Autorai 2011 persdag....en meer

Gestart door Powerpete, 12-04-2011 18:40:45

Vorige topic - Volgende topic

Powerpete

deze morgen bij het krieken van de ochtend vertrokken om een van onze modelautoprojecten te gaan opstarten op de Autorai
was wel erg vroeg hoor, als je normaal gewend bent om zo rond 9 uur op te staan en de wekker dan om 6 uur begint te toeteren was even schrikken  :eusa_shhh: :eusa_shhh:

maar goed, om 9 uur was het nog erg leeg, buiten wat fotografen en wat TV ploegjes, dus eerst maar eens een rondje over de beurs gemaakt,
had niet meer dan mijn telefoon bij me, dus vergeef me de kwaliteit... zal kijken of ik morgen nog wat meer foto´s kan maken...

een paar indrukken, de rest staat hier --> http://s25.photobucket.com/albums/c80/powerpetespics/autorai2011/

:eusa_dance:

:eusa_drool:

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

rifwachter

mooie foto's, maar ik zie niets van jullie eigen modelautoproject  ???
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Powerpete

autotrader gaat ook dealers aanbieden om nieuwe auto's te adverteren, om dit te promoten hebben ze heel groot de letters NIEUW uitgezaagd en daar moet
in een zo snel mogelijke tijd met een mini monstertruck overheen worden gereden, heb t vanmorgen zelf gedaan, valt niet mee.. de snelste tijd van de dag wint een
modelauto.. dus als je zin hebt, en naar de RAI gaat, gewoon even bij autotrader langs en ff meedoen...

ze staan naast de playstation stand, en daar kan je nog meer spelen als je wilt.... staat trouwens ook de ferrari die je bij veronica met het schatten van de kmstand
kan winnen, wat een barrel zeg... schat dat er tussen de 60k  en een ton op de klok staat... en dan gaan mensen op de radio kmstanden van 1200 km roepen,
voor een 89er... :eusa_wall: :eusa_wall:

Kingfisher

Heb je ook Foto's van de Kia stand??
Zou je veel mensen hier een plezier mee doen denk ik  :P

Powerpete

euh nee... helaas, leuke jurkjes, maar om nou te zeggen dat er wat errug lekkers tussen zat.... viel een beetje tegen... zal morgen ochtend nog even snel rondrennen met een betere camera..  ;D ;D

mevita

Citaat van: Kingfisher op 12-04-2011 20:15:54
Heb je ook Foto's van de Kia stand??
Zou je veel mensen hier een plezier mee doen denk ik  :P
mee eens
M,n vrouwtje wil die nieuwe picanto, ik de sportage :eusa_whistle:

gr mevita

Kingfisher

Picanto was het zeker...... had er bijna een gekocht :D

Justin-850

Citaat van: Powerpete op 12-04-2011 20:23:08
euh nee... helaas, leuke jurkjes, maar om nou te zeggen dat er wat errug lekkers tussen zat.... viel een beetje tegen... zal morgen ochtend nog even snel rondrennen met een betere camera..  ;D ;D

Sta je de hele periode op de RAI dan? Ik heb er twee jaar geleden gestaan, leuke ervaring maar "eens maar nooit meer" Kwam denk ik ook omdat ik niet bij het goede merk stond natuurlijk :P

EDIT: Zondag aanwezig op de RAI :D

mevita

Ik ben a.s. zaterdag aanwezig op de rai  :eusa_dance:,

gr mevita

Powerpete

zooo, vandaag weer geweest, wel wat meer leven, maar ik vond het maar een magere beurs hoor... Kia babes nog even nader bekeken en gefotografeerd maar om nou te zeggen dat ik er een hele dikke duitse helm van krijg... neu....

grijzev70tdi

Ik ben zondag aanwezig op de rai
Grolsch, het klinkt al lekkerder

T-5R Jorn

Citaat van: Powerpete op 13-04-2011 18:29:18
zooo, vandaag weer geweest, wel wat meer leven, maar ik vond het maar een magere beurs hoor... Kia babes nog even nader bekeken en gefotografeerd maar om nou te zeggen dat ik er een hele dikke duitse helm van krijg... neu....

Ik ben er Dinsdag de 19e en ook de Donderdag de 21e.

Peter ben jij er ook één van die dagen, misschien kunnen we dan ff een bakie doen? Nog meer forumleden die er die dagen ook zijn?
MY RIDE 855 DOP T-5R

Powerpete

Remco, ik sta vanaf morgen op afroep als er wat mis gaat, ga morgen eerst naar een evenement met de modelbootjes, de rooie r zal er flink aan moeten sleuren zeg...

moet even kijken of ze onze hulp nodig hebben, dus kan niet zeggen of ik er ben....

Oh ja, even "onze" Autotrader babe, met die van KIA vergeleken, ik zou zeggen... oordeel zelf   :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:

op de link in t eerste bericht staan nog wat meer foto's van ons projectje....

antraciet

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)