De beroemde knak???

Gestart door Julius C., 11-04-2011 05:38:52

Vorige topic - Volgende topic

Julius C.

Bij sturen naar rechts klinkt er van rechts onder de wagen één knak en bij terugsturen ook weer één knak! Geluid is ergens in het midden, niet zozeer voor of achter.
Verder niets, op wat kraakjes na uit het interieur. Wagen rijdt netjes zonder andere rare geluidjes. Trekt alleen naar rechts. Eind van de week komt er echt Volvo LM onder met de juiste ET en zal de wegligging alleen maar beter worden.
Eerst de knak er uit, daarna uitlijnen.

Na driftig doorworstelen van de topics  :eusa_shifty: lijkt mij dat de H bar moet worden nagetrokken of de draagarmen zijn naar de kl*te...bussen, fusees?
Nog andere suggesties voordat ik mij weer als een volidioot voel naast/onder de brug?  :eusa_doh:
Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...

Jack v

binnenste stuurkogels.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

wepster

eindlinkjes tussen de stabilizatorstang en de veerpoot  ;)

Julius C.

:eusa_wall: Veerpoot zelf rechtsvoor...moest even wachten op mijn nieuwe krik. Eronder en eea idd los als in wiebelig. Wiel er af en de bout halverwege de poot vastgeschroeft. Presto. Knak weg, wagen glijdt als strijkijzer!
Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...

Vulk

Mooi dat het opgelost is! Ik zit ook met een "knap" rechtsvoor en is voorlopig niet te vinden.

blacky112

100% stabilisator stangen,ik heb het ook gehad,nieuwen erop en weg is het geknak

arjen850

Citaat van: blacky112 op 30-04-2011 13:49:55
100% stabilisator stangen,ik heb het ook gehad,nieuwen erop en weg is het geknak

Heeft julius niet zelf de oplossing al gepost ??? :eusa_think: