3e versnelling sinschromesh vv

Gestart door danny., 21-04-2011 11:14:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

danny.

hallo,

heeft iemand een adresje die mijn bak kan reviceren tegen een mooie prijs de bak word los geleverd dan . wil even weten wat het ongeveer kost

Jack v

Kijk even om een goede gebruikte bak scheelt je enorm veel en stuk gaan ze bijna niet.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

danny.

#2
ja als het veel scheelt ja ,
want als ik hem laat reviceren dan weet ik zeker wat ik heb

Jack v

Wat heeft jou auto gedraait? De bakken zijn wel sterk en stuk gaan ze bijna nooit. Dus als hij veel gelopen heeft ging ik voor een gebruikte.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

danny.

er is een bak te koop op het forum hier voor een mooi prijsje maar daarvan zijn geen verdere gegevens bekend van .daarom de mooie prijs

danny.

hij heeft 202.xxx gedraait niet veel dus maar de vorige eigenaar is er niet goed mee omgegaan blijkbaar

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

danny.

200 is een mooie prijs maar heb nu andere prioriteiten zat te denken om bij de 250.xxx km te doen en dan gelijk de koppeling en alles te vervangen.Er is nog prima mee te rijden namelijk als je rustig schakeld niks aan de hand

)()()sT

Citaat van: Jack v op 21-04-2011 12:42:57
Rob heeft nog een bak voor een T5.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,48771.0.html

CiteerTe Koop een goede versnellings bak voor een Volvo V70 , bouwjaar 1997 , km stand 122000km

2,5 liter 10 klepper B5252S

M56H type versnellingsbak 5 bak

Toch niet helemaal  8)

Jack v

jawel,

tevens te koop een 5 bak die bij een Type B5254T motor
hoort V70 1998

Even doorlezen Joost ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

dennis850estate

Citaat van: danny. op 21-04-2011 11:14:28
hallo,

heeft iemand een adresje die mijn bak kan reviceren tegen een mooie prijs de bak word los geleverd dan . wil even weten wat het ongeveer kost

Onderdelen zijn niet los te leveren en synchromesh ringen is alleen bij te komen als je lagers verwijdert. (doe ik even uit mijn hoofd) Enige reele optie is bak kopen en (laten) monteren door iemand  ;)


danny.

Dan word het tegen die tijd een andere bak of ruil bak.
Maar de bak demonteren en monteren dat gaat mij wel lukken hoor