dielie's project R look

Gestart door dielie850, 03-04-2011 20:43:17

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

5 bakje is toch redelijk zeldzaam aan het worden in de 200 serie, meestal was dat nog 4 + overdrive

dielie850

Citaat van: widebody op 14-11-2016 16:52:42
Citaat van: dielie850 op 14-11-2016 12:44:35
Citaat van: NickGR op 14-11-2016 11:20:04
Ho Ho   :eusa_hand:

Een N is een uitstekende opvolger!  je moet aleen niet bij het damrak gaan parkeren, dan merk je dat het een grote logge bak is  :eusa_whistle:
Haha daarom juist moet met zon ding 6x steken voordat ik mn oprit op kom ;D
Mss zegt dit meer over jouw stuurkunsten dan over de draaicirkel van een N? ;D
Haha daar zal het niet aan liggen hoor

dielie850

Citaat van: Dirk342 op 14-11-2016 17:18:44
5 bakje is toch redelijk zeldzaam aan het worden in de 200 serie, meestal was dat nog 4 + overdrive
Zat er aan te denken om er ook een overdrive in te hangen maar heb al een paar keer gedonder gehad met die selenoids en knopjes op de pook gehad :eusa_wall:
Ga van het weekend de 5bak van de sloper eruit halen ;D

beunmaat

Aan je berichten te zien ben je veilig thuis gekomen met de herrie makende bak😁.

Ik weet zeker dat die kar weer helemaal werelds rijd als die andere bak eronder zit. Veel plezier ermee!

StefanCJ

Mooie wagen, gaaf ding!

dielie850

Citaat van: beunmaat op 14-11-2016 19:42:31
Aan je berichten te zien ben je veilig thuis gekomen met de herrie makende bak😁.

Ik weet zeker dat die kar weer helemaal werelds rijd als die andere bak eronder zit. Veel plezier ermee!
Klopt helemaal.
Heb er ook helemaal niet meer aan gedacht om je wat te laten weten sorry :-\
Eenmaal op de snelweg nergens meer last van alleen gegonnen mn knieen te bevriezen maar dat kwam omdat de schuif linksonder bij de zekeringkast open stond haha :eusa_wall:
Hij is zowieso rap zat want we hebben een stukje 160/170 gereden en daar zat ie zo op :eusa_shifty:

dielie850

beunmaat

Citaat van: dielie850 op 14-11-2016 19:54:54

Klopt helemaal.
Eenmaal op de snelweg nergens meer last van alleen gegonnen mn knieen te bevriezen maar dat kwam omdat de schuif linksonder bij de zekeringkast open stond haha :eusa_wall:
Hij is zowieso rap zat want we hebben een stukje 160/170 gereden en daar zat ie zo op :eusa_shifty:

Haha, lui is hij zeker niet hoor 😁.
Ik heb hem wel eens op 190 gehad.

dielie850

Citaat van: beunmaat op 14-11-2016 21:00:54
Citaat van: dielie850 op 14-11-2016 19:54:54

Klopt helemaal.

Haha, lui is hij zeker niet hoor 😁.
Ik heb hem wel eens op 190 gehad.
Nee is zeker niet lui haha.
Moet wel zeggen dat hij ook met die hoge snelheid zeer strak rijd en helemaal geen kabaal maakt (zoals windgeruis en geluid van de motor) ;D

V70geRwin

Superstoere uitvoering met die velgen  :eusa_clap:
Enige andere oudere Volvo die ik naast de 850 zou overwegen!

dielie850

Weer een beetje verder geklooid aan de GLT :D
Afgelopen donderdag de bak vervangen in de garage bij mijn pa op het werk :D

Nadat we de bak er af hadden zagen we dat het lagertje in de krukas helemaal kapotgelopen was en daardoor ook de prise as van de bak had opgevreten :eusa_wall:

Dus een nieuwe er in gedaan en de nieuwe bak er achter geplant.
Alles bij elkaar een kleine 3 uur werk gehad vanaf de auto op de brug rijden tot het testrijden wat op de koppeling bij stellen na helemaal goed was :eusa_dance:
Vandaag nog even het tellerwieltje van de dagteller vervangen (zelfde euvel als bij 850 :eusa_wall: ) dus dat werkt ook weer ;D

Ik had nog een alter1 spoiler liggen en heb die pas gemaakt ;D

Weet nog niet welke kleur ik hem maak.
Of matzwart of in de kleur van de auto moet toch het dak nog spuiten ivm de loslatende blanke lak.

SB T-5R

dielie850

)()()sT

Ik zou hem nog meer verlagen en die spoiler eraf laten 8)
Ow ja, en een halve meter van de uitlaat af ;D

UserID25761

Citaat van: )()()sT op 29-11-2016 07:40:25
Ik zou hem nog meer verlagen en die spoiler eraf laten 8)
Ow ja, en een halve meter van de uitlaat af ;D

Vind ik ook mooier eigenlijk  :angel: