Ik houd niet van dikke vette audi's

Gestart door Hendrix, 04-04-2011 13:44:49

Vorige topic - Volgende topic

V70geRwin

Citaat van: FGG op 07-04-2011 14:48:12
Mmm, liever een S8:

http://www.allautosinfo.com/wp-content/uploads/2011/03/Audi-S8-1.jpg

Kleur boeit me niet.

liever zo'n vette v8 tdi, 5,5 sec naar de 100, moment van een stoomloc, wat moet dat relaxed cruisen  :eusa_dance:

FGG

Citaat van: spekkie99 op 07-04-2011 15:26:07
Citaat van: FGG op 07-04-2011 14:48:12
Mmm, liever een S8:

http://www.allautosinfo.com/wp-content/uploads/2011/03/Audi-S8-1.jpg

Kleur boeit me niet.

liever zo'n vette v8 tdi, 5,5 sec naar de 100, moment van een stoomloc, wat moet dat relaxed cruisen  :eusa_dance:

W12 mag ook.  :eusa_whistle:

500pk, 625Nm, 0-100 in 4.7sec

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Justin-850

Monster van een auto! Mijn vorige baas heeft er een, heb ik een middagje mogen lenen :D :D

Onvergetelijke ervaring!

elianmars

Ik zou met de A1 al tevreden zijn.

Mooie opvolger van de Seicento  ;D

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

MICHEL306

Het nare van dit toppic is dat de wat oudere diesel stokers alhier al jaren met audi blokken rond tuffen......voor mij persoonlijk DE reden om een volvo diesel aan te schaffen.
Ik kom er voor uit, had ik er de centen voor dan was het zeker een audi rs4 of 6 geworden misschien zelfs wel een a8.
De bmw 330diesel....een maatje van mij heeft een getunde, en geloof me al zou je een dikke audi hebben dan nog zie je nooit meer dan een dikke roet pluim...dat ding is echt reete snel,zelfs op de motor heb ik moeite met dat ding (snelzuki 1100, 140pk).
He..bah...waarom begint er nou iemand over dikke audies....loop ik er weer de hele dag mee in me kop.

gr M

peteRRR

Audi komt bij mij over als een uitgebalanceerd automerk,erg mooi om te zien en sommige met een vermogen om van te kwijlen.

Ja hoor doe mij ook maar zo,n RS6,ultieme gezinswagen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Hendrix

Goh nooit geweten dat dit in een verslagen bui gestartte topic nog zoveel reacties zou losmaken ;D

MAAAARRRR vandaag had ik zoete wraak, zelfde dikke vette audi naast me, maar ik nu op zomerbandjes en alert door de net genuttigde Red Bull en met een warme (25km gereden) motor bij hetzelfde stoplicht op dezelfde plek. Hij reageerde iets te traag op het oranje worden van het stoplicht (hier wordt het stoplicht eerst oranje en groen tegelijk voor dat ie groen wordt, dan mag je beginnen met optrekken). En... veel belangrijker, hij schakelde zichtbaar (horten en stoten) mis na z'n 1ste versnelling. Nu kon ik tot ziens zeggen en moest hij (zelfde bestuurder als laatst) op het invoegpunt (bushalte) remmen om achter mij en de achter mij rijdende subaru impreza, in te voegen. Let wel, deze bestuurder probeerde dus weer op de voorsorteerstrook voor naar rechts in te halen en invoegen op de strook voor rechtdoor, maar vandaag is het hem niet gelukt ;D

Wraak is (g)(z)oet  8)  (oh ja geestelijk blijf ik altijd 12 dus dit soort dingen blijft leuk ;) )

Groeten uit een warm en zonnig (bij jullie ook las ik) Finland.

PS dat sportwagentje van audi (TT) ziet er niet uit als een dikke vette audi, daar houd ik wel van hehe  8)

grijzev70tdi

Toeter eventjes als je deze week een Zwarte V70 N AWD ziet met nederlands kenteken. Hij (kamerraad) is deze week in finland  vanaf de russische grens tot aan joutsa en dan zo naar Helsinki
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Hendrix

Citeerrussische grens tot aan joutsa en dan zo naar Helsinki

Zal em niet zien denk ik, groot land dit, en dan rijdt hij niet door mijn woonplaats  ;D die wel dicht bij helsinki is maar dat dicht bij is hier een ruim begrip  ;D ;D

Maar ik toeter meestal naar nederlanders die zich dan afvragen wat ze in godsnaam verkeerd doen  ;D ;D

The Saint

Tsja dikke vette Audi's... VW heeft ze, Seat heeft ze (allemaal nog logisch) maar bijvoorbeeld Peugeot heeft ze nu ook! (508 SW).  Voor mij hoeft het niet. Kwaliteit etc. staan buiten kijf en ik vind het an sich nog wel mooi hoor, maar ik word een beetje misselijk van al dat gekopieer.
No shirt no shoes, no pinball

Piere

Citaat van: The Saint op 24-05-2011 22:26:01
maar ik word een beetje misselijk van al dat gekopieer

Dan zit je bij Volvo ook niet aan het juiste adres, de nieuwe S60 heeft er ook van mee
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

grijzev70tdi

Citaat van: Hendrix op 21-05-2011 19:51:47
Citeerrussische grens tot aan joutsa en dan zo naar Helsinki

Zal em niet zien denk ik, groot land dit, en dan rijdt hij niet door mijn woonplaats  ;D die wel dicht bij helsinki is maar dat dicht bij is hier een ruim begrip  ;D ;D

Maar ik toeter meestal naar nederlanders die zich dan afvragen wat ze in godsnaam verkeerd doen  ;D ;D
Hij is ook al weer bijna in NL.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Hendrix

Citaat van: Piere op 24-05-2011 23:21:14

Dan zit je bij Volvo ook niet aan het juiste adres, de nieuwe S60 heeft er ook van mee

Houd ik ook niet van, sinds de volvo meer en meer op de Ford ging lijken (binnenkort op de landwind  :'( :'( ) is het voor mij geen echte volvo meer.

Daarom rijd ik 850 (T5)   8), voor mij de laatste klassieke volvo (ok V70 met dezelfde achterlichten alleen dan wit knipperlicht ook).

Dus.... ben wel consequent ;)

Of de nieuwere auto's nou beter zijn of niet, gaat om design en gevoel. Ik rijd immers ook een Ducati, daar rij je ook alleen op omdat het een mooie machine is met een machtig geluid en weggedrag, en niet vanwege of ie goed is of niet (koop dan een honda).

Groetjes vanuit finland en over groenten: eet geen spaanse komkommers, wordt je ziek van volgens het journaal hier.  ;D

Justin-850

Citaat van: Hendrix op 27-05-2011 08:32:04
Citaat van: Piere op 24-05-2011 23:21:14

Houd ik ook niet van, sinds de volvo meer en meer op de Ford ging lijken (binnenkort op de landwind  :'( :'( ) is het voor mij geen echte volvo meer.

Daarom rijd ik 850 (T5)   8), voor mij de laatste klassieke volvo (ok V70 met dezelfde achterlichten alleen dan wit knipperlicht ook).

Dus.... ben wel consequent ;)

Of de nieuwere auto's nou beter zijn of niet, gaat om design en gevoel. Ik rijd immers ook een Ducati, daar rij je ook alleen op omdat het een mooie machine is met een machtig geluid en weggedrag, en niet vanwege of ie goed is of niet (koop dan een honda).

Groetjes vanuit finland en over groenten: eet geen spaanse komkommers, wordt je ziek van volgens het journaal hier.  ;D

Het journaal hier vertelt het zelfde verhaal ???  :eusa_think:

;D