soort T5R velgen

Gestart door micha, 22-08-2002 17:21:11

Vorige topic - Volgende topic

Gelebanaan

Hmm zou toch zweren dat dit ze zijn, zeker omdat het 4-gats is en daar was toendertijd niet veel voor te krijgen. Maar alee mooie velgen!  :D

Johann

Niet ALEE maar ETABETA!!

;)

Johann

CiteerBij de Volvo dealer kun je ook een folder krijgen met alle lichtmetalenvelgen voor de voor alle volvo modellen. Het is een folder die je tot een poster uit kan vouwen. Er staan 46 verschillende types op!
Code van de folder is: MS/PV 0327-01 Dutch.

gr. Edwin.  8)
ps. Is er al eens iemand geweest die zijn velgen heeft laten verchromen zoals je dat in Amerika altijd ziet? Ik vind het op zich wel mooi maar het kan ook het kitscherig staan.

Mijn mening, dit is alleen mooi als je verder alles van de auto af haalt.
De zogenaamde "Cal look".
De velgen zijn dan 't accent van de auto en elke lijn die niet in dat beeld past zal de auto protserig maken.

Erik

CiteerHmm zou toch zweren dat dit ze zijn, zeker omdat het 4-gats is en daar was toendertijd niet veel voor te krijgen. Maar alee mooie velgen!  :D

Ik heb ze in 5-gats.. maar daar had ik geen foto van.. vandaar 4-gats op de foto

Edwin

Citeerveel te kitscherig, je bent toch geen snotneus van 20 met een een BM...(ik kan het niet uit m'n bek krijgen) en een petje achterstevoren en altijd mistlampen aan?????
 ;)

Nee, inderdaad niet. Ik ben een snotneus van 29 die chroom gewoon heel mooi vind aan een auto.  :P
Je ziet het wel steeds meer overigens, kijk maar eens bij een Chrysler dealer. De Chrysler PT cruiser bijvoorbeeld kun je standaard met verchroomde velgen krijgen en andere modellen ook. Ik heb het in ieder geval nog nooit bij een BMW gezien en al helemaal niet met een petje van 20 erin ;)

gr. Edwin.  8)

Paco

Het is toch SUPER als er in het donker of bij schemering een 850 met de ronde mistlampjes aan, aan komt knallen als een beest!!! Met andere woorden... ALTIJD aan die ronde mistlampen, maakt de auto echt af en stoer! moet je natuurlijk wel van een stoere auto houden (grote wielen, verlagen, mistlampen, spoiler enz enz enz... op een ouwe bmw zou het op en top sjon zijn, maar op een volvo 850 is het super, die kan je gewoon niet kamperig maken, tenzij je er chrome velgen onder hangt  ;D)

Citeerveel te kitscherig, je bent toch geen snotneus van 20 met een een BM...(ik kan het niet uit m'n bek krijgen) en een petje achterstevoren en altijd mistlampen aan?????
 ;)