Houd het dan nooit op?

Gestart door LouisXIV, 03-04-2011 19:53:43

Vorige topic - Volgende topic

maartendeb

Citaat van: LouisXIV op 19-05-2011 11:03:23
Citaat van: maartendeb op 18-05-2011 23:13:50
Ik had deze foutcode ook, zelfde motor, ongeveer zelfde kilometerstand. Naast een nieuwe LMM & Lambda sonde is ook de intercooler vervangen, die bleek lek. Daarna was ik er vanaf. Ik zou zeggen laat het inlaattraject eens op druk zetten om lekkages op te sporen?  :eusa_think:
De intercooler hebben we nog niet gehad hoe ziet die er uit?

Dat is de radiateur waar die turbo pijp op het blok aan vast zit.

LouisXIV

Eindelijk vandaag onze Roffel opgehaald het probleem lijkt te zijn opgelost. Het bleek een loszittende pin van de stekker van de boordcomputer te zijn ?!
Ik houd mijn vingers nog even gekruisd totdat ik meer dan 200 km gereden heb want alle andere keren was dat de kritische grens. Dus komende zondag durf ik met iets meer zekerheid te zeggen dat het probleem echt is opgelost. Ik houd jullie op de hoogte.

KIM

Er is geen relatie tussen de foutcode ECM-260A en de boordcomputer whatsoever.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik ben bang dat je probleem niet opgelost zal zijn.

LouisXIV

Citaat van: KIM op 20-05-2011 16:02:02
Er is geen relatie tussen de foutcode ECM-260A en de boordcomputer whatsoever.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik ben bang dat je probleem niet opgelost zal zijn.
Ok, ik weet niet wat er dan gedaan is maar hij lijkt er uit. Het zal toch niet zo zijn dat ik nu een ander type boordcomputer heb waarvan wel het olielampje en het motormanagementlampje doorgelusd kunnen worden? Daarvan zei de garage houder van de week dat dit helaas bij mijn type niet kon.

Vulk

Het lampje brandt wel als je de auto gewoon op contact zet?

LouisXIV

Citaat van: Vulk op 20-05-2011 20:29:08
Het lampje brandt wel als je de auto gewoon op contact zet?
ja

Vulk

Hopelijk was het dat dan, maar mijn insziens zou een losse stekker 'onmiddellijk' een foutcode veroorzaken.

LouisXIV

Citaat van: Vulk op 20-05-2011 20:37:48
Hopelijk was het dat dan, maar mijn insziens zou een losse stekker 'onmiddellijk' een foutcode veroorzaken.
De stekker zat vast maar er was 1 pin naar achteren geschoven?

LouisXIV

Hij doet het nog steeds. Ruim 200 km zonder lampje  :eusa_dance: :eusa_clap:

Sem

Heerlijk! Ik hoop dat je nu dan eindelijk eens kan gaan genieten van die prachtige auto!

Justin-850

Citaat van: LouisXIV op 23-05-2011 14:47:36
Hij doet het nog steedsniet. :P Ruim 200 km zonder lampje  :eusa_dance: :eusa_clap:

Het lampje dan he ;) ;D

KIM

Vreemd...
Maar wel fijn!

LouisXIV

Citaat van: KIM op 23-05-2011 18:17:26
Vreemd...
Maar wel fijn!
Nog al ja. Nu kan ik weer lekker verder met accesoires uitzoeken en onze Volvo verder mooi maken
Ik ben nog op zoek naar zonnegordijnen. Wie kan mij helpen aan een mooi setje?;
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,49718.0.html

elianmars

Zijn af en toe op het forum te vinden. Soms op Marktplaats en eens in de zoveel tijd op www.ebay.de  ;)

LouisXIV

Citaat van: elianmars op 23-05-2011 21:18:53
Zijn af en toe op het forum te vinden. Soms op Marktplaats en eens in de zoveel tijd op www.ebay.de  ;)
Ik ben al een tijd druk aan het zoeken maar het is een lastig te vinden onderdeel.