Volvo interieur model 2012

Gestart door rifwachter, 15-04-2011 21:45:18

Vorige topic - Volgende topic

rifwachter

Wat vinden we van het gewijzigde interieur van de nieuwe modellen 2012 ?

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

-D©©©L-

is wel een stuk netter geworden dan de oude modellen.

Hans Duiven

Citaat van: rifwachter op 15-04-2011 21:45:18
Wat vinden we van het gewijzigde interieur van de nieuwe modellen 2012 ?

http://i55.tinypic.com/330u5vr.jpg

Beetje met aluminium opgeleukt Opelstuur zie ik...

daytonawim

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

elianmars

Ja hoor, kom maar op!  8) 8)

Ik vind alleen die stoelen erg vlak lijken  :eusa_think:

mevita

ik vind het prachtig, vaak is het tegenwoordig beter vertoeven in een nieuwe auto interieur dan bij menigeen in het huis interieur, t enige wat ik nog mis in t auto interieur is een senseo app ;D

gr mevita

R.Bijl

Citaat van: elianmars op 15-04-2011 22:05:35
Ja hoor, kom maar op!  8) 8)

Ik vind alleen die stoelen erg vlak lijken  :eusa_think:

mee eens  ;D
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

jrkalf

Je navigatie aan de rechterkant in de dash en niet geprojecteerd van achter het tellerhuis op de voorruit is een grote fout van FordVolvo
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

elianmars

Citaat van: jrkalf op 15-04-2011 23:30:19
Je navigatie aan de rechterkant in de dash en niet geprojecteerd van achter het tellerhuis op de voorruit is een grote fout van FordVolvo

En waarom zou je continu tegen de routeplanner aan moeten kijken? Lijkt me ronduit irritant, eerlijk gezegd  :eusa_shifty:

jrkalf

Citaat van: elianmars op 15-04-2011 23:32:04
Citaat van: jrkalf op 15-04-2011 23:30:19

En waarom zou je continu tegen de routeplanner aan moeten kijken? Lijkt me ronduit irritant, eerlijk gezegd  :eusa_shifty:
De achterliggende reden is dat je niet uit de ideale positie hoeft om naar het beeldscherm te kijken. Als je je hoofd moet draaien om naar zo'n schermpje rechts te kijken, dan ben je de focus en het zicht op de weg voor je kwijt.

Ook al is het maar voor een halve seconde...

Heb je de unit voor je op het scherm, ja dan focus je wel op een andere diepte, maar je blijft zicht houden op wat er voor je gebeurd.

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

hathü

FF wennen, maar niks mis mee.

850-2.520V-Driver

Het design is mooi en strak.

Maar het doet me niets... :-\