dielie's project R look

Gestart door dielie850, 03-04-2011 20:43:17

Vorige topic - Volgende topic

dielie850

Bedankt allemaal.
Zit nog steeds in het ziekenhuis Natasja ligt op de recovery na de operatie waar ze een eileider hebben moeten werwijderen door een buiten baarmoederlijke zwangerschap :'(
Gelukkig heeft dit voor de toekomst geen gevolgen.
Nu wat beter nieuws de auto loopt volgens Wibo helemaal perfect moet vooral op mn rechtervoet gaan letten (spinnen tot de 3e versnelling met zgan winterbanden :eusa_dance:) alleen de injectorrail lekt benzine die moet ik nog even omzetten van de sloper ;D

)()()sT

Tjemig Jeroen, das heftig :o

Veel beterschap!
Mooi dat de USA 855R nu echt bestaat! :D

GeertG

Boh  :-\

Veel beterschap en sterkte gewenst.

Toch wat minder belangrijk maar wel fijn dat er flinke vorderingen zijn gemaakt  :eusa_clap:
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

elianmars

Sterkte voor jullie en beterschap voor Natasja!  :-\

Boeijke

Mooi dat de auto loopt Jeroen.

En sterkte en beterschap voor Natasja.

Jack v

gaaf dat ie loopt Jeroen.
sterkte voor Natasja.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

widebody

Sterkte en beterschap voor jullie beiden.

Kom binnenkort wel eens spieken naar die witte.

Douwe

Heel veel beterschap toegewenst.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

MikeyQR

Oef  :-\

Veel beterschap en sterkte gewenst.

arjen850

Wat een contrast.. Heel veel sterkte voor jou maar natuurlijk ook voor Natasja.. Hopen dat ze er goed van herstelt..
Auto is idd bijzaak, maar wel mooi dat jullie dit voor elkaar hebben gebokst :eusa_clap:

)()()sT

Het blokje ligt er netjes in!
Nu nog even die probleempjes oplossen, hopelijk vind je snel de oorzaak :)

dielie850

Bedankt allemaal!!!
Het gaat gelukkig weer wat beter met haar ze heeft vooral veel rust nodig.
De auto is zo goed als klaar heeft wel wat voeten in de aarde gehad.
Hulde voor Wibo die terwijl ik in het ziekenhuis was toch gewoon door is gegaan :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Eerst maar eens begonnen met de zwarte te demonteren.

Zit er op het blok toch een hagele nieuwe turbo op net als de disrtibutie en de koppeling :eusa_dance: :eusa_dance:

Kabelboom eruit dat viel reuze mee.
Zwart hok naar buiten geduwd en de witte naar binnen gereden ;D

Blokkie eruit ;D

En toen de kabelboom.
Wij ons samen afvragen wat er nou het verschil is tussen die van een GLT en die van een T_5  we kwamen er maar niet uit???
Duss Wibo naar Arjen bellen en die wist ons te vertellen dat er bij een turbo er een extra stekker op de anzuigbuis zit ;D
Dus oude kabelboom eruit :D

En de nieuwe er weer terug in ;D

Mijn oude versnellingsbak schakelde als een mes door de boter dus deze achter het T-5 blokje geparkeerd ;D

Hier en daar wat slangen en klemmen omgezet en de hele handel er terug ingebouwd :D

Ik had op de groene sloper een RIP kit zitten dus uiteraard deze er natuurlijk op gezet ;)

En toen de vraag start ie?...
Ik kon er helaas niet bij zijn was op dat moment dus in het ziekenhuis.
En ja hij startte :eusa_dance:
Wibo er een proefrondje mee gereden en kreeg meteen het advies heel erg op mn rechtervoetje te gaan letten :eusa_whistle:
Daarna is Wibo naar huis gegaan en heb ik snachts vanuit het ziekenhuis de auto opgehaald.
Onderweg naar huis eerst een hoop gepiep vanuit de multiriem was dus de beugel waarop de looprol gemonteerd zit scheef ???
En ik maar op mn rechtervoetje aant letten dat ik niet door de bodem trapte het ding was niet vooruit te branden >:(
Bleek dus dat de vacuumslang vanuit de turbo naar het spruitstuk los te zijn geschoten.
Die gemonteerd en gaan als de brandweer :eusa_dance:
Gisteravond de beugel nog even om gezet van mn oude blok wat een pokke klus is dat zeg >:(
Vandaag nog bij Wibo geweest want de koelfan wilde niet aanslaan en daardoor was het al bijna al een keer fout gegaan bleek de massa kabel gebroken te zijn :(
Dat ook maar weer verhoplen.
Nu het grote probleem :-\ het blok mag er zeer binnenkort weer uit omdat de krukaskeerring er weer uit ligt >:( dus lekken als een zeef.
Als dat binnenkort ook verholpen is dan is ie voor de komende tijd klaar ;D

dielie850

Hier nog het totaalplaatje :eusa_dance:

JeffreyC

Veel sterke en beterschap voor Natasja!

T-5 ziet erg goed uit Jeroen! Super :eusa_clap:
Jammer van die keerring en dat het weer uit elkaar moet :eusa_wall:

Je zult momenteel wel iets anders aan je hoofd hebben dan die GTI, als je het wil verplaatsen is dat zeer begrijpelijk.

Gr Jeffrey
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

Laguna-S60R

Gaaf man, heel veel rijplezier met je "nieuwe"  ;D 850 gewenst  :eusa_clap:
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register