3D flitscamera's?

Gestart door Lampje, 07-04-2011 09:22:56

Vorige topic - Volgende topic

Lampje

T5turbo

Inderdaad staan ze hier: Finland   >:(

Er gebeurd hier (gelukkig) weining dus hebben ze alle tijd om de automobilisten te pesten.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

pwassink

Neuspeuteren en een sigaret draaien mag dus binnenkort ook niet meer ?

En nee, opmaken, haren doen, bellen  en allerhande nevenactiviteiten erger ik me ook vaak aan.

In hoeverre is het interieur van je auto "privegebied" eigenlijk, begint nu toch wel erg op "huisvredebreuk" te lijken
zo onderhand als dit ook nog allemaal mag..   :eusa_think:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Justin-850

Tja, ik vraag me dan af of ze echt iedere auto gaan flitsen... Als je niet te hard rijdt zouden ze je niet hoeven flitsen, maar om te kunnen controleren of je je gordel wel draagt is dat dan weer wel nodig. Ik zie nou niet 1,2,3 een systeem die herkent of je de gordel wel of niet om hebt....

Lampje

Citaat van: Justin-850 op 07-04-2011 14:03:28
Tja, ik vraag me dan af of ze echt iedere auto gaan flitsen... Als je niet te hard rijdt zouden ze je niet hoeven flitsen, maar om te kunnen controleren of je je gordel wel draagt is dat dan weer wel nodig. Ik zie nou niet 1,2,3 een systeem die herkent of je de gordel wel of niet om hebt....

Warmtecamera...

Justin-850

Hmm, zou dat werken ja? Een gordel wordt op den duur natuurlijk ook warm door je lichaamstemperatuur.

pwassink

Citaat van: Justin-850 op 07-04-2011 14:25:49
Hmm, zou dat werken ja? Een gordel wordt op den duur natuurlijk ook warm door je lichaamstemperatuur.

zal een duidelijke aftekening geven indien je hem draagt, ding is meestal van zwart materiaal wat totaal anders is als je overhemd.
warmte afgifte lees verkleuring zal zich dus duidelijk aftekenen.  maar dat geldt ook voor water bh's ,  borst of
lichaamsprotheses en mensen met allerhande (onder)steunende kledij , buikbanden, niergordels en corsetten enzo ..

Vraag me af of ze dat erdoorkrijgen dan ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Justin-850

Idd, aan de ene kant is het wel zinvol natuurlijk. Dan kunnen de agenten zich met belangrijker zaken bezig gaan houden i.p.v. bekeuren.....

joebar

Citaat van: pwassink op 07-04-2011 14:35:08

zal een duidelijke aftekening geven indien je hem draagt, ding is meestal van zwart materiaal wat totaal anders is als je overhemd.
warmte afgifte lees verkleuring zal zich dus duidelijk aftekenen.  maar dat geldt ook voor water bh's ,  borst of
lichaamsprotheses en mensen met allerhande (onder)steunende kledij , buikbanden, niergordels en corsetten enzo ..

De wet schrijft het dragen van een GOEDGEKEURDE gordel voor....
Nergens staat dat het een 2 -3 of vierpuntsgordel moet/mag zijn...
krijg je er een thuis, even de middengordel van de achterbank op de voorstoel monteren, en niemand kan je wat maken...
En geloof me ik spreek uit ervaring, rijd al jaren kleine ( en grote) stukjes zonder gordel, met een losse heupgordel over de punt van de stoel, en als ik aangehouden word, sla ik die om, en kan altijd , al of niet na een flinke  discussie gewoon doorrijden

Raf

dikke zever!
doe gewoon je gordel aan ipv uitvluchten te zoeken!

Raf
De gustibus non disputandum est!

pooh

bestaan ze nog? mensen die rijden zonder gordel? Goh dat kan zo in verbaasd :o

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Reitse

Citaat van: Raf op 07-04-2011 21:37:32
dikke zever!
doe gewoon je gordel aan ipv uitvluchten te zoeken!

Raf
Mee eens!!

T5turbo

Citaat van: joebar op 07-04-2011 21:30:36
Citaat van: pwassink op 07-04-2011 14:35:08

De wet schrijft het dragen van een GOEDGEKEURDE gordel voor....
Nergens staat dat het een 2 -3 of vierpuntsgordel moet/mag zijn...
krijg je er een thuis, even de middengordel van de achterbank op de voorstoel monteren, en niemand kan je wat maken...
En geloof me ik spreek uit ervaring, rijd al jaren kleine ( en grote) stukjes zonder gordel, met een losse heupgordel over de punt van de stoel, en als ik aangehouden word, sla ik die om, en kan altijd , al of niet na een flinke  discussie gewoon doorrijden

Waarom gebruik je die heupgordol dan niet als je die hebt? Beter als niks....  :eusa_think:
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

joebar

het al of niet dragen van de gordel an sich stond hier niet ter discussie, maar het vastleggen op camera.... Daar gaf ik een uitweg op om daar onderuit te komen....

Ik veroordeel hier toch ook geen mensen die hun auto flink tunen, en dit niet door het RDW laten keuren, of andere velgen en bandenmaten gebruiken, de snellere rijders.....
Ook allemaal dingen die in principe niet geoorloofd zijn.
Dus hou dit soort commentaar voortaan voor je, heb zelf 2 oldtimers waar geen gordels inzitten, moet ik die maar naar de sloop brengen dan?