Hoe vlek wegpoetsen?

Gestart door Edwin, 26-03-2003 21:42:29

Vorige topic - Volgende topic

mr-marco

Citaat van: thuur op 19-12-2006 13:59:35
We moeten allemaal ergens beginnen ;)
Gr 8)

Ik ruik ervaring???
850 2.5 20 flappert uit 95

Gmid

Citaat van: FGG op 19-12-2006 13:37:14
Citaat van: mr-marco op 19-12-2006 13:35:05
Mr marco weet gewoon alles van Poetsen ;)

Dan moet Mr marco maar eens een bakkie doen bij Ray ;D

Denk niet dat dat veel nut heeft. Mr Marco wil namelijk dat je alles bij een 'maat' van hem laat doen. Terwijl Ray (en ondergetekende) graag alles zelf doen.
Volvo C30 '12

-D©©©L-

Citaat van: Gmid op 19-12-2006 17:10:03
...
Denk niet dat dat veel nut heeft. Mr Marco wil namelijk dat je alles bij een 'maat' van hem laat doen.
...

Ach, d'r is vast wel een moderator die hier en daar een vlekje weg wil poetsen.  ;)

Gmid

Och ja, nu zie ik het. Alle linkjes zijn plots weg.

Ach ja, je hebt poetsen en je hebt poetsen.
Volvo C30 '12

Rayman

Citaat van: mr-marco op 19-12-2006 13:52:41
Mr marco vind het gewoon een leuk Forum en was inderdaad fiks aan het spitten afgelopen zondag. Zal er nu maar mee stoppen. Zal eens naar een datum kijken voor ik ergens op reageer, haha. :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Welkom hier Mr. Marco. Ik weet niet of je je al hebt voorgesteld, maar dat maakt me even niet uit.

Wel leuk om hier nog een fanatieke poetser tegen te komen; hardstikke mooi!
Je bent in ieder geval lekker aan het spitten geweest; soms kan dit meer nut hebben dan het starten van een nieuw topic omdat je dan weer verwezen wordt naar de 'zoeken' functie. Ben je zelf werkzaam als professional?

Mooi rood is niet lelijk!  :)

Ik ben maar een simpel hobbymannetje; altijd prettig om ervaring uit te wisselen.

Gr. Ray  :)

sampie31

teervlekken met wasbenzine af spiritus met droge schone doek in wrijven daarna gewoon poets erover klaar

commedant nooit gebruiken is troep is wel leuk voor even maar werkt tegen je de lak gaat veel
sneller van je af

voor de bij de gasdop gewoon siliconen spray of bumpervet rondom insmeren

-D©©©L-

Citaat van: sampie31 op 19-12-2006 18:31:29
teervlekken met wasbenzine af spiritus met droge schone doek in wrijven daarna gewoon poets erover klaar

commedant nooit gebruiken is troep is wel leuk voor even maar werkt tegen je de lak gaat veel
sneller van je af

voor de bij de gasdop gewoon siliconen spray of bumpervet rondom insmeren

Citaat van: DCCCL op 14-12-2006 12:36:41
Citaat van: Turbobiker op 11-12-2006 03:44:01
Citaat van: Frans49 op 10-12-2006 23:37:55
Vraag, wat doe je met de rubber stootstrips, heb je die met iets van silicone bewerkt? of gebruik je daar wat anders voor.

grt Frans

Gekookte lijnolie. Kun je hele topics over vinden op het forum ;)
Yep werkt perfect, mits juist toegepast.

Siliconen ? nee dankje, liever naturel   ;D
Indien er ooit lakwerk reparatie aan de auto plaats moet vinden, heb je spijt van de dag dat het woord "siliconen" in je opgekomen is. Ik ben "niet welkom" verklaard door een bevriend plaatwerker/spuiter indien ik ooit siliconen zou gebruiken.  :eusa_clap:

Wat is "poets" ???

sampie31

ga jij er van uit dat je auto vaak bij de spuiter staat dan
ik niet hoor en als het wel zo is aut gewoon ontvetten en klaar is kees ,klara,henk wie dan ook :P
en poets in het algemeen voor de leek onder ons :eusa_wall:

poetsmiddel / porzelack/ turtle wax
:eusa_dance:

-D©©©L-

Citaat van: sampie31 op 19-12-2006 18:57:08
ga jij er van uit dat je auto vaak bij de spuiter staat dan ik niet hoor en als het wel zo is aut gewoon ontvetten en klaar is kees ,klara,henk wie dan ook :P en poets in het algemeen voor de leek onder ons :eusa_wall:

poetsmiddel / porzelack/ turtle wax
:eusa_dance:

Was het maar zo simpel met siliconen.  ;)