Zwarte Estate van Luc, de BMW en de Cabriolet

Gestart door Luc, 31-03-2011 03:35:42

Vorige topic - Volgende topic

rogerV701998

Citaat van: )()()sT op 28-01-2012 07:39:32
Ik denk het wel, want zijn deze foto's niet van afgelopen zomer? ;D

;D

Mooie plaatjes! :eusa_clap:

Ewout Schalkwijk

Mooie foto's Luc. Je haalt de niet becommentariseerde foto's van Noorwegen er met een blinddoek voor je ogen nog uit.

Tip voor de volgende keer: Vraag een straatverbod aan voor die dame die heel duidelijk bewust je foto's aan het verknoeien is. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Leuk verhaal, toch weer die dame op de foto he? Hoort ze bij je of stalkt ze je? ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

UserID6342

Ik denk beide ;D  Maar fijn dat 'het eventjes weg' zo goed bevallen is Luc.  Is natuurlijk altijd lekker om te (kunnen) doen.

francois

lekker zo helemaal afgelegen he

grfr

Piere

Citaat van: Luc op 25-02-2012 04:42:18
Technisch vraagje : bij plots gas lossen, vooral bij koude motor, voel ik het blok kantelen, vervolgens schudt de auto een beetje in de lengterichting, niks ergs, maar niet comfortabel.
Ik was al voornemens om de motorsteun aan db-zijde te vervangen, alsmede de versnellingsbaksteun. Voor de bovenste motorsteun ligt zo'n blauw ding in de garage te wachten. Als ik die drie dingen vervangen heb, ben ik dan van dat geschok af?

Only one way to find out eh ;D

Motorsteunen vervangen kan nooit kwaad, zeker niet als het de eerste keer is. Maar als ik zo je symptomen lees dan gok ik inderdaad wel op rotte steunen ja.
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

SirRutte

Dat zal je goed bevallen die nieuwe steunen. Onze 10v heeft inmiddels vier steunen nieuw (bovenste, aan schutbord, aan distributiezijde en baksteun) en het verschil is zeer goed merkbaar! Met name met het schakelen merk je dat het blok minder kantelt dan voorheen.

Herkenbaar trouwens dat afbik werk van oude tegels en stucwerk, ik ben er een tijdje terug ook mee bezig geweest. In de betreffende keuken stonden de tegels in het cement en een grote Bosch Hammer bleek noodzakelijk om ze van de muur af te krijgen. Spierpijn heb ik toen ook wel even gevoeld ;D

thuur

Schutbordsteun en de steun tussen stuurhuis en motor.

Gr :D

)()()sT

- de bovenste tegen het schutbord;
- de motorsteun bij de bak;
- de steun bij de distributieriem;
- de bol op het subframe aan de voorzijde;
- de bol op het subframe aan de achterzijde bij het stuurhuis.

Zie de laatste 2:

Relaxed

Citaat van: Luc op 21-03-2012 17:15:02
En mijn eerste auto, NP22HL, komt weer thuis... dus de Volvo gaat weer buiten moeten slapen.

Aha, dus toch gelukt, gefeliciteerd!

)()()sT

Heb je dan ook een Ferrita uitlaat eronder? Nog iets naar binnen duwen en SNEL die R-bumper monteren ;D

Piere

Dju zeg, dat staat strak zo op die Comets  :eusa_clap: :eusa_drool:

Citaat van: Luc op 22-03-2012 18:26:29
En toch nét ff anders dan anders, regelmatig zie je mensen toch ff het hoofd draaien en gezien de glimlach op hun gezicht, bevalt t ze wel.

Ik snap wat je bedoelt  :eusa_dance: :eusa_dance:

maruska

en een kontspoilert ! ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Ziet er goed uit!  :eusa_clap:

Als straks de R bumper en dakspoiler er op zitten, is het helemaal  :eusa_drool:

Piere

Citaat van: Luc op 22-03-2012 23:23:19
Ik kon toch niet wachten... ben een kwartier te vroeg vertrokken om die uitlaat es ff goed warm te stoken. Geluid is nog iets voller geworden, lekker. En eenmaal goed warm, trekt ie in de midden- en hoge toeren soepeler door, ook lekker. Alleen meurt ie een beetje naar brandlucht... is dat de nieuwigheid, m.a.w. is dat normaal?

Hahahaha yea, die gekke verbrande geur ken ik ook :D
En het gevoel van 'ik moet er nu mee rijden, al is het maar voor het geluid...' ook :eusa_clap:

Jy gaat toch ook naar de Varfard hè? Ideale gelegenheid om onze geluidjes es te vergelijken!  :eusa_dance: