Michel stelt zich voor...

Gestart door Miesjel, 24-01-2011 17:16:22

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Miesjel

Jongens wat is er mis met een v40? Of het wordt een 850 met 350.000 op de klok of voor hetzelfde geld een V40 met 115.000. (boekjes/dealer onderhouden enz enz)

Had ook het liefst een 850 gehad, maar als je snel een auto MOET hebben voor woon-werk verkeer en stad en land af bent geweest voor zogenaamde ZGAN/ZGOH  850's moest ik toch een keuze maken.

(Liever een v40 dan een Opel...)

blauweroffel

niks mis met een een V40, maar ja, ik ben dan ook niet verstandig.......

BR

antraciet

Ach je hebt nu wel rustig  de tijd om te zoeken naar een 850 die aan jouw wensen voldoet  ;)

rifwachter

Succes met je aankoop, dat overstag gaan waar je over schrijft is binnen 1 jaar.

Heb je nog een foto voor ons van je nieuwe auto ?

Gr. Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

arjenT5R

V40 is heel leuk stuurt strak en toch best comfy enzo
tot je er wat aan moet doen  ;D dan is de pret over 
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Spin!

Ach, dat zal misschien allemaal wel meevallen...met een 850 kan je net zoveel pech hebben dan met een V40. Veel plezier in ieder geval met de V40 en ik voorspel ooit een 5 cil! ;)

www.vm-parts.nl

Miesjel

Citaat van: antraciet op 18-04-2011 21:56:29
Ach je hebt nu wel rustig  de tijd om te zoeken naar een 850 die aan jouw wensen voldoet  ;)

Dat is de insteek!!!

Elsje

Niks mis met een V40 hoor maar dat moet je niet vragen aan een roffelrijder. Ik heb aan mijn R al vele malen meer uitgegeven dan ooit aan mijn V40 T4 en V40 1.8 LPI samen. Tja gevoel kost wat....... Het rijdt gewoon heel anders. Geen roffelgeluid, geen rammeltjes, minder ruim, minder brandstofverbruik, minder volvogevoel,.......  ;)

Als aangemeld op 40 forum? Ik had trouwens wel een phase 2 genomen..... beter onderstel

janjoh

Toch ff reageren hoor als oud V40 bestuurder!

Eigenlijk was het de meest probleemloze auto die ik ooit gehad heb; had een lpg versie [van fabriek] en op 1 keer een nieuwe injector na nooit problemen gehad, buiten het reguliere onderhoud dan. Helaas na 280K maakte een poolse meneer een voortijdig einde aan mijn V40-plezier door zijn bolide in mijn flank te parkeren!

Maar....... sinds kort V70 berijder en moet zeggen het is toch een wereld van verschil qua rijden, in positieve zin dan!

En wat het "volvogevoel" betreft; dat is m.i. met de komst van de V50 en de daarop volgende modellen en types definitief verdwenen! Toen ik mijn V70 ging ophalen bij de dealer nog een tijdje tussen de allernieuwste modellen rondgelopen maar kon er niet enthousiast van worden!

Dus maar zuinig zijn op de onze! ;)