Volvo v70 rijder uit '98

Gestart door meikewolf, 31-03-2011 21:17:52

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

Het is wel een forumregel Meike dat je eerst tien post moet hebben voor je iets in het advertentieboard kan plaatsen. Er zijn mensen die dit verkapt proberen te doen.
En zo komt het bij jou ook over :eusa_think:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

)()()sT

Vooral omdat je in je introductie de indruk wekt dat je Volvo helemaal het einde is en nooit meer weggaat, terwijl ie gewoon te koop staat. Zeg dat dan gelijk  :evil:

Niettemin vervelend dat ie weg moet.

meikewolf

Toch erg jammer, het voelt niet als een warm welkom....terwijl de liefhebberij er wel is
Ik heb niet voor niets altijd volvo gereden...en als het financieel zou kunnen, zou ik het blijven doen.....

Marc O.

Ja, maar weet je wat het is; we kennen je niet en weten dus ook niet of/dat je daadwerkelijk anders bent dan degenen die hier alleen maar komen om hun auto al dan niet verkapt te adverteren. De ene doet dat via een semi ondoorzichtige marktplaats tip, de ander presteert het om 10 "zinnige" posts te maken en zet z'n auto in het verkooptopic. En geloof me/ons, dat zijn er iedere maand weer een paar die het proberen  :eusa_doh:
...The Nile isn't just a river in Africa...

meikewolf

Ik begrijp de denkwijze...en aangezien jullie al langer op dit forum zitten, hebben jullie vast veel voorbij zien komen...maar wacht dan met een oordeel en geef iemand een kans....

Marc O.

Na vele tientallen keren te hebben gezien dat het forum alleen maar wordt "misbruikt"?
...The Nile isn't just a river in Africa...

antraciet

Beste Meike

Het forum is voor en door liefhebbers en je bedoelingen zullen vast goed zijn, maar we hebben er al meer langs zien komen ;). Het zou heel anders overkomen als je in je eerste post vermeld had hoe het zit, zeer waarschijnlijk waren de reakties dan heel anders geweest. En ik hoop d at de situatie snel verandert zodat je de roffel kunt blijven rijden.

groet Arjen

meikewolf

Hoi allemaal,

Bedankt voor de nieuwe reacties, die voelen een stuk beter aan....

Het is voor mij ook de allereerste keer ooit op een forum....

Ik weet helaas dat mijn nieuwe salaris niet toereikend genoeg zal zijn...Maar wie weet in de toekomst...
Tot die tijd, leuke ritjes in de 850 van mijn pa. En kijken of er tips op dit forum staan waar hij wat aan heeft...om hem te helpen.

Hij heeft al eens met een schuurmachine zijn achterlichten helemaal mat geschuurd, en vervolgens in de blanke lak gezet met druipers en al....technisch is hij niet echt goed onderlegd...dus alle tips zijn voor hem welkom haha

Gr. Meike

Misha

Mij boeit het dan weer wat minder, als iemand iets te koop zet lees ik altijd zijn of haar berichten -dat gaat heel makkelijk- en dan weet je vanzelf hoe het zit.

Bijvoorbeeld:

http://www.volvo850forum.nl/index.php?action=profile;u=10610;sa=showPosts
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

meikewolf

Sorry Misha,
Maar ik begrijp jouw reactie niet helemaal...mag je dan geen berichten plaatsen, en wat is er mis met de mijne?

antraciet

Voor achterlichten zoeken naar lichten van 1996 of na 1996 dan heb je geen problemen met vaal worden ;) tenminste bij een estate Heb ik vernomen tijdens de achterhoek meeting

meikewolf

Top, ik zal het hem doorgeven, want nu is het echt geen gezicht :eusa_naughty:

razorx

Citaat van: meikewolf op 01-04-2011 22:55:40
Sorry Misha,
Maar ik begrijp jouw reactie niet helemaal...mag je dan geen berichten plaatsen, en wat is er mis met de mijne?

Misha laat zien hoe je een overzicht krijgt van de berichten die iemand gestuurd heeft.
Soms zie je tussen de regels door of iemand een handelaar is.

UserID6342

Citaat van: meikewolf op 01-04-2011 22:52:25
Hoi allemaal,

Bedankt voor de nieuwe reacties, die voelen een stuk beter aan....

Het is voor mij ook de allereerste keer ooit op een forum....

Ik weet helaas dat mijn nieuwe salaris niet toereikend genoeg zal zijn...Maar wie weet in de toekomst...
Tot die tijd, leuke ritjes in de 850 van mijn pa. En kijken of er tips op dit forum staan waar hij wat aan heeft...om hem te helpen.

Hij heeft al eens met een schuurmachine zijn achterlichten helemaal mat geschuurd, en vervolgens in de blanke lak gezet met druipers en al....technisch is hij niet echt goed onderlegd...dus alle tips zijn voor hem welkom haha

Gr. Meike

Als je de achterlichten goed behandeld met blanke lak ziet het er schitterend uit en blijft het ook erg lang goed.

henry classic v70

Citaat van: Dirk342 op 02-04-2011 07:25:53
Citaat van: meikewolf op 01-04-2011 22:52:25
Hij heeft al eens met een schuurmachine zijn achterlichten helemaal mat geschuurd, en vervolgens in de blanke lak gezet met druipers en al....technisch is hij niet echt goed onderlegd...dus alle tips zijn voor hem welkom

Als je de achterlichten goed behandeld met blanke lak ziet het er schitterend uit en blijft het ook erg lang goed.

En dan de blanke lak spuiten; niet in 1 keer een dikke laag maar verschillende dunne lagen (krijg je geen druipers)
Of een paar 2e hands v70 achterlichten erin, worden niet meer dof.
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4