dielie's project R look

Gestart door dielie850, 03-04-2011 20:43:17

Vorige topic - Volgende topic

dielie850

wepster

het is het wachten waard geweest jeroen die wagen ziet er nu echt top uit en zeker die achterbumper zeermooi gedaan  :eusa_clap:

ulkeman

ziet er echt strak uit zeg.

krijg nu zo veel zin om die wagen van mij is klaar te maken met de vers gespoten delen er op.

blijf zo door gaan :eusa_clap:

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

bastiaan arissen

Kijk dat ziet er netjes uit. Toch ook mooi zo'n witte :eusa_clap: :eusa_clap:

Geert-Jan

Volvo850Club lidnr.0504409

elianmars

Ziet er mooi uit!  :eusa_clap:

Greep van de achterklep lekker zo laten  ;)

jrkalf

De auto van Jeroen staat er goed bij. Ik heb hem vandaag even van dichtbij mogen bekijken.
Het enige wat ik nog zou veranderen is dat blauwe/chrome x70 logo verwijderen en er netjes een blauw/chrome s40 logo inzetten.

De auto in z'n huidige staat vind ik heel mooi, zou ik weinig meer aan veranderen.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

dielie850

Citaat van: jrkalf op 17-04-2011 22:31:05
De auto van Jeroen staat er goed bij. Ik heb hem vandaag even van dichtbij mogen bekijken.
Het enige wat ik nog zou veranderen is dat blauwe/chrome x70 logo verwijderen en er netjes een blauw/chrome s40 logo inzetten.

De auto in z'n huidige staat vind ik heel mooi, zou ik weinig meer aan veranderen.
Hey Jelle dank je voor het compliment ;)
Ja dat ga ik ook nog doen met dat logo ziet toch wat strakker uit binnenkort even langs de sloop gaan ;D

dielie850

Citaat van: wepster op 17-04-2011 20:37:24
het is het wachten waard geweest jeroen die wagen ziet er nu echt top uit en zeker die achterbumper zeermooi gedaan  :eusa_clap:
Ja het is het wachten zeer zeker waard geweest heb zelfs korting gekregen omdat het zo lang duurde ;D
Die achterbumper is Echt zoo strak geworden had ik niet verwacht :D

dielie850

Citaat van: ulkeman op 17-04-2011 20:43:22

krijg nu zo veel zin om die wagen van mij is klaar te maken met de vers gespoten delen er op.

Dank je  ik kon ook niet wachten om de spullen erop te zetten is het meteen een andere auto mooi fris  :D
Ja ik blijf zeker zo doorgaan en het liefst met alleen maar met originele onderdelen ;)

dielie850

Citaat van: elianmars op 17-04-2011 21:38:22
Ziet er mooi uit!  :eusa_clap:

Greep van de achterklep lekker zo laten  ;)
Dank je ;) ;)
Ja hoor die greep blijft lekker zitten ;D

dita

Citaat van: Piere op 17-04-2011 19:53:39
Holy sjips zeg, strakke bak  :o :eusa_clap: :eusa_drool:

Nu begin ik te twyfelen of ik een Rooie of een witte R vanboven op m'n lijstje moet zetten  :eusa_think: ;D

helemaal mee eens, mooie bak is dat zeg!
tot maandag dan maar! ;)
Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

ulkeman

Citaat van: dielie850 op 18-04-2011 22:54:16
Citaat van: ulkeman op 17-04-2011 20:43:22

Dank je  ik kon ook niet wachten om de spullen erop te zetten is het meteen een andere auto mooi fris  :D
Ja ik blijf zeker zo doorgaan en het liefst met alleen maar met originele onderdelen ;)
'

hij ziet er echt super strak uit.
maakt hem echt fris ja zoals jij het zegt. kan het wel waarderen ;D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Jeff

Zeer gaaf! Heel netjes gedaan... :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

henry classic v70

Dat ziet er prachtig uit, mooi detail vind ik de bumperkapjes van de uitlaten, super strak  :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4