Hoe vlek wegpoetsen?

Gestart door Edwin, 26-03-2003 21:42:29

Vorige topic - Volgende topic

Edwin

Bij de vorige keer dat ik mijn auto in de was zetten (november 2002) heb ik geprobeerd een teerstipje weg te boenen met de spons. Dit lukte niet en toen heb ik het met de nagel geprobeerd. Toen zag ik dat er op die plek een soort van vlekje zat die ik niet weg kon poetsen.
Nu wil ik binnenkort weer de auto in de was zetten, maar wil ik eerst die vlek weghalen, waarschijnlijk moet ik dan polijsten. Dit heb ik echter nog nooit gedaan, dus daarom mijn vraag: moet dat met polijstmiddel, zo ja hoe of kan dat ook met Commandant, zo ja welk nummer.

gr. Edwin.  8)

Hans B6254

op: IEDEREEN LACHTE ME UIT
Citeerklein beetje was op de auto,waar meestal van die hardnekkige teer van het asvalt zit,en het vloog eraf,,ook voor kleine krasjes,die polijst je zo weg,,en zonder moeite
Staat volgens mij het antwoord

JHH
ps commedant is niet of minder geschikt voor metalic lak. Ligt aan het nummer, je "poetst" lees slijpt de blanke lak laag weg. maar de verkoper hoort dat te weten.

+++Mod's edit: URL gefixt+++
[move]Alzheimer is not a disease, it a way of living.... Zo na 250 nuttige en minder nuttige postings hou ik het voorlopig voor gezien. Veel lol met je Rofel..........   I will be Back[/move]

rogier

Idd gewoon zo'n schoenpoets machine bij Praxis halen (voor € 7,95)

Walter

Ik had ook een vlek op mijn motorkap en krassen op de kofferklep (nee Coen, niet van een snowboard) en die heeft een poetser er met de poetstol uitgekregen. Daarna heb ik 'm zelf gepoetst alsof mijn leven er vanaf hing en hij glimt als een paardedrol in de maneschijn

Maar kijk uit met een tol, je kan ook te lang doorgaan en dan wordt t spuiten...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Remy_W.

Enig idee hoe je ook het beste de "vlekken" wegkan halen die een gas-slang achter "kan" laten op je achterbumper?

Zitten allemaal van die zwarte streepjes op. De vorige eigenaar heeft er waarschijnlijk niks aan gedaan... of wel geprobeerd, maar net als mij niet gelukt om het weg te krijgen... tips?
Talkin' bout adrenaline!

bleu_estate

Commandant 5 is de lichtste, minst aggressieve vorm. Hiermee polijst je wel, maar gaat niet zo hard. Ik had wat ingevreten zuren van boombladeren. Heb ik er wel mee afgekregen.

Mellow_yellow

Sonax Extremo 3 : polijsten en waxen in 1x. Werkt echt super!

mr-marco

En niet te lang inderdaad op 1 plekje beuken anders brand je door de lak heen, als je een goed aparaat heb. Dus beetje water erop en voorzichtig aan.

850 2.5 20 flappert uit 95

Esveldt

elianmars

Ja....... mr. Marco is wel goed aan het graven, geloof ik. Dit is niet het enige topic dat naar boven wordt gehaald.

mr-marco

Mr marco weet gewoon alles van Poetsen ;)

thuur

Citaat van: mr-marco op 19-12-2006 13:35:05

Ik dacht dat dat een maat van je was ???

Gr :o

FGG

Citaat van: mr-marco op 19-12-2006 13:35:05

Dan moet Mr marco maar eens een bakkie doen bij Ray ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

mr-marco

Mr marco vind het gewoon een leuk Forum en was inderdaad fiks aan het spitten afgelopen zondag. Zal er nu maar mee stoppen. Zal eens naar een datum kijken voor ik ergens op reageer, haha.  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

thuur

Citaat van: mr-marco op 19-12-2006 13:52:41
Mr marco vind het gewoon een leuk Forum en was inderdaad fiks aan het spitten afgelopen zondag. Zal er nu maar mee stoppen. Zal eens naar een datum kijken voor ik ergens op reageer, haha. :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

We moeten allemaal ergens beginnen ;)

Gr 8)