Zwarte Estate van Luc, de BMW en de Cabriolet

Gestart door Luc, 31-03-2011 03:35:42

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Ludo

Citaat van: Luc op 27-10-2011 18:09:08
Koelwaterslang van radiateur naar waterpomp lekte een beetje, en die is dus vervangen,

Welke slang is dat dan?.
Of bedoel je de slang naar het thermostaathuis?.

)()()sT

Er loopt alleen een slang van thermostaathuis naar radiator, en de onderste van blok naar rad.
Nog bezig met een zoektocht naar een opvolger?

)()()sT

Hans Duiven

Citaat van: Luc op 29-10-2011 17:14:27
Had ik gezien... ik vind de kleur vreselijk, en mn vriendin met mij.

+   1  Vreselijk, doet echt afbreuk aan zo'n wagen.

)()()sT

Citaat van: Luc op 29-10-2011 17:14:27
Had ik gezien... ik vind de kleur vreselijk, en mn vriendin met mij.

Heb die rooie vandaag gezien bij ET. Wel een nette bak hoor!

Ewout Schalkwijk

Vroeger was er een spulletje op de markt wat je binnenshuis op spiegels in bv de badkamer kon aanbrengen. Volgens mij was het van HG ofzo.  Ik heb het al jaren niet meer gezien (in NL). Ik kan de naam ook niet meer herinneren...Volgens mij begint de leeftijd toe te slaan.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

thuur

Citaat van: Luc op 18-11-2011 03:43:24Heeft iemand ervaring met condens-werende middelen? Dr zijn middeltjes op de markt die je na het grondig reinigen van de voorruit, op zowel de binnen- als buitenkant kunt aanbrengen. Op de buitenkant voorkomen ze dat heel veel kleine druppeltjes samensmelten tot grote, en schijnbaar bevriest een voorruit die daarmee behandeld is ook minder snel, en op de binnenkant gaat het condensvorming tegen m.a.g dat je je voorruit veel sneller schoon zou moeten blazen. Ik wil t spul best aanschaffen en ermee experimenteren, maar dr zijn toch heus wel mensen voor mij geweest die dat gedaan hebben?

En @Joost, als ie Garnet Red, donkerblauw, Black Stone of DOP was geweest, had ik allang een afspraak met M A R C gemaakt.
Ik weet inmiddels hoe zoiets rijdt, het is echt alleen de kleur. Prijs lijkt me heel erg schappelijk.

Dat spul smeerde ik vroeger braaf op de ruiten van mijn eerste autootje. Ervaring: gewoon de ramen goed schoon houden, dat scheelt al heel veel en ze zijn dan niet vettig van dat spul.

Ik weet nog een leuke V70XC DOP te koop :eusa_whistle:

Gr ;)

francois

niet met de dikke sigaar in de auto zitten  ;D ;D

wat zijn de ramen vies  ;D

grfr

francois

klemmetjes liggen (hangen)op de afgesproken plaats

grfr

Vulk

Oe, lekker. Duur gerief?

thuur

Citaat van: Luc op 28-12-2011 17:38:50
Enige nadeel is dat de steenslag op de motorkap nu beter te zien is, bij een zwarte springt dat natuurlijk helemaal duidelijk in het oog.

Dan nu de anti-steenslag tip voor 019 rijders: wacht totdat er een roestlaagje ontstaat in het putje, smeer er dan roestomvormer op. Hecht vele malen beter dan lak (incl. voorbehandeling) en het kleurt lekker 019 op.

Gr ;)

Piere

170 euro?
Vind ik goed meevallen als ik het resultaat zo lees. Is een hoop geld natuurlijk om'm alleen maar te kuisen, maar het is ook niet dat't nu direct allemaal terug smerig wordt hè ;)

Ik ken een kerel die ook wonderen verricht met auto's door ze simpelweg te kuisen, zowel binnen en buiten... Die vraagt wel een klets meer  :eusa_shifty:
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Piere

Ja inderdaad, die kerel die ik ken gaat ook auto's kuisen bij Bentley, Audi, Saab, ....
Afijn ja, Saab nu niet meer natuurlijk  :(

Wat las ik man? Je hebt Comets gekocht? Dat gaat strak staan  :eusa_clap:
Toen ik die 15duimers op de myne had zitten vond ik in de 16duims klasse de Persussen altijd het vetst. Nu heb ik Persussen en vind ik in de 17duims klasse de Comets het vetst ;D
Altijd al een zwak gehad voor die velgen :eusa_clap:
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

)()()sT

Dan moet die R-bump er ook nog onder :D