tempratuursensor

Gestart door macdriver, 06-04-2011 11:57:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

macdriver

waar zit de tempratuursensor voor de koelvloeistof?
Als ik ik over een drempel rij reageert namelijk mijn tempratuurmeter door naar beneden te vallen en zo gauw er weer een schok komt gaat ie weer goed staan dus of defect of een los contact
auto rijd goed en geen storingen op het dashboard en hij rookt ook niet extreem (alleen af en toe bij vol op het gas gaan  ;D)

BBS

Volgens mij zit de temperathuur sensor net onder de thermostaat in het thermostaat huis ;)
Daar ergens moet je ook het stekkertje kunnen zien zitten. Er even aan rommelen en de contacten schoonmaken/controleren wil ook wel eens helpen. :D
Volvoloos....

T5turbo

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

macdriver

Citaat van: T5turbo op 06-04-2011 12:08:56
Zie voor foto's:

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,20615.msg388565.html#msg388565

:eusa_whistle:
dit is voor een benzineversie en ik heb een diesel maakt dat nog uit ?of zit ie bij de diesel op de zelfde plek?

T5turbo

Volgens mij niet...........hij zit in ieder geval bij de thermostaat.  ;)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

macdriver

ga wel effe kijken bij het termostaathuis
is echt irritant een niet goed werkende temp meter ;D

Robinjo

Als je voor de motor staat, (wel even de motor afdekkap verwijderen) linker zijde bij de bovenste waterslang. Thermostaat zit links onder

Gr Rob

macdriver

dank je wel rob
heb de auto niet bij huis staan ivm renovatie van de bestrating maar ga morgen effe op mijn
werk kijken
als de sensor kapot is valt de temp meter bij een hobbel in de weg dan ook naar beneden of duidt dit echt op een los contact op de stekker cq een kabelbreuk?
Mvg rene

BBS

Heel eerlijk gezegd, denk ik dat laatste.
Slecht contact of een kalbelbreukje. Controleer eerst de stekker verbinding. ;)
Volvoloos....