dielie's project R look

Gestart door dielie850, 03-04-2011 20:43:17

Vorige topic - Volgende topic

dielie850

Nadat ik hier een aantal blogjes heb gelezen vond ik het leuk om eer ook een te starten ;D
Ik heb de auto nu bijna 3 jaar en heb er sind die tijd al het een en ander aan versleuteld zoals:
nieuwe koppeling
nieuwe kerringen
achterklepspoiler gemonteerd
V70R velgen eronder
R bumper gemonteerd
dubbele uitlaat (made by wibo)
stuurhuis was lek die ook maar vervangen voor een mooi gaaf stuurhuis van dirk ;)
vvis aangesloten dankzij yits en thuur moet alleen nog even goed aangesloten worden ik heb weer es zon tussenmodel ;D
en zo nog wat kleine dingetjes knopje hier klemmetje daar.
Had laatst een aanrijding met een roemeen knipperlicht kapot en bumper + bovendek beschadigd.

de schade.

is nu 2 maanden geleden en heb vorige week het verzekeringsgeld ontvangen dus meteen naar de spuiter gegaan of die me een leuk prijsje kon maken voor het spul te spuiten en wanneer ik het kan langsbrengen.
Vandaag maar es begonnen met het demonteren:

altijd handig een vader met een grote garagen met put ;D en brug

dit kwam ik tegen toetn ik de achterbumper ervanaf haalde maar die had ik al op advies bij de dealer besteld dus daar ga ik me morgen es aan begeven :D

het te spuiten spul

de kapjes voor in de achterbumper

gestript hoe hij er nu bij staat.

morgen de spullen naar de spuiter brengen en de auto maar es van binnen en buiten goed poetse voor als het spul gemonteerd wordt dat het weer een strak plaatje is ;D

)()()sT

Mooi!

Ik zag laatst in eerder topics van je dat je ook een witte 740 estate hebt met Amerikaans front!
Die auto ken ik, komt hier uit de buurt... Ook een cool ding  8)

grijzev70tdi

Ziet er mooi uit zon witte 855. Succes met het monteren van je bumpers!
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Vulk

Goed bezig hoor! Auto is in het echt nog stukken mooier dan op de foto's.

rovelra

Welkom op het forum , eindelijk!!!

Ben benieuwd naar het eindresultaat .
Wat is een estate toch mooi in het wit !!!

MvG Rogé

dielie850

Citaat van: )()()sT op 03-04-2011 20:44:59
Mooi!

Ik zag laatst in eerder topics van je dat je ook een witte 740 estate hebt met Amerikaans front!
Die auto ken ik, komt hier uit de buurt... Ook een cool ding  8)
Hey joost ja he ik heb hem alleen niet meer heb hem laatst verkocht had hem in een garage  van iemand staan maar die moest zijn garage terug en net op dat moment kwam er iemand die hem helemaal geweldig vond en bood er genoeg voor.

dielie850

Citaat van: Vulk op 03-04-2011 20:47:57
Goed bezig hoor! Auto is in het echt nog stukken mooier dan op de foto's.
hey dank je heb je veren er nog onder gehad maar vond het veel te laag heb er weer andere -2 onder vind er wel weer iemand voor

dielie850

Citaat van: grijzev70tdi op 03-04-2011 20:47:03
Ziet er mooi uit zon witte 855. Succes met het monteren van je bumpers!
Hoi dank je zal meteen de fotos erop zetten voor het eindresultaat

wepster

he dielie

is het dan eindelijk zover ;D
ben eens benieuwd denk dat ik zondag voor de meet maar eens langs mot komen in brunssun waar hij op gebouwd word kunnen we met 4 auto's aankomen op de meet ;D

goed bezig kerel

dielie850

Citaat van: rovelra op 03-04-2011 20:48:17
Welkom op het forum , eindelijk!!!

Ben benieuwd naar het eindresultaat .
Wat is een estate toch mooi in het wit !!!

MvG Rogé
Hey roge bedankt voor het compliment ik hoop het spul donderdag er weer op te hebben

dielie850

Citaat van: wepster op 03-04-2011 21:58:05
he dielie

is het dan eindelijk zover ;D
ben eens benieuwd denk dat ik zondag voor de meet maar eens langs mot komen in brunssun waar hij op gebouwd word kunnen we met 4 auto's aankomen op de meet ;D

goed bezig kerel

Ha die wibo yep het is zo ver hoezo met 4 wie komt er nog dan? die van peter is zo goed als verkocht.

Teddy81

Oeh, mooi zo'n witte. Die gaat goed opknappen van de spuitwerkzaamheden!

henry classic v70

Een witte 855, zie je niet zo vaak..... Mooie wagen :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

rpakuypers

Mooie auto, ik zal hem helaas niet tegenkomen want in Brunssum kom ik tegenwoordig niet meer. Mijn opa en oma hebben er gewoond in het laatste huisje van de mijnkolonie aan het Schuttersveld en daar was ik elke zomervakantie wekenlang.

En toch staat dat wit op zo'n estate zeker niet verkeerd. Jammer dat de letters nog op de achterklep staan ..............

Groet,
Roger

elianmars