Zwarte Estate van Luc, de BMW en de Cabriolet

Gestart door Luc, 31-03-2011 03:35:42

Vorige topic - Volgende topic

ramonmartin

Citaat van: Luc op 27-04-2012 16:35:47
Gmbl... cruise control doet t weer niet. Is dat schaap in de garage zeker weer t vacuumslangetje vergeten  >:(
Maar verder geen gekke dingen meer, auto stuurt gewoon retestrak.

Vandaag ook aangekomen : een Pioneer dubbel-din radio van marktplaats uitgehaald.
Meteen de oude radio eruit, en het bakje eronderin, en ff passen dat ding. Het past, het werkt, de bluetooth microfoon werkt stukken beter dan dat bij de 1e generatie bluetooth-radio's t geval was (microfoontje is in dit geval van Parrot), USB doet t ook, geluid gewoon dik in orde. Alleen sluit de radio totaal niet aan op t dashboard, gaapt aan alle kanten.
Zijn daar pasklare framepjes voor te krijgen, of moet ik zelf wat in mekaar flansen?

http://www.pimtensen.nl/car-hifi/101c-autoradio-039-s/188l-radioframes/936l-universeel/7345d-universeel-radioframe-signat-s30-7935-040/

Misschien heb je hier iets aan?

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

JeffreyC

Citaat van: Luc op 05-05-2012 00:11:27

Ben met een volgetankte auto vertrokken, en eenmaal thuis stond er 500 km rond op de dagteller, benzinemetertje staat nog iets boven de 30 liter. Dus dat zou ongeveer 1 op 12,5 zijn, heel netjes, aangezien ik 1 op 8 รก 9 gewend ben.

Hij voelt zich misschien bedreigd door de Corolla?? ;D
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

UserID6342

Soms kan het meevallen qua verbruik hoor, had het vorige week met de T-5 en rondje Friesland precies hetzelfde.

)()()sT

Ik denk dat veel mensen zich in de handen zouden knijpen als ze een leasebak mochten rijden dus wees blij dat ze er een heeft met tankpas  ::)
Het zou mij bijna geen ruk uitmaken wat het voor auto zou zijn 8)

Kun je niet tanken met die pas en je 850 vullen? ;D

thuur

Citaat van: Luc op 10-05-2012 03:16:45Maar even een vraagje : vandaag viel me op dat mn auto een  "klik" geluid, en even later een "tok" geluid maakt, zo om de 10 seconden. Tussen de klik en tok zit een seconde of 2. Doet ie alleen als de kachelventilator op auto of in bedrijf staat. Zet ik m op 0 is het weg. Wat kan dat zijn?

Airco.

Gr 8)

)()()sT

volvotje850

Citaat van: )()()sT op 10-05-2012 07:05:51
Ik denk dat veel mensen zich in de handen zouden knijpen als ze een leasebak mochten rijden dus wees blij dat ze er een heeft met tankpas  ::)
Het zou mij bijna geen ruk uitmaken wat het voor auto zou zijn 8)

Als ik de nieuwsberichten mag geloven zijn ze straks niet meer zo blij.Zelfs als je GEEN prive kilometers maakt moet je al bijtelling gaan betalen.Zal lekker worden mag je gaan betalen wat je niet eens gebruikt,prive dan.

Sbv

Tja als je dan toch moet betalen, dan ook maar maximaal erin rijden toch ?

grijzev70tdi

Citaat van: Luc op 10-05-2012 21:52:05
Citaat van: )()()sT op 10-05-2012 20:26:52
Heb jij een ecc of manueel Luc?

Vlgs mij manueel... gewoon met draaiknoppen.

Met of zonder graden aanduiding?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

JeffreyC

misschien een klep in het kachelhuis, recirculatie klep bijv. die niet meer goed werkt of wordt aangestuurd? Die blijft misschien open en dicht gaan wat het geluid veroorzaakt.
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,

JeffreyC

Citaat uit de APK klapper:

"de richtingaanwijzers en waarschuwingsknipperlichten mogen naar voren niet anders dan ambergeel of wit en naar achteren niet anders dan ambergeel of rood stralen"
"de zijrichtingaanwijzers mogen niet anders dan ambergeel stralen"

Ik heb wel eens commentaar gekregen van een steekproef controleur dat als de knipperlichten voor ook heel duidelijk naar de zijkant schijnen en het is dan niet oranje maar wit dat het afkeur is.
300 PK 390 NM CY T-5R MT

)()()sT

Citaat van: Luc op 12-05-2012 00:41:40
Gemeente Maastricht mag zich wel schamen voor de chaos die ze daar aan het aanrichten zijn...

Ik denk dat ze zich eerder mogen schamen dat ze de afgelopen 25 jaar hebben zitten slapen en zich drukker hebben gemaakt over het Preuvenemint of carnaval.
Ik vind het juist bewonderenswaardig dat met zo'n gigantische klus de overlast zo beperkt blijft. Ik kom elke dag in Maastricht en de "file" (iemand uit de Randstad zal hartelijk lachen) is niet noemenswaardig langer dan voorheen.

Broabander

Kom er regelmatig maar heb er werkelijk nog nooit echt last van file gehad. Wel eens stilgestaan, maar niet vergelijkbaar met Eindhoven, Utrecht of Amersfoort (knp. Hoevelaken :eusa_wall: ) waar ik ook regelmatig kom.

Naar de randstad ga ik niet eens meer met de auto, dan ga ik met dat geel-blauwe paupervervoer ;D
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

)()()sT

Citaat van: Broabander op 12-05-2012 10:17:09
Kom er regelmatig maar heb er werkelijk nog nooit echt last van file gehad.

Precies... wie gaat er nou ook op vrijdagmiddag om 16:00 uur richting de Geusselt ::)

;D