Forum inrichting.

Gestart door Johann, 09-08-2002 20:55:01

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Nieuw is kritiek dus ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen....

1. Vanaf de Mac (OS X met IE 5.2) werkt het java script onder de forum button niet.
2. Maximaliseren van 't venster is dat nodig? Kan dat niet default 800x600 worden of iets in die geest? (erg lastig op een 1600x1024 scherm)
3. Op XP pro IE6 viel mij op dat het venster geen button menu meer heeft dus kan de back knop niet gebruikt worden.

Verder is dit gewoon 't neusje van de zalm natuurlijk, kan alleen maar beter worden.

Nogmaals SUPER! (82e keer of zo  ;D)

Pedro 2.5T

CiteerNieuw is kritiek dus ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen....

1. Vanaf de Mac (OS X met IE 5.2) werkt het java script onder de forum button niet.
2. Maximaliseren van 't venster is dat nodig? Kan dat niet default 800x600 worden of iets in die geest? (erg lastig op een 1600x1024 scherm)
3. Op XP pro IE6 viel mij op dat het venster geen button menu meer heeft dus kan de back knop niet gebruikt worden.

Verder is dit gewoon 't neusje van de zalm natuurlijk, kan alleen maar beter worden.

Nogmaals SUPER! (82e keer of zo  ;D)

*Helaas, aan de statistieken te zien is 2,11 % MAC gebruiker.
  Om daarvoor het javascript te verwijderen gaat mij iets te ver.
*Schermresolutie is bij elke gebruiker wel anders, ook daarvoor geldt wordt niet aangepast.
*Bij geen enkele versie zit de balk, gebruik je muis om terug te gaan of "alt + pijl naar links".

Verder ben ik het me je eens!
Roffel ze.... ;)

Johann

Citeer*Helaas, aan de statistieken te zien is 0,2 % MAC gebruiker.
  Om daarvoor het javascript te verwijderen gaat mij iets te ver.

Verder ben ik het me je eens!

30% van statistische feiten worden in de laatste minuut geconstateerd.... Wat zijn we flexibel vandaag.

Even een voorstel, kijk maar wat je er mee doet.

een scriptje welke bij mij wel onder Windows en Mac werkt,

<script bekend bij webmaster>

Ik kon 't niet helemaal testen want ik heb jullie website niet.

Wat betreft maximaliseren zou ik toch graag even willen dat jullie naar /*** Vollbild erzwingen ***/ in dit forum kijken want 78,35% van de gebruikers hebben een monitor die meer als 1280x1024 als resolutie hebben.

Samen komen we er wel uit, ik ben ook geen expert

;D

Pedro 2.5T

De complete site, op de index na, is nu juist zonder frames gebouwd, cross-browser design.
Dit is gedaan omdat dan iedereen de site kan bekijken.
In plaats van frames is alles opgebouwd met tables.
Dus gaat jouw scriptvoorbeeld niet helemaal op.

En ik bekijk internet ook door een 1600 x 1200 raampje, niks mis mee bij mij.

Wel moet bij het ontwerpen rekening worden gehouden dat iedereen van 14" tot 21" de site moet kunnen bekijken.
Wanneer de score van gebruikers met een resolutie van 800 x 600 minimaal is zal er het eea aangepastworden.

Zoals beloofd zal er naar het aangeboden scriptje worden gekeken, of het allemaal een beetje passend is te maken.

Roffel ze.... ;)

SIPS Master

komt er ook een off-topic forum gedeelte, waar we ons hart kunnen luchten over alledaagse dingen en onzinnigheid????????????????????????????????????????
Up the Irons!

volvoTon

Hallo Pedro
Het forum is heel mooi geworden ,het heeft even geduurd maar het loont de moeite. ;)(wel even wennen)
Ik hoop dat er nu ook serieuzere zaken op komen te staan.
Ga zo door.
Ton 8)

Johann

Kijk, dat is lekker  ;D ;D

phil

:o De nieuwe inrichting is fraai.
Wat ik wel jammer vind is dat je nu geen totaal-overzicht meer hebt, waardoor je nu naar de onderwerpen en verzenders moet gaan zoeken. In de vorige situatie was in de layout te zien wat door wie was gepost en gereplie-ed.
succes

denkweb

Of ik een notifictie wil ontvangen na een reactie??
Een notificatie is toch het juiste woord??

Net forumpje gevonden!!

Groet van Daan

Erik

Typ foutje :) is verbeterd nu

denkweb

Stukken beter, snelle actie trouwens!

Ik ken dit forum trouwens ook van o.a. hulpverlening.net,
werkt perfect en ziet er gelikt uit.

Groeten en tot laterz,

Daan

Johann

Alles gaat echt lekker nu alleen heb ik eeb vreemd gevalletje meegemaakt.
Zit er in YaBB een vorm van "dirty talk prevention" ?
Ik wou een plaatje plaatsen met de naam "cocktail.jpg" en dat ging in de preview prima maar eens gepost gaf ie een bad link kruisje??

Beetje vreemd.

Edit: ;D hij doet 't weer! (c|o|c|k|t|a|i|l) is vervangen door thingytail....

Herminator

Bug ontdekt.

Naam:  HerminaT5R
Member number:  98

Totaal aantal leden: 95

Ik gebruik zelf op mijn site phpbb. Die is ook aan te raden.
Verder ziet het er netjes uit.

Erik

Dit is geen bug hoor...
De nummering van leden loopt niet gelijk met het aantal leden. Dit komt omdat er een aantal (test)leden aan het begin zijn verwijderd.. De lidnummers van deze leden worden dan niet opnieuw gebruikt..   :o

Herminator

Waarschijnlijk kun je dat nummer op de voorpagina in de database ergens aanpassen zodat het toch weer gelijk wordt. Anders jammer dan...