Eindelijk een VOLVO classic!

Gestart door NinaPaul, 15-04-2011 20:10:22

Vorige topic - Volgende topic

NinaPaul

Citaat van: elianmars op 16-04-2011 20:05:57
Citaat van: NinaPaul op 16-04-2011 16:31:24
Citaat van: turbopower op 16-04-2011 16:02:21
Filter zit in de bak......daar kom je niet bij.

Sorry, maar waarom zou ik daar niet bij kunnen komen?

Alles kan. Alleen moet je daarvoor wel de bak er onderuit halen en uit elkaar trekken.

Dat is natuurlijk wat ik normaal als restaurateur ook doe, anders zou ik ze niet kunnen verkopen of toch niet met een goede winst marge. Maar aangezien ik deze wil houden, denk ik zelfs wat extra werk erin te steken.

Ben nu nog een Volvo leek ;) maar wel een volbloed engineer.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

M. de Groot

Welkom op het forum en veel plezier met jullie aanwinst.

Piere

Wow die's inderdaad nog in een verrekt goeie staat! Zorg er dan maar goed voor ;)

Wat heb je zo nog staan van classics?  :angel:

Groet!
Pïere - ook een Belg
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

NinaPaul

Citaat van: Piere op 17-04-2011 15:00:53
Wow die's inderdaad nog in een verrekt goeie staat! Zorg er dan maar goed voor ;)

Wat heb je zo nog staan van classics?  :angel:

Groet!
Pïere - ook een Belg

Momenteel alleen een (classic vanaf de eerste productie dag?!)Cooper S `02 motor en v-bak schade, audi s6 quattro (2.2 turbo) `94 brandschade, (niet echt classic maar hey)opel omega 2,5i cdx `98 lpg roest overal.

Momenteel veel in het huis bezig. Zelf doen en minder werken is nog steeds voordeliger dan de werken laten uitvoeren ;)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz