begin 1999-november 1999,precies weet ik het niet]En de enige bijpassende kleur van die R;Laser blue pearl,de mooiste in mijn ogen :)
Dr.Go-Fast...

Serge

CiteerHallo,

Ik ben ook op zoek naar andere velgen.
Heeft iemand ook een internetadres waar ik fotos kan bekijken?

gr jaap

Neem hier even een kijkje:-

http://home.planet.nl/~marc.hesselberth/wheels.html

cheers
W h e n   i n   d o u b t,   t e l l   t h e   t r u t h.  (Mark Twain)

Johann

CiteerCorrectie. Die velgen op de foto zijn de Masitaly Big Manager, die heb ik dus ook maar dan in 18". Het verschil zit hem in het punt waar de spaak overgaat in de velgrand. Bij de nieuwste, de President, gaat dit helemaal vloeiend en bij de Big Manager zit er duidelijk zo'n hoekje in (net als op de foto). Volgens mij zijn die velgen op de foto trouwens wel een ander merk, al zien ze er identiek uit als de Masitaly's.  :)

je hebt gelijk,

President

Raar, die van mij waren Big Manager 18" in chroom zilver daar de President op dat moment niet (Meer?) leverbaar waren in 18".
Op de doos stond Big Manager, en geen President.
Ik las echter ergens dat ze dat wiel ook de Big Manager President noemen...??  ;D

Joeri

ben de gelukkige eigenaar van velgen die er zo ( http://www.volvoworld.com/photo_pieces/9192519.jpg ) uitzien maar dan in het MAT. Ik heb op het vorige forum wel es naar het exacte type gevraagd met foto maard at was alweer te snel verdwenen van het forum voor ik het kon saven. Ik heb ook effe geen foto van me bakkie online staan. :)
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

Erik

dit zijn volgens mij Volvo Columba 16" velgen

Joeri

Alle originele volvo wheels bijmekaar in 1 PDF : http://ostroff.org/volvo/alloy_wheels.pdf

Wel effe acrobat reader installeren...... www.adobe.nl  :-/

ps : de mijne staan op pagina 6 : Columba 5 spoke dark silver

Joeri

Citeernee hoor, ze lijken wel op de columba maar dit zijn de Perfo's.

ech nie  ;D oke, je hebt gelijk, maar ik had het verkeerde plaatje erbij gezocht

Bert 02.02.159

Laat ik dan maar het verlossende woord spreken: de velgen die hier in het eerste bericht bedoeld worden zijn inderdaad de velgen die, zoals Diablo zegt, op het laatste modeljaar V70R AWD zijn gemonteerd. Dus in 1999. Ze heten "satelite" en waren verkrijgbaar in 16" en 17". Standaard was (uiteraard) 17". Ik heb ook nog een setje 16" voor de winterbanden. Als je een 850 ziet rijden met die wielen dan kan dat alleen zijn omdat ze later zijn gemonteerd.  

Rudi

CiteerLaat ik dan maar het verlossende woord spreken: de velgen die hier in het eerste bericht bedoeld worden zijn inderdaad de velgen die, zoals Diablo zegt, op het laatste modeljaar V70R AWD zijn gemonteerd. Dus in 1999. Ze heten "satelite" en waren verkrijgbaar in 16" en 17". Standaard was (uiteraard) 17". Ik heb ook nog een setje 16" voor de winterbanden. Als je een 850 ziet rijden met die wielen dan kan dat alleen zijn omdat ze later zijn gemonteerd.  

Klopt,ik vind het de mooiste Volvo die ooit gemaakt is[wel verlagen die hap ;D] en zal ook nooit meer overtroffen worden,oke die nieuwe die straks in het voorjaar uitkomt is ook walgelijk lekker,maar deze blijft toch mooier in mijn ogen.Bert;uit jou posting maak ik op dat jij ook 1 hebt?Eind dit jaar wil ik ook 1 hebben[heb nu getunede T5]Ze blijven wel duur trouwens,maar dat komt waarschijnlijk omdat ze maar een halfjaar in productie zijn geweest[heb het dan over die AWD met 5-traps automaat]
Dr.Go-Fast...

Edwin

Bij de Volvo dealer kun je ook een folder krijgen met alle lichtmetalenvelgen voor de voor alle volvo modellen. Het is een folder die je tot een poster uit kan vouwen. Er staan 46 verschillende types op!
Code van de folder is: MS/PV 0327-01 Dutch.

gr. Edwin.  8)
ps. Is er al eens iemand geweest die zijn velgen heeft laten verchromen zoals je dat in Amerika altijd ziet? Ik vind het op zich wel mooi maar het kan ook het kitscherig staan.

george

veel te kitscherig, je bent toch geen snotneus van 20 met een een BM...(ik kan het niet uit m'n bek krijgen) en een petje achterstevoren en altijd mistlampen aan?????
 ;)
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

Gelebanaan

CiteerVolgens mij zijn die velgen op de foto trouwens wel een ander merk, al zien ze er identiek uit als de Masitaly's.  :)
Inderdaad! Dit zijn nu de "Fox wheels Type 6" Goede keuze, ogen erg groot op de auto.  ;)

Erik

CiteerInderdaad! Dit zijn nu de "Fox wheels Type 6" Goede keuze, ogen erg groot op de auto.  ;)

Die velgen op de foto zijn van het merk "Eta-Beta" type EB51
Ik heb ze afgelopen donderdag zelf gekocht.. maar misschien zijn het gewoon de zelfde als die "Fox wheels"    :)