Zomer 'aanbiedingen' bij Furness Car Amsterdam

Gestart door konniekip, 05-05-2004 22:47:11

Vorige topic - Volgende topic

konniekip

Wat dacht u van een kleine beurt voor slechts 158 euro?
Of een grote beurt voor 270 euro?

Of een VISUELE controle van de airco :D :D voor maar 40 euro?
Met een preventief karakter heet dat  ;D

Algehele controle + vullen voor 153 euro

Ohw, en wacht.. als klapper op de vuurpijl het HU-1205 navigatiesysteem vanaf 1638 euro inclusief montage...

Wie heeft er nog meer deze mailing gehad met deze "aanbiedingen" ?  :D

Zippo

konniekip

Wat vond jij van een visuele airco controle? :D

haya

Citaat van: konniekip op 05-05-2004 22:47:11

Pas laten doen: 50,- voor de controle, vacuum maken, etc, etc en 30,- voor bijvullen van 300gr.
Voor 80,- koel de zomer door.

paul-r

Citaat van: haya op 06-05-2004 13:43:36

Pas laten doen: 50,- voor de controle, vacuum maken, etc, etc en 30,- voor bijvullen van 300gr.

Waar laten doen? Bij de dealer?

Paul

konniekip

Citaat van: haya op 06-05-2004 13:43:36

da's cheap, doe mij dat adresje ff :)

haya

Ja, officiele Volvo dealer.
Scancar in Antwerpen

konniekip

Citaat van: haya op 07-05-2004 06:35:09
Scancar in Antwerpen
Binnenkort ff naar Antwerpen rijden dus  8)

nOOb

Citaat van: haya op 07-05-2004 06:35:09
Scancar in Antwerpen

Heb ook gebeld voor hun zomeraanbieding. Mecanieker wist mij te vertellen " als het goed werkt, zeker afblijven ! ( airco dan , he ).
Kijk, da's nou klare taal  ;D
@ Haya : verdere ervaringen met garage ?? Service ok ?? Vlakbij mijn werk.

2.0keijzer

Gisteren mijn vaste aircoboer gebeld: hij vraagt nu 110.- ex. Slob in Loosdrecht.

haya

Citeer

Niet denderend!
Terwijl ik daar was voor de airco vroeg ik of ze eventjes de bougies eruit wilden halen om te kijken of er een gelijkmatige verbranding in de 5 cylinders was (vanwege m'n stotterproblemen). Natuurlijk, geen probleem, eventjes losdraaien, kijken en weer vastdraaien: 15,- euro alstublieft!!!
Vanwege dat soort prijzen is het dus niet mijn vaste garage. Ik kom er alleen als het echt moet.
Ik was er een paar weken eerder, vanwege datzelfde stotterprobleem. De wagen is er een dag geweest. Ik moest 170,- euro betalen. Later bleek dat ze enkel een proefritje gemaakt hadden, zo gauw niets konden bemerken en daarom verder maar niets aan de wagen gedaan hadden.

konniekip

Citaat van: haya op 07-05-2004 13:55:47
Citeer

Niet denderend!
Terwijl ik daar was voor de airco vroeg ik of ze eventjes de bougies eruit wilden halen om te kijken of er een gelijkmatige verbranding in de 5 cylinders was (vanwege m'n stotterproblemen). Natuurlijk, geen probleem, eventjes losdraaien, kijken en weer vastdraaien: 15,- euro alstublieft!!!
Vanwege dat soort prijzen is het dus niet mijn vaste garage. Ik kom er alleen als het echt moet.
Ik was er een paar weken eerder, vanwege datzelfde stotterprobleem. De wagen is er een dag geweest. Ik moest 170,- euro betalen. Later bleek dat ze enkel een proefritje gemaakt hadden, zo gauw niets konden bemerken en daarom verder maar niets aan de wagen gedaan hadden.
OMG  >:(

haya

konniekip

haya

Juist!
Precies mijn reactie toen ik de rekeing kreeg  :(